Più di 5 Paesi assisteranu à a 100a Esposizione Internaziunale di Importazione Chine

Più di XNUMX Paesi Parteciperà à a Fiera Internaziunale di Importazione Chine
Più di 5 Paesi assisteranu à a 100a Esposizione Internaziunale di Importazione Chine

Più di 5 per centu di l'area di mostra di a 75a China International Import Expo (CIIE) hè stata premiata cù cuntratti. Sicondu l'infurmazioni ottenute da l'Uffiziu CIIE, cù 5 ghjorni mancati prima di l'apertura di a 150a CIIE, diversi travaglii preparatori avanzanu à piena velocità. In a dichjarazione fatta da l'uffiziu, hè statu dichjaratu chì finu à avà più di u 75 per centu di l'area di l'esibizione hà trovu i so pruprietarii per via di cuntratti.

Cumpagnia di più di 5 paesi è regioni sò previsti per participà à a 10a Fiera CIIE, chì si terrà in Shanghai trà 5-100 Novembre. Attività di supportu cum'è riunioni di currispondenza di l'offerta è a dumanda, seminarii è prumuzioni di i prudutti seranu realizati durante a fiera. CIIE invitarà l'imprese cinesi di tuttu u paese à fà affari. I cummercianti di altri paesi seranu ancu invitati à a fiera. Hè stimatu chì 150,000 XNUMX cumpratori prufessiunali domestici è stranieri assisteranu à a fiera.

Cù a populazione più grande di u mondu, a Cina hè a seconda ecunumia più grande di u mondu è u sicondu importatore è cunsumadore di u mondu. Cina hè intrutu in una nova fase di sviluppu in quale u cunsumu cuntinueghja à aumentà, chì indica un potenziale tremendu per a crescita di u cunsumu è l'impurtazioni. In i prossimi cinque anni, a Cina aspetta di impurtà prudutti è servizii per un valore di più di $ 10 trilioni, presentendu una opportunità storica per l'imprese in u mondu per entra in u mercatu massivu cinese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*