Ùn ci hè micca un zitellu chì ùn và à u prughjettu di u Cinema Presentatu

Ùn ci hè micca un zitellu chì ùn và à u prughjettu di u Cinema Presentatu
Ùn ci hè micca un zitellu chì ùn và à u prughjettu di u Cinema Presentatu

U Ministru di a Cultura è di u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà scontru cù i zitelli in a riunione introduttiva di u prughjettu "Let There Be No Children Who Do Not Go to the Cinema" tenuta à l'Atlas 1948 Cinema.

U prughjettu, realizatu da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, l'Unione di i Municipi di Turchia è l'Associazione di Investitori di Cinema Hall, portà u cinema à un milione di studienti chì sò à l'età di l'educazione basica è ùn sò micca andatu à u sinemà prima.

Fendu una dichjarazione à i membri di a stampa, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì u prughjettu, chì hà iniziatu prima di l'epidemie di Kovid-19 da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hè statu suspesu durante u prucessu epidemicu, è hà dettu chì u scopu di u prugettu hè di porta a cultura cinematografica à i zitelli.

Dichjarà chì anu u scopu di riunisce 1 milione di zitelli cù u cinema ogni annu, Ersoy hà dettu: "Sapete, u secondu Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu hè in quist'annu. Questa era una bona occasione per inizià u prugettu di novu. Ci vulia à fà stu principiu in Atlas 1948 Cinema. U nostru avvenimentu cuntinueghja tuttu l'annu principarmenti in Anatolia ". disse.

"Questu percorsu ùn deve esse limitatu à u festivale solu, deve cuntinuà tuttu l'annu"

Mehmet Nuri Ersoy hà rimarcatu chì i Festival di Strada Culturale di Beyoğlu è Başkent cuntinueghjanu cù prugrammi cumpleti, nutendu chì ci era un livellu satisfacente di participazione à i prugrammi.

Sottulineendu chì l'attività in i festivali di a Strada di a Cultura aumentanu in numeru ogni ghjornu, Ersoy hà dettu:

"(Riguardu à u festival) E reazioni è feedback sò tramindui assai pusitivi. In questu rispettu, vulemu cuntinuà espansione sti attività in tuttu u paese. Avemu fattu un principiu è vulemu sparghje stu principiu à e nostre diverse cità. I nostri istituzioni è istituzioni culturali privati ​​sò digià cuntinueghjanu. Ogni annu ci hè più participazione è cum'è a participazione aumenta, a parte di u Ministeru diminuisce. Questu hè ciò chì vulemu veramente. Chì questu avvenimentu sia abbracciatu da l'istituzioni di cultura è di l'arti, è sta strada ùn deve esse limitata à u festivale solu, ma cuntinueghja tuttu l'annu. Per avà, sustenemu cù festivali duie volte à l'annu. Questu annu, aghju viaghjatu a strada per un bellu pezzu in Beyoğlu è Başkent. Una ecunumia culturale hà cuminciatu à furmà nantu à sta strada, chì hà attiratu a mo attenzione in Beyoğlu, è cuminciaru à spustà quì. Hè statu aduttatu da u publicu è ancu da i nostri artisti chì produci cultura è arte. A direzzione chì vulemu cuntinueghja à evoluzione ".

"I participanti sò felici, i non-participanti sò felici ancu"

Ahmet Misbah Demircan, Vice Ministru di Cultura è Turismu, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu hà iniziatu assai bè è cuntinueghja cun grande interessu è hà dettu: "Tutti i participanti è quelli chì ùn anu assistitu sò felici. Perchè ognunu hà bisognu di sta energia pusitiva in qualchì modu. Cù l'arrivu di l'estate, ognunu hà u dirittu di campà è sente a cità. Quandu guardemu in questu cuntestu, vedemu chì l'interessu di a ghjente hè assai pusitivu è pusitivu ". usatu e frasi.

Demircan hà rimarcatu chì e tappe aperte sò state stallate in AKM, Şişhane, Galata Tower è Galataport in u scopu di u festival, è hà dichjaratu chì questi avvenimenti, chì circundanu persone di tutti i campi di a vita, anu attiratu una grande attenzione.

I screenings acceleranu cù u novu periodu di educazione

I picculi amatori di l'arti chì anu participatu à l'apertura di u prugettu "Let There Be No Children Who Do Not Go to the Cinema" anu vistu u filmu "Rafadan Crew: The Adventure of the Hallway" in Atlas 1948 Cinema.

U prugettu, chì hè statu implementatu in u 2017 per cuntribuisce à u sviluppu culturale, artisticu, emutivu è suciale di i zitelli, dà li una cultura cinematografica à a ghjovana età, aiutà i studienti à sviluppà a so imaginazione, è à sensibilizà in termini di a cultura naziunale è naziunale. valori culturali.

U prughjettu offre à i studienti l'uppurtunità di fighjà filmi gratuitamente in i cinema in e so pruvince.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*