A vita hè principiata in i scoglii artificiali lasciati da Mersin Metropolitan

A vita viva hè principiata in i scoglii artificiali lasciati da Mersin Metropolitan
A vita hè principiata in i scoglii artificiali lasciati da Mersin Metropolitan

A vita hà cuminciatu in i scoglii artificiali chì a municipalità metropolitana di Mersin hà custruitu cù u metudu di l'impresora 3D, una prima in Turchia, è liberata in mare circa 4 mesi fà. Circa 1.5 milla da a costa, 6 scoglieri artificiali lasciati à prufundità di 9 è 14 metri cuminciaru à diventà punti d'alimentazione, rifuggiu è ripruduzzione per e criature marine.

I scoglii artificiali, implementati da u Dipartimentu di i servizii agriculi è supportati logisticamente da u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, sò spessu verificati da i subacquei chì travaglianu in u Dipartimentu di u focu.

I scoglii cuntribuiscenu à a rinascita di l'ecosistema marinu deterioratu

I scoglii artificiali, chì prutegeranu l'ecosistema marinu è aumenteranu a pupulazione viva, sò stati liberati in mare u 18 di ferraghju. I scoglii, chì sò stati lasciati à una prufundità di 6 è 9 metri in i punti designati, cuminciaru à accoglie parechje spezie. I scoglii artificiali sò lasciati dopu à un cortu periodu di 3 mesi è mezu; accuminciau à accoglie algi, granchi, polpi è diverse spezie di pesci. Grazie à i scoglii artificiali, hè destinatu à aumentà a pupulazione viva in u mare di Mersin è à riduce i danni causati da a contaminazione di u mare per via di u cambiamentu climaticu.

"I criaturi di u mare sò vistu in abbundanza in questa zona di scogliera"

Travagliendu cum'è Supervisore di Ricerca è Rescue Subacquea è Superficiale in a Branca di Ricerca è Salvataggio di Disastri, Kasım Yıldız hà dichjaratu ch'elli anu verificatu i scoglii à intervalli regulari per 4 mesi è hà dettu: "Avemu intruti in u 1u postu ieri. Oghje, avemu fattu a nostra entrata à a 2a zona di scogliu per u cuntrollu di rutina. Avemu fattu i nostri cuntrolli di rutina cù una immersione di 6 metri ieri, cù una immersione di 30 minuti, è oghje cù una immersione di 9 minuti à 20 metri. Avemu osservatu una forma di vita nantu à i nostri scoglii. Pesci è criaturi di mare in l'ecosistema sò vistu in abbundanza in questa zona di scogliera. Quessi ci facenu felici. I nostri mari sò i lasciti chì lasceremu per u nostru avvene. Pensemu chì a furmazione di scogli in questu modu hè benefica per noi è per a prossima generazione ".

"Avemu vistu creature marine cum'è polpi, sarghi, spigole, granchi, alghe è conchiglie"

Dichjarà chì si scontranu novi spezie à ogni cuntrollu, Yıldız hà dettu: "Durante a nostra immersione oghje, avemu vistu creature marine cum'è polpo, spigola è spigola, granchi, alghe è conchiglie. Quessi sò in crescita ogni ghjornu. Avemu fattu i nostri colpi. "In cunfrontu cù i nostri scatti precedenti, avemu vistu chì a pupulazione di pesci nantu à u scogliu aumentava è a vita marina hè diventata più viva", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*