U presidente Gurun à a Zona di u focu in Marmaris

U presidente Gurun in a Zona di u focu in Marmaris
U presidente Gurun à a Zona di u focu in Marmaris

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Osman Gürün hè constantemente in a regione è cuntinueghja i so investigazioni per u cursu di u focu in Marmaris è e precauzioni da piglià.

Mentre l'incendii forestali in u distrittu di Marmaris di Muğla u marti 21 di ghjugnu dannu a natura di a regione, e squadre di a Municipalità Metropolitana è u sindaco Gurun mostranu un grande sforzu. Visità u persunale chì travaglia in u campu in e regioni induve travaglianu, u sindaco Gurun tratta ancu i bisogni di u persunale unu per unu.

Pigliemu e misure necessarie per prutege l'insediamenti

Dichjarà chì e squadre sò state mobilizate da u primu minutu di u focu forestale chì hà iniziatu in Marmaris, u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Osman Gürün hà dichjaratu ch'elli aghjunghjenu forza à e so forze cù u sustegnu ricevutu in diverse cità di Turchia, chì si battenu spalla à spalla in u focu, è ringraziatu tutte e municipalità per u so sustegnu. U presidente Gurun hà dettu: "Sicondu a dichjarazione di u Ministeru, più di 30 aerei cuntinueghjanu a so attività di estinzione in a zona di u focu. Tuttavia, à u mumentu, u travagliu di estinzione di notte ùn hè micca pussibule. Ùn avemu micca difetti in termini di veiculi è cisterna d'acqua. Per u mumentu, avemu bisognu solu intervenzione da l'aria. U focu s'avvicina à l'insediamenti, ma e misure necessarie sò state prese, ùn ci hè micca una situazione negativa per u mumentu ", disse.

Un missaghju di unità in a lotta contru u focu da u presidente Gurun

Dichjarà chì 3 mila 417 ettari di terra sò stati dannighjati finu à avà in Marmaris, induve u focu cuntinueghja u so effettu è i travaglii di estinzione cuntinueghjanu senza rallentà, u sindaco Gurun hà dichjaratu chì durante u focu, ogni istituzione deve fà u so propiu duvere è fà a so parte. . U presidente Gurun hà dettu: "Avemu attraversu una guerra cù u focu cù tutte e nostre forze. Nisuna istituzione ùn deve esse separata o contru à l'altru. Tutte e nostre istituzioni anu bisognu urgente di cumpiendu e carenze chì ponu esse cumplette. E parolle chì dicemu, truvendu chì mancanu, ùn sò micca utili à spegne i fochi. Avemu bisognu di sensu cumunu per spegne u focu. Avemu da fà a nostra critica constructiva dopu chì i fochi sò finiti. Avemu bisognu di piantà di culpisce l'un l'altru ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*