Fase critica in u Prughjettu HÜRJET: U primu corpu frontale pruduciutu si trasfirìu à a linea di assemblea!

I Primi Dieci Corpi di Fase Critica in u Prughjettu HURJET Spostà à a Linea di Assemblea
U primu corpu di fronte pruduciutu in a tappa critica di u prughjettu HURJET si trasfirìu à a linea di assemblea!

Un'altra tappa impurtante hè stata registrata in u prughjettu HÜRJET, u primu aereu di trainer turchinu propulsatu da jet, chì hè statu inizialmente cuncepitu è ​​​​sviluppatu da Turkish Aerospace Industries, è u primu fuselagiu frontale di l'aeronave hè statu spustatu da a linea di produzzione à a linea di assemblaggio finale. Tutte e parti di HÜRJET, chì farà u so primu volu u 18 di marzu di u 2023, seranu assemblate nantu à a linea di assemblaggio finale è cumincianu e teste in terra.

Turkish Aerospace Industries, chì hà firmatu prughjetti urigginali in u campu di l'aviazione, compie a prima pruduzzione di fuselage frontale in u prughjettu HURJET Jet Trainer, chì hà iniziatu cù e so risorse in 2017, è si trasfirìu à a linea di assemblaggio finale. 8 parte sò state riunite per u fuselagiu frontale, induve tutte e aree elettroniche di u Prughjettu HÜRJET Jet Trainer, chì serà custituitu da circa 350 mila parti in totale, saranu gestite. Nant'à u fuselagiu di fronte, chì hè fattu di parti d'aluminiu è composti, ci sò l'urdinatore di missione di l'aeronave, i spazii induve a superficia in muvimentu serà cuntrullata, i sistemi avionici è i cumpunenti elettronichi chì guidanu l'aeronave.

Spartendu i so punti di vista per u primu corpu frontale chì hè statu spustatu à a linea di assemblaggio finale in u scopu di u Prughjettu HÜRJET, u General Manager Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Sò entusiasmu di portà u primu cumpunente di u primu aereo di trainer di u nostru paese, HÜRJET, à a linea di assemblaggio finale. Purteremu u nostru prughjettu HURJET, chì hè dotatu di tecnulugia di nova generazione chì cuntribuiscenu à a furmazione di piloti di jet di u nostru paese, à u celu u 18 di marzu di u 2023. Cume u primu seculu di a nostra Republica hè celebratu in u 2023, i prughjetti di visione di u nostru paese HURJET è ATAK 2 ci renderanu fieri cù i so primi voli. U nostru Aviò di Combattimentu Naziunale lascià l'hangar è ci darà una doppia gioia. Vogliu ringrazià tutti i me culleghi chì ùn anu micca risparmiatu i so sforzi per rializà stu mumentu storicu, chì hè un puntu di svolta impurtante in u campu di l'aviazione. Sviluppemu prughjetti in tutti i campi di l'aviazione, è vogliu sprime a mo gratitùdine à u nostru statu è nazione per u so sustegnu invariabile ".

U cockpit monomotore è tandem HÜRJET Jet Trainer, chì a so decisione di produzzione di massa hè stata presa da u Cumitatu Esecutivu di l'Industria di Difesa (SSİK) convocatu u 12 di ghjennaghju di u 2022, hè pensatu per ghjucà un rolu criticu in l'addestramentu di l'aereo di guerra mudernu cù e so caratteristiche di prestazione superiore. HÜRJET, chì pò esse realizatu roli cum'è Training Transition Readiness Combat, Air Patrol (Armed and Unarmed) è Acrobatic Demonstration Aircraft, hà i limiti di + 1,4-8g cù una velocità di 3 mach. HÜRJET serà capace di serve finu à una altitudine di 45.000ft è portà una carica utile di quasi 3 tunnellate in u so scafo. Cù a so interfaccia umana-macchina avanzata, u sistema di volu cuntrullatu digitalmente, a furmazione tattica interna è i sistemi di furmazione virtuale, HURJET offre una sperienza di volu di aereo di nova generazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*