Cuncorsu d'imprenditorialità "Sviluppà a vostra cità" cunclusu

Sviluppà u vostru cuncorsu di l'imprenditorialità di a cità cunclusu
Cuncorsu d'imprenditorialità "Sviluppà a vostra cità" cunclusu

A cumpetizione di l'imprenditorialità in u scopu di u prughjettu "Sviluppà a vostra cità", chì hè stata realizata sottu u tema di "Trasportu intelligente è sustenibile" sottu a gestione cumuna di Izmir Metropolitan Municipality, Ford Otosan è World Resources Institute Turkey, hè stata cunclusa. E squadre chì anu sviluppatu suggerimenti di soluzioni intelligenti chì cuntribuiscenu à u trasportu sustenibile è ecologicu in Alsancak, chì hè statu sceltu cum'è a regione pilotu, si sò scontri cù l'investituri in l'avvenimentu Demo Day tenutu in "Entrepreneurship Center Izmir".

"Centru d'imprenditorialità Izmir", chì hè statu implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cuuperazione cù TÜSİAD per creà spaziu per l'imprenditori, pruduce i so primi graduate in u tema 2022 "Trasportu intelligente è sustenibile". A cumpetizione di l'imprenditorialità "Sviluppà a vostra cità", tenuta trà l'1 d'aprile è u 24 di ghjugnu sottu a gestione cumuna di Ford Otosan, K-Works and World Resources Institute (WRI) Turkey, hè finita. I vincitori anu ricivutu i so premii in a cerimonia tenuta à u "Centru d'imprenditorialità Izmir". A cerimonia hà assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Izmir Metropolitan Municipality Deputy Mayor Mustafa Özuslu, Ford Turkey Business Unit Deputy General Manager Özgür Yücetürk, Ford Otosan Smart Mobility Business Development Leader Talha Sağıroğlu, Izmir Metropolitan Municipality Deputy General Secretary Barış Karcı, ESHOT General Manager Erhan Bey è parechji imprenditori anu assistitu.

A cumpetizione hà u scopu di rinfurzà a dirigenza di Izmir in soluzioni innovative di trasportu cù a visione di Smart Mobility di Ford Otosan è di implementà "Zone Emission Zero".

"Travagliemu duramente per u trasportu senza stress"

Parlendu prima chì i membri di a ghjuria anu annunziatu i squadre vincitori, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, hà attiratu l'attenzione à a pupulazione crescente in e grande cità è hà dichjaratu chì e pratiche tradiziunali ùn sò micca abbastanza per risolve i prublemi in u trasportu. Dopu à enfatizà a necessità di idee innovatori, Mustafa Özuslu hà dettu: "In quantu à a municipalità metropolitana di Izmir, travagliemu cù tutte e nostre forze per assicurà chì tutti chì vivenu in a cità ùn sperimentanu micca u stress di u trasportu da u mumentu chì partenu finu à u mumentu chì tornanu in casa. . "Idee novi chì saranu implementate in a regione d'Alsancak è si focalizeghjanu nantu à a regione à bassa emissione sò assai preziosi per noi è l'industria", disse.

"Sognu un mondu induve e cità sò trasfurmate"

Özgür Yücetürk, Vice Direttore Generale di Ford Turkey Business Unit, hà dichjaratu chì hè impurtante di campà u futuru oghje è hà dettu: "Quandu dicemu di vive u futuru oghje, parlemu di un habitat sanu. U nostru sognu ùn hè micca limitatu à fà i nostri veiculi cummerciale elettrici. Continuemu à esse un pioniere in a mobilità intelligente in i nostri veiculi di passageri. Mentre elettrificà i nostri veiculi, vulemu ancu offre una soluzione integrata. Sognu un mondu induve ùn solu i nostri veiculi sò trasfurmati, ma ancu un mondu induve e cità sò trasfurmate. "Per questu mutivu, simu investigate ancu tutte l'infrastrutture di trasportu, l'abitudini di mobilità è altri fattori pertinenti", disse.

"Vulemu principià u prugettu in Izmir"

Ford Otosan Smart Mobility Business Development Leader Talha Sağıroğlu hà datu infurmazioni nantu à u prugettu è hà dettu: "Quandu avemu principiatu u prugettu, avemu ricevutu un sustegnu seriu da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Centru di l'Imprenditori Izmir. Vulemu inizià u nostru prughjettu in Izmir per via di l'approcciu di Izmir à soluzioni innovative, soluzioni di trasportu mudernu è priorità di trasportu amichevule à l'ambiente. "U fattu chì Izmir, cum'è cità, è a Municipalità Metropolitana, cum'è istituzione, hà abbracciatu u prugettu ci hà dimustratu una volta di più quantu avemu avutu a ragione in questu sensu", disse.

"Semu felici di esse una parte di u prugettu"

Direttore WRI Turchia Dr. Güneş Cansız hà participatu à u prugramma cù un missaghju video. Dichjarà chì parechji prughjetti creativi sò stati sviluppati, Cansız hà dettu: "A basa di riduce l'emissioni è di creà spazii favuriti per l'ambiente, in particulare in i centri di cità, hè basatu annantu à u sviluppu di mudelli di trasportu sustenibili. "Semu felici di esse una parte di l'idee è i prughjetti sviluppati nantu à cumu furnisce u trasportu sustenibile in una regione assai usata cum'è Alsancak cù u cuncorsu Sviluppà a vostra cità", disse.

U presidente Soyer hà datu u premiu à a prima squadra

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a cerimonia Tunç Soyerhà datu u premiu à a squadra di Kangaroo di u primu postu. A squadra Mayna, chì hà vintu u sicondu postu, hà ricevutu u so premiu da u Diputatu General Manager di Ford Turkey Business Unit Özgür Yücetürk, è a squadra Cyboard, chì hà vintu u terzu premiu, hà ricevutu u so terzu premiu da TÜSİAD Boğaziçi Ventures Board Member Barış Özistek.

U premiu hè statu datu à a squadra di quartu postu 3D da Ford Otosan Innovation and New Initiatives Director - Driventure General Manager Canalp Gündoğdu. Küpiz, chì hè vinutu quintu, hà ricevutu u so premiu EGİAD Levent Kuşgöz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Melekleri, hà presentatu u premiu à a squadra di Hedefapp 6th postu, u Senior Manager WRI Dr. Çiğdem Çörek Öztaş l'hà presentatu.

Serà implementatu cum'è pilotu in a cità

55 squadre d'imprenditori sò candidate à u cuncorsu di prughjetti "Sviluppà a vostra cità". In u risultatu di e valutazioni, 6 squadre eranu eligibili per participà à u prugramma. I primi 3 idee nantu à a mobilità intelligente anu l'uppurtunità di fà presentazioni à K-Works (Koç Holding Incubation Center) è Ford Otosan Investment Committee. Inoltre, vi sarà offerta l'uppurtunità di prufittà di e facilità furnite da Izmir Metropolitan Municipality Izmir Entrepreneurship Center è workshop prototipi. Ford Otosan sustenerà ancu l'implementazione pilotu di a suluzione sviluppata da a prima squadra scelta in a cità.

Hè destinatu à sviluppà idee di cummerciale innovative

Centru d'Intraprenditorialità Izmir realiza studii per risponde à i bisogni regiunali è settoriali da una perspettiva imprenditoriale in e zone tematiche determinate ogni annu, tenendu in contu e priorità strategiche di a cità. U Centru, chì hà lanciatu u so primu prugramma di imprenditorialità cù u tema di "Agricultura" in 2021, hà determinatu u tema di 2022 cum'è "Trasportu Intelligente è Sostenibile". U prugramma hà per scopu di implementà idee di cummerciale innovatori è di aumentà u numeru di startups in i sottosettori di Trasportu Intelligente, Efficienza Energetica in Trasportu, Trasportu è Ambiente, Logistica Urbana, Mobilità Micro/Shared, Comportamentu di Viaghju/Passeggeri.

U secondu prugramma, cù u tema « Trasportu Intelligente è Sostenibile », serà annunziatu in lugliu. In u scopu di u prugettu, hè destinatu à rinfurzà l'ecosistema lucale è riunite start-ups cù investitori.

I candidati à l'imprenditori chì volenu esse inclusi in u futuru prugramma di u Centru d'Intraprenditori Izmir ponu uttene infurmazioni nantu à u situ web "girisimcilikmerkezi.izmir.bel.tr" è dumandà à partesi da lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*