U presidente Soyer hà ospitatu i campioni mundiali di robot

U presidente Soyer ospita i campioni mundiali di robot
U presidente Soyer hà ospitatu i campioni mundiali di robot

I studienti di u Liceu Privatu di İzmir Çakabey, chì vincìu u campionatu mundiale in Australia dopu u so successu in u FIRST Torneo di Cumpetizione di Robotica sponsorizatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir, anu visitatu u sindaco Soyer. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per u so sustegnu à i Campioni Tunç SoyerHà ringraziatu.

İzmir Private Çakabey High School, chì hà vintu campiunati lucali è naziunali in u torneu FIRST Robotics Competition (FRC) sponsorizatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà ancu ghjuntu in cima di u mondu. Dopu à İzmir, a squadra di robotica di 6 persone, chì hà ottenutu successu in Turchia unu dopu à l'altru è hà cumpetitu in u Campionatu Asia-Pacificu tenutu in Australia, hè diventatu u campionu mundiale. I scientisti di u futuru anu ottenutu un grande successu purtendu dui trofei, u torneu è u campionatu di performance di robot, in İzmir. A squadra hà cumpetitu cù i giganti di a tecnulugia mundiale cum'è u Giappone è l'America in u torneu.

simu fieri

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà accoltu u Coordinatore di Scienze di e Scole Private Çakabey Oğuzhan Köse è i studienti in u so uffiziu Tunç Soyerhà manifestatu a so satisfaczione per u successu di i studienti. U presidente Soyer hà dettu: "Hè stupente ... vi felicitemu. Bona furtuna à voi. Semu assai fieri" è u Maestru Köse hà ancu ringraziatu per u sustegnu datu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*