Cumu hè trattatu a curvatura di Peyronie di u pene è a calcificazione di u pene?

calcificazione di u pene
calcificazione di u pene

Un altru nome per a malatia di Peyronie hè a curvatura di u pene. Tuttavia, micca tutta a curvatura di u pene hè a malatia di Peyronie. A curvatura congenitale di u pene hè diffirenti da a malatia di Peyronie. A malatia di Peyronie, descritta per a prima volta da Gigot de La Peyronie in u 1743, hè un disordine di u tissutu cunghjuntivu manifestatu da a furmazione di plaques fibrose in u pene. Ancu s'ellu varieghja trà l'individui, i sintomi di i pazienti sò veduti cum'è anomalie cum'è a curvatura di u pene, l'accortamentu, l'estrezione è l'erezione dolorosa cù a furmazione di placca in u pene. A curvatura di u pene pò esse congenitale o pò accade più tardi per diversi motivi. A basa di a malatia di Peyronie congenital hè u fallimentu di unu di i dui tissuti spugnosi chì facenu u pene erect, è a curva di u pene à questu latu pocu sviluppatu. U disordine di a curvatura di u pene chì si trova dopu hè generalmente vistu in individui di più di 50 anni. Trà u tessulu spongioso chì indurisce u pene è a guaina chì circundava stu tissutu calcificazione di u pene causatu da a malatia di Peyronie. Hè più cumuni in i pazienti diabetici.

Cumu hè diagnosticata a malatia di Peyronie?

A curvatura congenitale di u pene, cunnisciuta ancu com'è Sunnah di u Prufeta, ùn pruvucarà micca a furmazione di placche o dolore cum'è in a malatia di Peyronie. Dunque, a più grande diferenza trà a curvatura di u pene congenitale è a malatia di Peyronie hè l'erezione dolorosa. U primu sintumu di a malatia di Peyronie hè u dulore durante l'erezione. In cundizioni normali, u pene hè in un angulu di novanta gradi quandu erettu. In più di questu, e curve à diritta, manca, giù o sopra indicanu a curvatura di u pene. In più di a curvatura di u pene, a malatia di Peyronie presenta ancu una erezione dolorosa, accurtamentu di a dimensione di u pene, durezza palpable in u pene o disfunzione erettile.

Chì sò i tappe è i sintomi di a malatia di Peyronie?

U stadiu iniziale di a malatia di Peyronie hè definitu cum'è u stadiu agutu, è u stadiu più tardi hè definitu cum'è u stadiu crònicu. I sintomi di a malatia di Peyronie varienu secondu e tappe di a malatia. A fase iniziale hè spressione cum'è u periodu agutu è i dulori sò vistu in u pene durante stu periodu. Tuttavia, sti dolori ùn sò micca permanenti. In questu periodu, cum'è u pene si curva è a furmazione di placca principia, a durezza si sente nantu à u pene. Quandu u periodu agutu di a malatia di Peyronie ùn hè micca trattatu, pò durà per circa 18 mesi. Riduzzione o scumparsa di u dulore in u pene è trattamentu di a curvatura di u pene Se dura per 3 mesi, hè un indicazione chì hè passatu in u stadiu crònicu. In a fase crònica, i plaques sò più duru ch'è in a fase aguda, è altri deformità ponu esse osservati fora di a curvatura di u pene. A deformità più cumuna in a fase aguda di a malatia di Peyronie hè a deformità di hourglass. In ogni casu, in u periodu crònicu, l'accortamentu di u pene è a disfunzione erettile, vale à dì l'impotenza, pò ancu esse vistu cum'è sintomi in i malati.

Chì ghjè l'incidenza di a malatia di Peyronie?

A malatia di Peyronie hè generalmente vista in l'omi trà l'età di 40-70 è hè una malatia cù una incidenza più altu nantu à l'età di 50. In un studiu, hè statu infurmatu chì circa 32000 diagnostichi di a malatia di Peyronie sò stati fatti ogni annu è a so prevalenza era 0,39%. In un altru studiu, hè statu cunclusu chì a prevalenza di a malatia variava trà 0,5% è 13,1%. Tuttavia, cunziddi a bassa rata di ingressu à l'uspidale per via di disfunzioni sessuale in u mondu in generale, si pò dì chì sti figuri seranu più altu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*