L'amatori di campeghju è caravane riuniti in Bursa

L'amatori di campeghju è caravane si scontranu in Bursa
L'amatori di campeghju è caravane riuniti in Bursa

Urganizatu per a seconda volta quist'annu cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Bursa, l'Unione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa, a Municipalità di Harmancık è a Federazione Naziunale di Campeghju è Caravane, u "Festival di Campeghju è Caravane di Bursa" hà riunitu l'amatori di campi, caravane è di natura. Harmancık Caravan Park.

U "Bursa Camping and Caravan Festival", u primu di quale hè statu tenutu in Orhaneli l'annu passatu cù a participazione di più di 300 caravane, hà riunitu una volta di più l'amatori di campeghju è caravane, sta volta in Harmancık Caravan Park. Campers è caravane da diverse parti di Turchia à u Distrettu Harmancık di Bursa si sò stallati in u parcu di caravane stabilitu in a zona forestale nantu à i pendii miridiunali di Uludağ. L'amatori di a natura è di caravane anu apprezzatu u paisaghju unicu di Uludag per 3 ghjorni. Preparatu in u scopu di u festival '2. Bursa Organic Products Festival hà ancu attiratu una grande attenzione da i participanti. L'invitati, chì anu avutu l'uppurtunità di tastà i prudutti biologichi pruduciuti in a regione, scontranu i so bisogni alimentarii è di bevande cù prudutti biologichi. In u scopu di u Festival di i Prodotti Biologichi, e cooperative di e donne chì producianu cibo in Bursa è prudutti agriculi cultivati ​​​​in e regioni di Orhaneli, Harmancık, Büyükorhan è Keles sò state introdotte.

U festival hà iniziatu cù sport di a matina in i boschi di pini di Uludağ dopu chì i campers è e caravane si sò stallati. In u festival, chì hà cuntinuatu cù u premiatu cuncorsu di pista d'avventura è u spettaculu Karagöz-Hacivat, l'entrevista di Franzisca Niehus (@travelcomic), chì hà attiratu l'attenzione cù a so simpatia per a Turchia è hà annunziatu a so visita in cità è l'esperienze cù a so vittura classica. , nantu à e social media, hà ancu attiratu una grande attenzione. In u festivale, induve u famosu gruppu di musica "Night Passengers" hà ancu pigliatu u palcuscenicu, i dilettanti di u campu è di caravane anu avutu una festa musicale à u massimu.

In più di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u deputatu di Bursa Osman Mesten, u sindaco di Harmancık Yılmaz Ataş, u sindaco di Orhaneli Ali Aykurt, u sindaco di Büyükorhan Ahmet Korkmaz, u sindaco di Keles Mehmet Keskin, è ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mehmet Keskin, a cultura provinciale è u turismu. U direttore Kamil Özer, rapprisentanti di partiti pulitichi, membri di u cunsigliu è burocrati municipali anu assistitu.

Grande destinazione in u turismu rurale è naturali

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà parlatu à a ceremonia d'apertura di u festival, hà desideratu chì u secondu festivale tenutu quist'annu sia benefica. Dichjarà chì anu fattu investimenti serii in u turismu, u presidente Alinur Aktaş hà dichjaratu chì sustenenu tutti i settori di u turismu cù fiere turistiche, riunioni B2B, viaghji di famiglia è investimenti turistici. U sindaco ktaş hà dettu: "Ancu se i distretti di muntagna parenu chjuchi in quantu à a pupulazione, anu un grande putenziale in particulare in quantu à u turismu rurale è naturali. Pruvemu di spiegà questu à tutta a Turchia è u mondu. Bursa Camping and Caravan Festival hè ancu urganizatu in questu cuntestu. Ci hè una grande participazione. In particulare u prucessu di a pandemia ci hà dimustratu una volta di più quantu hè preziosa a scelta di campeghju è caravane. Vecu ancu chì l'interessu di e famiglie in questa direzzione hè in crescita. Avemu ugettivi serii ligati à a natura è u turismu rurale in a regione muntagnola. Rafting in Orhaneli, plateau in Büyükorhan, Kocayayla in Keles è attività di caravan park in Harmancık ci eccitanu per u futuru. Bursa ùn hè micca solu una cità di l'industria è l'agricultura, ma ancu una cità di u turismu. Hè una cità induve ogni strata di u turismu di a natura pò esse sperimentata. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u festivale ".

U deputatu di Bursa Osman Mesten hà dichjaratu chì Bursa, chì guida in un campu da l'industria à l'agricultura, hà bisognu di sustegnu in u turismu. Sottulineendu chì studii serii sò stati fatti nantu à questu tema, Mesten hà dichjaratu chì anu pigliatu passi per assicurà chì Uludağ pò esse usatu in tutte e stagioni è per aumentà l'attività turistica in quattru distretti di muntagna. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Bursa hà fattu cuntributi significativi à sta questione, Mesten hà desideratu chì u festival sia benefica.

U guvernatore di u distrettu di Harmancık, Muhammed Furkan Tuna, hà dettu chì Bursa attribuisce una grande impurtanza à u turismu è chì tali festivali sò i migliori esempi di questu, è hà ringraziatu tutti quelli chì sò ghjunti in u distrittu per assistisce à u festival. Dichjarà chì u festival aghjunghjera valore à u distrittu di Harmancık, Tuna hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Bursa per guidà l'urganizazione di u prugramma.

U sindaco di Harmancık, Yılmaz Ataş, hà dettu chì sò felici di apre u Parcu Caravan Harmancık, chì anu urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa è BEBKA. Ataş hà ringraziatu tutti quelli chì sustenevanu stu prublema è vulianu chì u festivale sia benefica.

Leyla Özdağ, presidente di u Cunsigliu di a Federazione Naziunale di Campeghji è Caravane, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Bursa, l'Associazione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa è e municipalità di distrittu per l'apertura di i paesi forestali à u turismu di a natura è hà desideratu chì u festival sia benefica.
L'amatori di campeghju è caravane chì participanu à u festival anu dichjaratu ancu chì era a decisione ghjusta per urganizà tali festivals in Bursa, chì hè ricurdatu cù u verde, è spressione chì anu piaciutu à participà à u festival.

Dopu à i discorsi, u presidente Alinur Aktaş è quelli chì l'accumpagnavanu anu visitatu i stand stabiliti in u scopu di u Festival di i Prodotti Biologichi, anu tastatu i prudutti biologichi è ricevutu informazioni da i pruduttori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*