Istanbul hà ospitatu l'autorità di trasportu publicu mundiale!

Istanbul hà ospitatu l'autorità mundiali di trasportu publicu
Istanbul hà ospitatu l'autorità di trasportu publicu mundiale!

Urganizata da l'Unione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP), cù a participazione di più di 300 rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, accademichi è piattaforme internaziunali, a Cunferenza UITP cù u tema "Continuità finanziaria, cummerciale è cummerciale dopu a pandemia in l'Eurasia". Region" hè unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM). Hè stata tenuta in Istanbul, ospitata da Metro Istanbul.

U più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, Metro Istanbul, hà accoltu a Conferenza UITP, chì anu assistitu da rapprisentanti di u settore di u trasportu publicu internaziunale, organizzazioni non governative, accademichi è piattaforme internaziunali. I discorsi di apertura di a cunferenza tematica "Financial, Business and Business Continuity After the Pandemic in the Eurasia Region", chì hè stata cun più di 300 participanti; U Direttore Generale di Metro Istanbul Özgür Soy, u Sicritariu Generale di l'UITP Mohamed Mezghani è u Segretariu Generale Adjuntu İBB Buğra Gökce anu tenutu a riunione.

"Travagliemu cù u scopu chì i sistemi ferroviari sò a spina dorsale di u trasportu"

Dichjarà chì Istanbul, chì hè un ponte trà i cuntinenti, riflette a so sperienza passata in u trasportu publicu è hè vistu cum'è un riferimentu in u mondu cù parechje applicazioni chì formanu u futuru, u Subsegretariu Generale İBB, Buğra Gökce, hà dettu: "Mentre u numeru tutale di ogni ghjornu. i viaghji in Istanbul hè di circa 12 milioni, i sistemi ferroviari anu una basa di ogni ghjornu. U numeru di viaghji hà più di 3 milioni. U nostru presidente Ekrem İmamoğluCum'è dichjaratu in a visione di Big Move in Rail Systems, travagliemu cù u scopu di fà i sistemi ferroviari a spina di u trasportu in Istanbul. Cù i novi investimenti in u sistema ferroviariu chì avemu fattu cum'è İBB è e linee chì ripigliemu da u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture paghendu da u nostru budgetu, u numeru di viaghji di i sistemi ferroviari righjunghji 6 milioni à ghjornu. Pianificamu è sviluppemu veiculi di trasportu cù pneumatici di gomma è trasportu marittimu in modu chì alimenta è cumplementa i sistemi ferroviari. Mentre e rotte di minibus è autobus seranu riviste per alimentà e linee di metrobus è di u sistema ferroviariu, i minibus è i minibus di taxi saranu inclusi in l'integrazione Istanbulkart, rendenduli più efficaci è efficienti. I nostri citadini puderanu viaghjà cù questi veiculi senza interruzzione cù i biglietti elettronichi. Inoltre, anche se Istanbul hè una cità marittima, a parte di u trasportu marittimu in u trasportu publicu hè bassa. Per aumentà questu; I novi trasporti publichi è e linee di battelli integrati cù i tipi di trasportu terrestri è i sistemi ferroviari, è ancu i novi veiculi marittimi ecunomichi è veloci seranu inclusi in u sistema. Oltre à questu, u numeru di taxi serà aumentatu in modu chì almenu 5.000 di i 500 taxi necessarii in Istanbul seranu adattati per l'accessu per disabili.

"Avemu u scopu di 0 emissioni di carbonu in u trasportu publicu"

Dichjarà chì u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile (SKHP) preparatu da IMM hè u primu micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu, Buğra Gökce hà dettu: "Istanbul hè trà e cità chì saranu più affettate da a crisa climatica prevista. Per piglià misure relative à questu, i guverni cintrali è lucali anu travaglii impurtanti in u campu di u trasportu publicu è in tutti i lochi. In u quadru di u Pianu d'Azzione di u Cambiamentu Climaticu IMM, hè destinatu à aumentà u tassu d'utilizazione di u sistema ferroviariu à 2040% in 47. Hè destinatu à riduce l'emissioni di carbonu di 2040% in 60 è 2050 emissioni di carbonu in u trasportu publicu in 0 cunvertisce l'autobus è i metrobus, chì sò trà i modi di trasportu publicu cù roti di gomma, in veiculi ibridi è, infine, elettrici.

"IMM hà suvvenzionatu u trasportu publicu durante a pandemia"

Ricordendu chì ci sò stati periodi di perdita finu à u 90 per centu in u numeru di passageri in Istanbul per via di a pandemia, Gökce hà dettu: "Malgradu questu, tutti i voli di trasportu publicu sò stati realizati in cunfurmità cù e decisioni prese da l'autorità cintrali, piglià in contu di e cundizioni epidemiche. In questu prucessu, mentre chì e spese di u settore di u trasportu publicu anu aumentatu, ci era una seria diminuzione di i rivenuti di i passageri. Duranti l'epidemie in u mondu sanu, l'autorità cintrali anu mantenutu l'operatori di trasportu publicu à fluttu sussidianduli. In Istanbul, IMM hà furnitu sta suvvenzione cù e so risorse.

"U trasportu publicu hè u modu di trasportu più efficiente"

U Sicritariu Generale di l'UITP, Mohamed Mezghani, hà dichjaratu chì Istanbul hè una cità cunnisciuta per i sviluppi in u trasportu publicu, è hà attiratu l'attenzione à l'emergenza di novi priorità per a mobilità urbana, attori di u trasportu publicu è i decisori pulitichi cù a pandemia. Dichjarà chì i prublemi di u clima è di u petroliu anu fattu u trasportu publicu una parte impurtante di a suluzione, Mezghani hà dettu: "Micca solu in termini di emissioni di carbone è energia; In quantu à a sicurità, l'inclusione suciale, a mobilità chì porta à l'ecunumia, l'impieghi è a salute, u trasportu publicu hè u modu di trasportu più efficau. Hè assai impurtante per passà da i veiculi individuali à u trasportu publicu, soprattuttu per riduce l'impurtazioni di energia. Mezghani hà dichjaratu chì u focu principalu di l'UITP hè di avanzà u trasportu publicu è di creà valore per e cità, i membri, attori, l'ambiente.

"Avemu furnitu un serviziu ininterrottu ancu in chjusi pieni durante u periodu epidemicu"

Ozgur Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, hà dichjaratu chì Istanbul, cù a so populazione di più di 16 milioni, hè una cità speciale cù a so diversità di tippi di trasportu è cunnetta dui lati. Nutendu chì u prucessu di pandemia, chì hà affettatu assai u mondu sanu, hà ancu creatu effetti sbalorditivi in ​​u campu di u trasportu publicu, u Direttore Generale Soy hà dettu: "Durante u periodu quandu a ghjente hè stata chjamata à "stà in casa" per prutege a so salute, ci hè statu una seria diminuzione di u numeru di trasportu publicu in Turchia è in u mondu sanu. Cume a ghjente travaglia da casa o si vultà à i veiculi di trasportu individuali, noi, cum'è Metro Istanbul, avemu avutu a nostra parte di sta calata, è avemu avutu perdite di passageri à un ritmu di 90% di tantu in tantu in tuttu u prucessu. Tuttavia, avemu cuntinuatu à furnisce un serviziu ininterrottu per ùn vittime micca i nostri citadini chì travaglianu in certi settori, in particulare i travagliadori di supply chain è salute.

U prucessu di a pandemia hè statu un prucessu assai sfidau, sia organizzativamente sia finanziariamente. Cum'è u più grande operatore di u sistema ferroviariu di Turchia, purtemu unu di ogni dui passageri chì viaghjanu in sistemi ferroviari in u nostru paese. Sta situazione hà purtatu grandi responsabilità inseme cù a pandemia. Comu sapete, u primu casu di Covid-19 in Turchia hè statu vistu à a mità di marzu. Tuttavia, avemu principiatu in modu proattivu à piglià misure per cumbatte l'epidemie in ferraghju 2020. Grazie à a nostra cumpetenza operativa, avemu realizatu cù successu u prucessu di l'epidemie agisce in modu prevedibile è rapidu ".

"Avemu cuntinuatu à furnisce impieghi malgradu a pandemia"

Ricordendu chì cum'è Metro Istanbul, anu riunitu a ghjente di a cità in e zone metropolitane cù attività chì ùn ponu micca creà tempu in u so trambustu di ogni ghjornu, Özgür Soy hà dettu: "Travagliemu per trasfurmà i metri in spazi viventi. è per a ghjente d'Istanbul per viaghjà in i metri senza rumpià da a vita. Avemu travagliatu ghjornu è notte per elevà a barra per a satisfaczione di i passageri senza scusa. In u risultatu, avemu ottinutu u più altu tassu di soddisfazione di sempre, cù i voti di i residenti di Istanbul in l'Indagine di Soddisfazione di i Clienti di COMET, chì avemu participatu dapoi u 2014 cum'è cumpagnia. Malgradu tutte queste negatività, avemu cuntinuatu à furnisce impieghi aprendu 2021 linee novi da u principiu di a pandemia. Mentre cercavamu di truvà suluzioni à i dilemmi finanziarii sperimentati da a nostra impresa cù strumenti diffirenti, ùn avemu micca sperimentatu alcuna disrupzione in i pagamenti di i nostri impiegati.

"U nostru prezzu di unità di energia elettrica hè fatturatu à u più altu livellu"

Özgür Soy, chì hà sottolineatu di novu l'ecunumia mentre a pandemia perde a so velocità, hà dettu: "L'aumentu di i costi creati da l'aumentu di i prezzi di l'energia in u nostru paese hà creatu risichi seri in quantu à a sustenibilità di e nostre imprese. Sorprendentemente è sfurtunatamenti, servemu u publicu, ma avemu u più altu prezzu di unità di l'electricità in Turchia. Sfurtunatamente, mentri l'autorità cintrali in parechji paesi di u mondu dannu un grande sustegnu à u settore di u trasportu publicu, circhemu di sopravvive cù e misure di austerità è u sustegnu di i nostri cumuni ". disse.

"Semu in l'ultimi quattru per u Summit UITP 2025 è 2027"

Informendu chì l'UITP urganizeghja u Summit UITP, chì hè una urganizazione di classe mundiale ogni dui anni fora di e riunioni regiunale, Soy hà dettu: "Avemu applicatu à l'urganizazione 130 è 2025 di u Summit, chì hè tenutu in diverse cità per 2027 anni, in i mesi passati è annunziu fieru chì avemu ghjuntu à l'ultime quattru. . Pensemu chì Istanbul serà adattatu à questa urganizazione induve avemu cumpetitu cù Ginevra, Amburgo è Vienna. Mi piacerebbe chì sapete chì seremu piacè di accoglievi à i Summits UITP 2025 è 2027 ".
Dopu à i discorsi d'apertura, in u pannellu urganizatu cù a participazione di u Segretariu Generale Diputatu IMM Pelin Alpkökin, u Capu di Dipartimentu di Trasportu IMM Utku Cihan, u Direttore Generale di Istanbul City Lines Sinem Dedetaş;

U trasportu publicu in u periodu post-pandemicu, l'innovazione per u trasportu sustenibile, i fonti di finanziamentu in u trasportu publicu, da a crisi à l'opportunità: strutturazione legale, istituzionale è amministrativa sò stati discututi da i rapprisentanti di u trasportu publicu di diverse cità di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*