L'appartenenza à u partitu puliticu di Canan Kaftancıoğlu hè stata dedotta

L'appartenenza à u partitu puliticu di Canan Kaftancıoğlu hè stata dedotta
L'appartenenza à u partitu puliticu di Canan Kaftancıoğlu hè stata dedotta

L'appartenenza à u partitu puliticu di u presidente provinciale CHP d'Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, hè stata abbandonata da l'Uffiziu di u Procuratore Generale di a Corte Suprema d'Appello. A decisione hè stata trasmessa à a sede di CHP.

U presidente provinciale di CHP d'Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, chì hè statu processatu à a 37th High Criminal Court d'Istanbul, hè statu cundannatu à quattru anni, 11 mesi è 20 ghjorni di prigiò per "insultà un ufficiale publicu per via di u so duvere", "insultatu publicamente u Statu di l'Istanbul". Repubblica di Turchia" è "insultà u presidente" hè statu cunfirmatu da a Corte Suprema.

Kaftancıoğlu, chì hè statu mandatu à a prigiò di Silivri, hè stata liberata in prova. L'appartenenza à u partitu puliticu di Kaftancıoğlu hè stata licenziata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu di a Corte di Cassazione, postu chì a Corte Suprema d'Appello hà ancu cunfirmatu a pena per a limitazione di u tribunale lucale per esse capu di partitu in cunfurmità cù l'articulu 53 di u Codice Penale Turcu.

In a decisione di a Corte Suprema mandata à a Sede CHP, "Cumu era capitu chì u crimine d'insultà à u presidente è u crimine di insultà u statu di a Republica di Turchia, l'istituzioni è l'organi di u statu hè statu truvatu per custituiscenu un ostaculu à u partitu puliticu. l'appartenenza in u scopu di l'articulu 2820 di a Legge di i Partiti Politici N ° 11, è i duveri di u vostru partitu in l'organi di u partitu sò stati terminati è u vostru partitu hè statu registratu in u registru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*