Cumpetizione Internaziunale di Robot MEB à u Puntu Zero di a Storia

Cumpetizione Internaziunale di Robot MEB à u Puntu Zero di a Storia
Cumpetizione Internaziunale di Robot MEB à u Puntu Zero di a Storia

A 12th International MEB Robot Competition, tenuta in 14 categurie cù u tema di "Göbeklitepe" è u slogan "Ahican à u Puntu Zero di a Storia", hà iniziatu in Şanlıurfa. U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà indirizzatu i participanti cù un ligame in diretta da Samsun. Dichjarà chì ellu attribuisce una grande impurtanza à a participazione di i ghjovani à u MEB Robot Contest, Özer hà dettu: "Qui, i nostri zitelli è i nostri ghjovani puderanu sparte e so pruduzzione è e so culture nantu à robots è altri disinni cù i so pari di diversi paesi. Quandu partenu da quì, turnaranu in i so paesi d'origine cù infurmazioni sfarente in una manera chì ristrutturarà a so pruduzzione attuale ". disse.

U 2007 di a cumpetizione tradiziunale di robot, u primu di quale hè statu tenutu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale in 3 cù 132 robots in categurie 14, hà iniziatu in Şanlıurfa. A cumpetizione durà finu à u 16 di ghjugnu ; Hè tenutu da 1400 istituzioni, in categurie 12, cù 4 mila 397 robots è 10 mila 813 participanti.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, chì ùn pudia esse in Şanlıurfa à l'apertura di a cumpetizione internaziunale di robot per via di i so impegni, hà assistitu à u prugramma cù una cunnessione diretta da Samsun.

Dichjarà chì a cumpetizione internaziunale di robot hè stata in Şanlıurfa, a cità di i prufeti, cù u tema di "Göbeklitepe", chì puzza di storia, è u slogan "Ahican hè à u Puntu Zero di a Storia", u Ministru Özer hà dettu chì i paesi chì prugressu. in a scienza è a tecnulugia sò vistu cum'è i paesi forti, è chì e nazioni chì sò cuscenti di sta putenza è vulete aviri lu, dinù dì à i scentifichi è attached grande impurtanza à a ricerca scientifica.

U Ministru Özer hà dichjaratu chì a cumpetizione internaziunale di robot hè stata fatta per rinfurzà l'interessi è a curiosità di i ghjovani in u campu di a scienza è a tecnulugia, per incuraghjelli à a ricerca è per sustene a produzzione di nova infurmazione, è hà dettu: "Avemu tenutu. a Cumpetizione di Robot, chì ùn pudemu micca tene per 19 anni per via di l'epidemie di Kovid 2, oghje in Şanlıurfa cun una larga participazione. Semu assai felici d'ospitu quasi 100 maestri è studienti in Şanlıurfa, micca solu da Turchia, ma ancu da diversi paesi cum'è Bosnia-Erzegovina, Azerbaijan, Egittu, Tunisia, Qatar, Pakistan, Afganistan, a Republica Turca di Cipru di u Nordu. disse.

Özer hà dichjaratu chì cum'è u Ministeru, facenu sforzi per furmà i ghjovani chì susteneranu a produzzione domestica è naziunale, chì seguitanu l'attuali sviluppi scientifichi è tecnologichi. In cunfurmità cù questu, Özer hà dettu chì i centri di scienza è d'arte sò stati allargati in tutte e pruvince di Turchia è u so numeru hè statu aumentatu à 355.

"U nostru scopu hè di presentà tutti i nostri ghjovani, tutti i nostri zitelli è i nostri cuccioli à i so sviluppi scientifichi, è di sustene li in permanenza cù approcci innovatori. Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, avemu fattu passi enormi nantu à a pruprietà intellettuale è i diritti industriali, soprattuttu recentemente. È simu assai felici di ottene i risultati di questi. Mentre u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà registratu circa trè prudutti in l'ultimi 10 anni in u cuntestu di a pruprietà intellettuale, hà ricevutu 2022 patenti, mudelli di utilità, marchi è disinni in i primi 5 mesi di u 7. Quessi sò assai significati in u sensu chì mostranu quantu prestu pudemu avè risultati quandu sta cultura diventa diffusa in i livelli di educazione.

U 21u seculu serà u seculu di a Republica di Turchia, se pudemu allargà approcci innovatori è pruprietà intellettuale à i nostri livelli di educazione, è se pudemu rinfurzà a ghjuventù di TEKNOFEST, cum'è u nostru presidente hà spessu dettu ".

Sottulineendu chì pudete esse forte producendu, u Ministru Özer hà dichjaratu ch'ellu dà una grande impurtanza à a 14th MEB Robot Competition. Ozer hà dettu:

"Qui, i nostri figlioli, i ghjovani è i so cumpagni di diversi paesi puderanu sparte e so pruduzzione è e so culture nantu à robots è altri disinni inseme. Quandu partenu da quì, turnaranu in i so paesi d'origine cù infurmazioni sfarente in una manera chì ristrutturarà a so pruduzzione attuale ". disse.

Özer hà ringraziatu i dirigenti è i formatori chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di a cumpetizione è hà desideratu successu à i ghjovani.

U guvernatore di Şanlıurfa, Salih Ayhan, u Direttore Generale di l'Educazione Professionale è Tecnica Nazan Şener, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, anu assistitu ancu à a ceremonia d'apertura di u cuncorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*