KOMEK hà coloratu i mura di l'Hospital di a cità di Konya per i zitelli

KOMEK hà coloratu i mura di l'Hospital di a cità di Konya per i zitelli
KOMEK hà coloratu i mura di l'Hospital di a cità di Konya per i zitelli

I prufessori d'arte è i trainees chì travaglianu in i Corsi di Formazione Professionale di a Municipalità Metropolitana di Konya anu culuritu i mura di l'Hospital di a cità di Konya cù eroi di cartoni è diverse figure per rinfurzà a morale di i zitelli chì sò ghjunti à l'uspidale.

I prufessori d'arte è i trainees chì travaglianu in i Corsi di Formazione Professionale di a Municipalità Metropolitana di Konya (KOMEK) anu coloratu i muri di l'Hospital di a cità di Konya per i zitelli.

Per dà a morale à i zitelli chì venenu à l'uspidale; Rinuvà i muri di u Serviziu d'Urgenza di i zitelli, sale di triage, sale d'osservazione è policlinichi d'urgenza pediatrica cù caratteri di cartone è diverse figure, a squadra hà muntatu figure di legnu nantu à i muri per fà i disegni animati è più rimarchevuli. U travagliu di rispunsabilità suciale realizatu da una squadra di 6 persone hè statu finitu in circa 3 mesi.

I zitelli, chì anu vistu i prufessori d'arti KOMEK è i trainees disegnu è pittura nantu à i mura di l'uspidale, ùn anu pussutu ammuccià a so admirazione. cù i zitelli sohbet A squadra KOMEK, chì hà pruvatu à eliminà i so paure di l'ospitale per mezu di

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*