"Festival di Film Accessibile" hè in Ankara trà u 17-23 d'ottobre

Festival di Film Accessibile in Ankara Trà Ottobre
"Festival di Film Accessibile" hè in Ankara trà u 17-23 d'ottobre

U Festival di Films Senza Barriere, chì si prepara à scuntrà i cinéfili per a 17a volta trà u 23 è u 10 d'ottobre di questu annu, hà aghjustatu proiezioni fisiche à u so prugramma in linea.

U "Festival di Films Senza Barriere", chì hà da scopu di assicurà l'accessu uguale à u cinema per tutti, celebrerà quist'annu u so 10 ° anniversariu è scontru cù i cinématori di tutta a Turchia in linea trà u 17 è u 23 d'ottobre. In più di u so prugramma in linea, u festivale scuntrà ancu i cinéfili fisicamente à u Magic Fener Cinema in Ankara.

"Festival di Films senza barriere" hè in u so decimu annu; U Cuncorsu di Cortometraggi, chì hè statu tenutu per a prima volta l'annu passatu in modu di popularizà a cultura di i cortometraggi cù u Cuncorsu Naziunale di Long Film è apre più spaziu di spressione à i cortometraghji, è prisentarà e selezzione ch'ellu hà da creà sottu à i tituli Auditorium. , Kaleidoscope è Per i zitelli à i cinéfili.

In u "Festival di Films Senza Barriere" urganizatu da Puruli Culture and Arts dapoi u 2013, 316 proiezioni di film da Turchia è di u mondu è un totale di 105 eventi laterali, 118 di quali eranu interviste cù a participazione di registi è equipaghji di filmi, anu ghjuntu. più di 180 mila spettatori in linea è fisicamente. .

U "Festival di Films Senza Barriere", chì riunisce tutti i filmi in u prugramma cù l'audiodescrizioni è i subtitulos detallati, rende ancu accessibile i so avvenimenti laterali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*