Educazione à l'osservazione d'uccelli per i zitelli da Izmir

Formazione per l'osservazione di uccelli per i zitelli di Izmir
Educazione à l'osservazione d'uccelli per i zitelli da Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir hà lanciatu un prughjettu di educazione per intruduce u Delta di Gediz, chì accoglie centinaie di spezie d'uccelli, è per insegnà l'osservazione d'uccelli à i zitelli. Quasi dui centu zitelli anu benefiziu di u prugramma, chì hà iniziatu in e scole primarie è secundarie in Çiğli.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà dumandatu a candidatura à u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO per aumentà a cuscenza internaziunale di u Delta di Gediz, chì hè trà e zone umide più impurtanti in u bacinu di u Mediterraniu in quantu à a biodiversità, hà aghjuntu un novu à i so sforzi per prumove u delta. A furmazione "Gediz Delta and Bird Watching" hà iniziatu per spiegà l'impurtanza di u Gediz Delta à i zitelli chì vivenu in a regione. L'educazione, chì hà cuminciatu in e scole vicinu à u Delta di Gediz, si sparghjerà in tutta a cità.

Anu cunniscenu l'acelli da vicinu

Finu a data, 189 studienti chì studianu in e scole in i quartieri di Sasalı è Kaklıç di Çiğli anu beneficiatu di l'attività educative realizate in cuuperazione cù a Direzzione di u Cunsigliu di l'Energia Pulita è l'Associazione Doğa di a Municipalità Metropolitana di Izmir. I zitelli anu datu infurmazioni nantu à u Delta di Gediz in i so classi. Dopu, hè statu purtatu in u giardinu è hà avutu l'uccasione di esaminà e spezie d'uccelli chì si vedenu spessu intornu à u Delta di Gediz, cum'è passeri, corvi, gabbiani d'argentu, cicogne, culombe, gazze è palummi, cù un binoculu è un telescopiu. L'educatori anu ancu insignatu à i studienti cumu fà l'osservazione d'uccelli. I studienti anu avutu l'uppurtunità di cunnosce l'acelli di a regione da vicinu è anu avutu una ghjurnata piacevule. Hè statu infurmatu chì u prughjettu, chì hà iniziatu in u distrittu di Çiğli, serà ancu implementatu in e scole in altri distretti.

Unu di i rari wetlands

Gediz Delta, chì hè casa di millaie di criaturi viventi, hè una di e rari zone umide in a terra situata in l'area metropolitana. U Delta di Gediz, chì hè trà e zone naturali in periculu ancu s'ellu hè prutettu da e lege naziunale è internaziunale, accoglie circa u 10 per centu di i flamingos di u mondu. U delta hè cunnisciutu cum'è una di e duie zone impurtanti di ripruduzzione di flamingos in Turchia. In più di i flamingos, 298 spezie d'uccelli sò stati osservati in u delta finu à a data.

candidat à l'UNESCO

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu una candidatura ufficiale per a candidatura di u Delta di Gediz per esse inclusa in a Lista Temporanea di u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO, hà realizatu prughjetti impurtanti per fà Izmir una cità in armunia cù a natura. Cuntinuendu u prughjettu di u 35 Living Park per purtà a ghjente di Izmir à una vita di cità integrata cù a natura è i boschi, a Municipalità Metropolitana crea ancu corridori verdi chì cunnetta ininterrottamente u centru di a cità à e zone naturali cù rotte IzMiras.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*