Scole di Village chì si trasformanu in Centri Viventi

Scole di Village chì si trasformanu in Centri Viventi
Scole di Village chì si trasformanu in Centri Viventi

A trasfurmazioni di e scole di u paese in centri viventi è a prumuzione di i centri di vita di u paese in u scopu di u prughjettu di mubilizazione matematica da u Ministeru di l'Educazione Naziunale hè stata in Samsun cù a participazione di u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer.

Parlendu à u prugramma introduttivu tenutu à l'Alanlı Recep Asal School of Mathematics and Nature, Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "Cumu pudemu trasfurmà e scole di paesi, cumu pudemu usà attivamente?" Hà dichjaratu chì a so idea hè diventata un prughjettu concretu in pocu tempu cum'è dui mesi. Dichjarà chì hè felice di fà u primu passu di u prugettu di trasfurmà e scole di u paese in centri viventi in Samsun, Özer hà trasmissu u so ringraziu à u deputatu di Samsun Çiğdem Karaaslan, u guvernatore di Samsun Zülkif Dağlı è u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir, chì hà cuntribuitu à u prugettu.

Esprimendu chì Turchia hà subitu una trasfurmazioni significativa in l'educazione in l'ultimi 20 anni, u Ministru Özer hà dettu chì i prublemi di l'accessu à l'educazione à tutti i livelli, da l'educazione pre-scola à l'educazione secundaria, da l'educazione secundaria à l'educazione superiore sò stati risolti.

Dichjarà chì tutti l'ostaculi à l'impurtanza di l'educazione, da a pruibizione di u foulard à l'applicazione di coefficienti, sò stati eliminati, Özer hà dettu ancu chì i prublemi di l'accessu di e ragazze à l'educazione sò stati risolti in l'ultimi anni 19.

chì Turchia cuntinueghja a so strada cù novi storii in l'educazione; Nutendu chì facenu grandi sforzi per crià i ghjovani chì facenu iniziative domestiche è naziunali in a produzzione di a scienza è a tecnulugia è chì anu internalizatu i valori di a sucità, Özer hà cuntinuatu cusì:

"E scole di paese sò emerse da a migrazione à i distretti, da i distretti à e cità, è da quì à e metropoli. U nostru Ministeru hà iniziatu u prucessu di educazione bussed. In altre parolle, ùn hà micca lasciatu solu i nostri figlioli in i scoli di u paese. Semu ghjunti à questi ghjorni traspurtenduli à l'unità educativa più vicina gratuitamente è furnisce u pranzu gratuitu per ogni studiente chì portanu. In particulare, u focu di u Kovid-19 hà cuminciatu à attivà i primi passi di u ritornu à i paesi, è tutte queste trasfurmazioni ligati à i prublemi in e catene di furnimentu alimentari, chì sò nantu à a nostra agenda oghje, u rinascimentu di l'agricultura, è a re -focu nantu à l'agricultura... Avemu fattu l'azzione per fà ind'è a vita di u paese, per trasfurmallu in un centru di a vita di u paese. Avemu discututu u prublema cù i nostri Vice Ministri, i direttori generali, l'ONG è l'altri attori per circa 6 mesi è avemu fattu u primu passu. Cum'è un primu passu, avemu fattu u cambiamentu di regulamentu in quantu à u fattu chì e scole di u paese ponu serve cum'è scole primarie in l'annu accademicu 2022-2023. In u prossimu annu accademicu, i nostri scoli di u paese pudaranu serve di scole primarie in tutti i punti di necessità.

Dichjarà chì a scola di u paese pò esse aduprata cum'è una scola primaria in i casi induve ùn pò esse usata cum'è una scola primaria, Özer hà dettu: "In quantu à u Ministeru, a nostra più grande priorità in questu termini hè di aumentà l'accessu à l'educazione prescolare. Avemu fattu un altru cambiamentu di regulamentu. È avemu riduciutu u requisitu di dece studienti à cinque per l'apertura di un kindergarten in paesi. Cù solu stu passu, dodecimila di i nostri cuccioli sò ghjunti à i kindergartens è à e classi maternelle. In u terzu passu, s'ellu ùn pò micca esse usatu cum'è scola primaria è kindergarten, avemu cuminciatu à travaglià per esse usatu cum'è un centru di educazione publica. disse.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì anu u scopu di ghjunghje à un milione di citadini ogni mese attraversu i centri di educazione publica in 2022-2023; Ellu disse chì circa 2021 milioni di citadini in u 5 è 2022 milioni di citadini in i primi 5 mesi di u 6 anu beneficiatu da i centri di educazione publica.

Dichjarà chì u scopu hè di ghjunghje à 12 milioni di citadini à a fine di l'annu, u Ministru Özer hà dettu: "70 per centu di i nostri apprendisti chì beneficianu di corsi di educazione publica sò donne. Offriamu ogni tipu di sustegnu per rinfurzà e nostre donne, per risponde à i so bisogni educativi è per stà in piedi in u mercatu di u travagliu cù i centri di educazione publica. Dunque, a nostra terza espansione in i centri di vita di u paese seranu centri di educazione publica. In i centri di educazione publica, averemu l'uppurtunità di apre circa 3 corsi diffirenti chì i nostri citadini anu bisognu, è purteremu quellu serviziu à i nostri citadini. "dissi.

U Ministru Özer hà nutatu chì questi spazii ponu ancu esse aduprati cum'è campi di ghjuventù s'ellu ci hè bisognu è u spaziu fisicu hè adattatu; Hà dichjaratu chì da a scola primaria à a kindergarten, da u centru di l'educazione publica à u campu di a ghjuventù, seranu trasfurmati in lochi chì i citadini utilizanu attivamente.

Vulendu chì u prugettu sia benefiziu, Özer hà ancu ringraziatu u filantropu Recep Asal.

U prughjettu hà u scopu di esse una parte di a natura toccu è sintimu, micca osservendu a natura; A Scola Primaria Atakum Alanlı, chì ùn puderia micca esse aduprata cum'è unità di educazione attiva cù u protocolu di cooperazione firmatu cù l'affari filantropicu Recep Asal, hè stata implementata in u scopu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale Trasfurmazione di Scole Village in Village Life Centers è Progettu di Mobilizazione Matematica. .

Alanlı Recep Asal School of Mathematics and Nature Education Program; Hè realizatu in attelli induve a natura, a scienza è l'arte s'intreccianu. attellu di matematica; U scopu di aiutà i zitelli à acquistà cuncetti matematichi attraversu a natura, scopre a matematica in natura, è caccià i so preghjudizii nantu à a matematica cù u so amore per a natura. Grazie à l'attellu di l'ecologia è di e cumpetenze di vita, i suluzioni più adattati per a natura si trovanu in a natura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*