A Galeria Beylikdüzü hà cuminciatu à accoglie i so visitatori cù una cerimonia

A Galeria Beylikduzu hà cuminciatu à accoglie i so visitatori cù una cerimonia
A Galeria Beylikdüzü hà cuminciatu à accoglie i so visitatori cù una cerimonia

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluGalleria Beylikdüzü, chì hè stata purtata à a cità da a Fundazione di l'Educazione è l'Arti di l'Istanbul Occidentale, di quale . 'Ekrem İmamoğlu U sindaco di Beylikdüzü, Mehmet Murat Çalık, chì hà apertu a mostra custituita da e so opere di a Collezione Speciale, hà dettu: "Semu assai furtunati cum'è a famiglia Beylikdüzü. Perchè avemu un vicinu unicu, un figliolu unicu di Beylikdüzü, chì ama l'arti, apprezza l'artisti, li sustene è prutegge l'arti. Caru Ekrem İmamoğlu Cum'è u figliolu di sta cità, hà fattu un compitu assai impurtante per portà a galeria chì hè avà quì à sta cità. Hà permessu à queste opere d'arti di esse pigliate sottu prutezzione in un spaziu architettonicu è di scuntrà cù a sucetà.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluA cullizzioni privata di a cità, chì hè stata creata da l'anni 1990, hè stata riunita in u novu puntu di cultura è arte di a cità, a Galeria Beylikdüzü. U Segretariu Generale Diputatu IMM, Mahir Polat, hè statu apertu à i visitori da u Sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık cù una ceremonia à a quale anu assistitu artisti è invitati chì anu cuntribuitu cù e so opere.

CONDIZIONI PER A FAMIGLIA IMAMOĞLU

Parlendu à l'invitati à l'apertura di a galleria, Çalık hà iniziatu u so discorsu trasmettendu e so condolenze à a famiglia İmamoğlu per a morte di u ziu di Dilek İmamoğlu. Ellu hà dichjaratu ch'ellu hà intrapresu u compitu di apertura nantu à a dumanda di u sindaco İmamoğlu per ùn ritardà l'apertura di a galleria. Mustafa Kemal Atatürk, inseme cù u presidente İmamoğlu, hà dettu: "L'arte hè l'espressione di a bellezza. Notendu chì travaglianu cù u principiu di "Questa spressione hè puesia s'ellu hè verbale, hè musica s'ellu hè cun una melodia, hè una pittura s'ellu hè una pittura, hè una scultura s'ellu hè una scultura, è hè hè un'architettura s'ellu hè un edifiziu ". Ekrem İmamoğluDa i ghjorni di musica chì sò diventati tradiziunali in Beylikdüzü à l'attellu di pittura è literatura, da a scultura à u teatru, avemu pruvatu à custruisce a forma più bella di sta spressione in questa cità, postu chì avemu partitu cù . Ùn pudete micca dubbità chì a custruiremu da avà.

ÇALIK: "VUGU chì ogni cità hà un tali vicinu"

U sindaco di Beylikdüzü Çalık hà spartutu chì anu implementatu parechji servizii chì sviluppanu a cultura è l'arti in u distrittu, è hà ringraziatu u presidente İBB İmamoğlu cù e seguenti parolle:

"Cum'è a famiglia Beylikdüzü, simu assai furtunati. Perchè avemu un vicinu unicu, un figliolu unicu di Beylikdüzü, chì ama l'arti, valori è sustene l'artisti, è prutege l'arti. Caru Ekrem İmamoğlu Cum'è u figliolu di sta cità, hà fattu un compitu assai impurtante per portà a galeria chì hè avà quì à sta cità. Assicurò chì queste opere d'arti sò state pigliate sottu prutezzione in un spaziu architettonicu è scontru cù a sucità. Mentre serve 39 milioni di Istanbul in 16 distretti, vogliu sinceramente chì ogni cità è ogni distrittu hà un tali vicinu cum'è una persona chì hè dedicata à sta cità ".

TU PRIORITÀ A GIOVANI È E DONNE

Nutendu chì a Galeria Beylikdüzü servirà cum'è un locu d'arte chì dà priorità à i ghjovani è e donne, Çalık hà dettu: "A Galleria Beylikdüzü presentarà sta cità cù un ambiente museale versatile cù a so ricca cullezzione, mostre temporanee internaziunali, unità di conservazione, prugrammi educativi esemplarii, diversi cuncerti. , cunferenze è seminarii. Facerà una cuntribuzione significativa à a straordinaria ricchezza culturale è artistica di Istanbul in i distretti fora di u centru ", disse.

À propositu di "KREM İMAMOĞLU COLLEZIONE SPECIALE"

A prima mostra di Gallery Beylikdüzü 'Ekrem İmamoğlu Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, hè u curatore di a Collezione Speciale. Opere di valore chì portanu a firma di 103 artisti; Da l'illustrazione à u disegnu, da l'incisione à a scultura, da l'arte stampata à l'arte digitale, mette in luce u ciculu di una ricerca di spressione chì dura da quasi 100 anni. A cullizzioni include più di 400 opere in totale.

In a cullizzioni, ci hè una sezione chì include artisti trà 1899-1925, l'anni di nascita di a storia di l'arti di pittura turca. In stu capitulu; Ci sò serie di artisti cum'è Şeref Akdik, Sabri Berkel, Bedri Rahmi Eyüboğlu, İbrahim Balaban, Cihat Burak è Adnan Turani.

Un'altra parte impurtante di a cullizzioni hè cumposta di artisti nati in l'anni 1940-1960, chì sò ghjunti à u primu pianu in a storia di l'arti di Turchia, in particulare cù i so rolu di maestru di artista / designer. In questa sezione, ci sò dipinti di artisti cum'è Süleyman Saim Tekcan, Zahit Büyükişenler, Hayati Misman, Gürbüz Doğan Ekşioğlu, Gülsün Karamustafa, Hüsamettin Koçan, Aydın Ayan, Nevzat Sayın è Mahir Güven.

Ekrem İmamoğlu U terzu denominatore impurtante di a Cullizzioni d'Arte hè quellu natu in l'anni 1980-1990; custituitu di nomi attuali chì attiranu l'attenzione cù i so opere di pittura, fotografia, grafica, novi media è video. In questa sezione, l'opere di artisti cum'è Osman Nuri İyem, Seçil Büyükkan, Nursun Hafızoğlu, Kaan Saatçi, Özge Kahraman, Alper Aydın è Refik Anadol attiranu l'attenzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*