U Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Istanbul dà i Laureati di 2022

I laureati di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Istanbul
U Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Istanbul dà i Laureati di 2022

48 pompieri, 461 ​​di quali eranu donne, chì recentemente si sò uniti à u Dipartimentu di u focu İBB per travaglià in u campu, graduate. I graduati di u 2022 anu dimustratu e so cumpetenze in i cuncorsi chì anu preparatu per a ceremonia. Da sta settimana, i novi pompieri d'Istanbul principianu i so novi incarichi.

Hà cumpletu a furmazione di i novi pompieri, chì durò 4 mesi, 16 settimane è 560 ore. Dopu avè lasciatu un travagliu duru cù 26 furmatori in 50 stazioni in totale, i pompieri s'hè graduatu cù una cerimonia tenuta à u Complex Sportiu İBB Cebeci.

A cumpetizione trà e squadre in a cerimonia hà attiratu una grande attenzione. I razzii, chì necessitavanu un altu livellu di cundizione è forza, anu vistu una grande eccitazione. Prima, i bomberi chì tiranu cù una motopump (mutore d'acqua d'alta pressione) chjappà u mira cù l'acqua pressurizzata. Dopu, i 100 metri corridori di e squadre pigghiaru u palcuscenicu. I corridori anu rispostu à i picculi incendii in a stallazione è cumpletu a pista. I candidati anu cullatu à a torre di trè piani cù scale di ganciu longu di 4,5 metri. I pompieri, chì eranu senza fiatu, sparte a felicità di a graduazione cù e so famiglie.

"SEGUU U PUNTU CU PUNTU SODDISFATTU"

In riferimentu à l'obiettivu di u sindaco İmamoğlu di aumentà u numeru di impjegati femminili mentre piglianu u postu, u Sicritariu Generale di l'İBB, Can Akın Çağlar, hà dettu: "Semu estremamente felici di osservà questu aumentu in u Dipartimentu di Pompieri di Istanbul. Cum'è in altre unità di IMM, simu cuscenti di u putere di a manu di una donna chì ci tocca. Vogliu sottolineare chì simu assai più forte cun voi, i nostri stimati impieghi femminili ", disse.

"SI IMPEGNAmu à mantene stu grande patrimoniu"

Descrivendu Istanbul cum'è u core di Turchia sia economicamente sia culturalmente, u Segretariu Generale Diputatu IMM Murat Yazıcı hà ancu indirizzatu à i pompieri di novu graduate. Yazıcı hà dettu: "Cumplementu successu di una sfida di furmazione di 560 ore; A nostra urganizazione, chì s'hè allargata è sviluppata cù 48 ghjovani, 461 di i quali sò donne, hè assai decisa à prutege stu grande patrimoniu. U Fire Brigade di Istanbul hè una di l'urganisazioni più fieru di Turchia. Ma ùn assicura micca solu chì Istanbul sopravvive è stà sicuru; Inoltre, hè unu di i gruppi più forti chì correnu in prima linea in i disastri in tuttu u paese ", disse.

"CONTRIBUIRE À AUMENTA A CUSCIENZA SUCIALE"

Remzi Albayrak, capu di u dipartimentu di u focu IMM, hà ancu chjamatu à i so novi cumpagni di squadra è hà dettu: "Aghju una dumanda da voi; Tutti avete capitu quantu hè impurtante ùn hè micca di finisce un focu, ma di impedisce un focu di scoppià. Vogliu sparghje sta cuscenza à tutti, induve andate. In nome di tuttu u dipartimentu di u focu di Istanbul, aghju ringraziatu per a vostra cuntribuzione per sensibilizà u publicu à a prevenzione di u focu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*