Dui milioni di tunnellate di riserva di uraniu truvata in Cina

Dui milioni di tunnellate di riserva di uraniu truvata in Cina
Dui milioni di tunnellate di riserva di uraniu truvata in Cina

U ghjurnale South China Morning Post hà scrittu chì enormi riserve di miniere di uraniu di a China National Nuclear Corporation sò state scuperte in u fondu di u paese. E stimi sò chì e riserve sò circa dui milioni di tunnellate, 10 volte u stock attuale. Inoltre, sta quantità portarà a Cina à parità cù u so più grande rivale, l'Australia, unu di i paesi più ricchi di u mondu, in quantu à u carburante nucleare.

Attualmente, solu un terzu di l'usu di a Cina di stu preziosu carburante pò esse acquistatu da e so mine. A quantità restante di u bisognu hè furnita da paesi cum'è l'Australia, u Kazakistan è u Canada. Dunque, u fattu chì un tali scuperta hè stata fatta hè una nutizia assai impurtante per u paese. Infatti, hè cunnisciutu chì 150 novi reattori seranu custruiti in u paese per furnisce l'electricità via l'energia nucleare.

Per d 'altra banda, cum'è Interesting Engineering signala, a scuperta Chine di a riserva in questione ùn hè micca solu una bona nutizia geostrategica, ma crea ancu un potenziale inesperu per l'avanzamentu di a scienza. Infatti, u fattu chì sta riserva hè stata scuperta à una prufundità senza precedente di 3 mila metri sconvolge l'infurmazione geologica dispunibile in quantu à e cundizioni di furmazione di sta sustanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*