U mudellu di pane populari di İzmir cuntinueghja à fà sorridere a ghjente

U mudellu di pane populari di Izmir cuntinueghja à fà u sorrisu di a ghjente
U mudellu di pane populari di İzmir cuntinueghja à fà sorridere a ghjente

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU mudellu di u Pane di u Populu, chì hè statu messu in pratica da . Dopu à u protokollu firmatu in marzu cù a Càmera di Bakers è Artigiani di Izmir, a Municipalità Metropolitana, chì hà radduppiatu a capacità di produzzione di a Fabbrica di Pane di u Populu, hà consegnatu 3 milioni di pani à e persone à pocu redditu in 9 mesi. A Municipalità Metropolitana hà distribuitu 15 milioni di pani da ghjennaghju. U numaru di kioschi di vendita di pani hè aumentatu da 62 à 71.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU mudellu di "Pane di u Populu", chì hè statu messu in pratica per via di a crisa ecunomica chì si aggrava, hè diventatu un salvatore per i citadini è i panettieri à pocu redditu. Firmatu un protokollu cù a Càmera di Panificatori è Artigiani di Izmir u 1 di marzu, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà consegnatu 3 milioni di pani à e persone à pocu redditu in 9 mesi è 15 milioni da ghjennaghju. A Municipalità Metropolitana di İzmir hà aumentatu u numeru di chioschi di vendita di pane da 62 à 71. Hè destinatu à aumentà u numeru di buffets à 75 à a fine di ghjugnu.

A capacità idle hè stata purtata in produzzione cù Halk Ekmek

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà trasferitu u costu d'investimentu à u serviziu cù u protocolu chì hà firmatu cù a Càmera di Panificatori è Artigiani di Izmir. A pratica esemplare in Turchia hà benefiziu à i pruduttori di pane chì si battenu per sopravvivere contr'à l'aumentu di i costi, è i citadini à pocu redditu cù l'aumentu di l'offerta di pane assequible. Cù u protokollu, e fabbriche di pani, chì cuminciaru à pruduce pani di qualità è sani di u listessu standard in linea cù a ricetta di a Municipalità Metropolitana di Izmir, rinviò e so capacità inattive in a produzzione. A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì pruduce 135 mila pani à ghjornu in a Fabbrica di Pane Populare in Çiğli, hà radduppiatu a so capacità di furnimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*