Olivelo Living Park hà accoltu i so primi ospiti

Olivelo Living Park hà accoltu i so primi ospiti
Olivelo Living Park hà accoltu i so primi ospiti

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerOlivelo Living Park in Güzelbahçe Yelki, chì hè statu purtatu à a vita in linea cù u scopu di creà "Parchi Viventi" induve a ghjente di İzmir s'integrarà cù a natura è i boschi, hà accoltu i so primi invitati. Visità a zona u primu ghjornu di u Campu di Ghjuventù, u sindaco Soyer hà dettu: "E cità si sò rinunziate à u cimentu tantu chì avemu scurdatu di a natura. A natura hà bisognu à penetrà in a cità di novu. Più ci scontru cù a natura, più felice simu quandu facemu a pace cù a natura. Perchè simu ancu una parte di a natura ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì crea "Parchi Viventi" induve a ghjente di Izmir serà integrata cù a natura è a furesta, hà purtatu "Olivelo" à a vita in Güzelbahçe Yelki. I primi invitati di Olivelo Living Park prima di l'apertura eranu ghjovani. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà fattu una di e so prumesse elettorali cù u prughjettu "Living Parks", hà fattu u so esame finale in u parcu. Tunç SoyerU primu ghjornu di Yelki Olivelo Youth Camp, ùn hà micca lasciatu solu i residenti di u campu. Ministru Tunç SoyerU sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan l'anu accumpagnatu. Olivelo Living Park hà soprattuttu alivi, è ancu ananas, ananas, ghianda d'Anatolia è pini rossi. Ci sò circa 13 mila arburi in u parcu.

Mi piacerebbe esse ghjovani

Visità u Parcu Olivelo Living in una zona privata di 57 ettari è scontri cù i ghjovani sohbet u presidente di Tunç Soyer"A ghjuventù ùn vene più, vogliu ch'elli campanu a so ghjuventù à u massimu. Questi spazii sò soprattuttu per elli. Lasciateli savurà. U primu campu hè statu stallatu, sò solu invidiosa. Mi piacerebbe esse in i scarpi di i ghjovani ", disse.

A natura hà bisognu à penetrà in a cità.

Enfatizendu chì i Parchi Viventi sò spazii pensati per a natura per penetrà di novu in a cità, u sindaco Soyer hà dettu: "E cità si sò rinunziate à u cimentu tantu chì avemu scurdatu di a natura. Oghje i nostri amichi anu dimustratu chì l'alga nantu à una roccia pò esse resuscitata cù una goccia d'acqua. A natura hè un miraculu è ne scurdemu. Faremu 35 Parchi Viventi. L'Olivelo chì avemu creatu in Güzelbahçe Yelki hè solu unu di elli. A natura hà bisognu à penetrà in a cità di novu. Spergu chì altre cità seguitanu stu esempiu. Più ci scontrimu cù a natura, più felice simu quandu facemu a pace cù a natura. Perchè simu ancu una parte di a natura ", disse.

Stu campu hè statu una ricumpensa per noi.

I ghjovani chì anu participatu à u campu eranu assai soddisfatti. Berivan Arıkan, chì hà studiatu Ingegneria Industriale à l'Università Dokuz Eylul, hà dettu chì grazia à u situ web di Young Izmir, hà apprufittatu di ogni opportunità offerta da a municipalità. Arıkan hà dettu: "A municipalità metropolitana di Izmir face assai boni attività per a socializazione di i ghjovani. Olivelo hè à tempu vicinu à a cità è luntanu. Incredibbilmente bella. Semu i primi à campà quì, è i boschi sò belli. Avemu ancu fattu yoga prima. Avemu surtitu da a finale è stu campu era cum'è una ricumpensa per noi. U nostru presidente Tunç Soyer"Grazie", disse.

Hè assai piacevule per esse un studiente è vive in Izmir.

Nadide Özalp, 21 anni, hà dettu: "Sò assai felice di esse in questu campu. Aviu assistitu à u campu in İnciraltı Urban Forest prima, è eru assai cuntentu. Hè eccitante per mè esse unu di i primi à sperimentà Olivelo. Mi piace u campeghju è a Municipalità Metropolitana di Izmir ci offre ogni opportunità chì avemu bisognu. Ringraziemu u nostru presidente Tunç per u so sustegnu à a ghjuventù. Vogliu cuntinuà a mo vita cummerciale in İzmir, perchè hè assai piacevule per esse un studiente è vive in İzmir.

Fieru di esse unu di i primi à sperimentà stu locu

Caner Ceylan, studiente di l'Università Dokuz Eylul, hà dettu: "Sò un studiente senior di architettura è aghju avutu l'uppurtunità di ricercà u Prughjettu Olivelo prima di vene quì. Hè un onore incredibile per mè di esse unu di i primi à sperimentà stu locu. Hè assai piacevule di pudè fà tali attività in questa zona ecologica, sia per i studienti sia per quelli chì utilizanu u locu.

Da l'escursionismo à u yoga

Olivelo Living Park hà accoltu assai avvenimenti in u primu ghjornu di u Campu di Ghjuventù. U prugramma di u campu, chì durà finu à l'11.00:XNUMX oghje, include attività cum'è attelli di yoga, cuncerti di musica è ghjochi di campu. L'amatori di a natura anu ancu ricevutu informazioni da a Federazione Turca di l'Alpinismo nantu à a storia di l'alpinismo, l'alpinismo d'estate, a prumuzione di l'equipaggiu di l'alpinismo, u trekking, l'escursionismo è u trekking, perdendu in a natura è i primi aiuti.

Olivelo aspetta l'amatori di a natura

Parechji avvenimenti si scontranu cù a ghjente di İzmir in Olivelo Living Park in Güzelbahçe Yelki. L'amatori di a natura puderanu andà in tour piacevuli o campà nantu à percorsi in bicicletta è per caminari. Inoltre, un buffet è un centru di visitori aspettanu i visitori in Olivelo. In a Biblioteca di Petra, i visitori anu l'uppurtunità di esaminà esempi di l'architettura tradiziunale di petra in İzmir, mentre chì Spiral Square serà aduprata cum'è un avvenimentu è una zona di riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*