Studiu di riciclamentu in Vodafone Stores

Recycling in Vodafone Stores
Studiu di riciclamentu in Vodafone Stores

Vodafone hà inclusu i so magazzini in u prughjettu "This Waste Writes Code", chì hà cuminciatu à favurizà u riciclamentu di i rifiuti elettronichi. Di conseguenza, i rifiuti elettronici raccolti in i magazzini Vodafone seranu riciclati in cuuperazione cù Akademi Çevre. Cù l'inguernu ecunomicu da ottene da u riciclamentu, e classi di codificazione seranu aperte à e scole. U prugettu principiarà cù 90 magazzini piloti in a prima tappa. Vodafone hà ancu preparatu furmazione in linea è cuntenutu video nantu à u Risparmio Energeticu è Zero Waste per l'impiegati di a tenda. A cumpagnia darà rigali ambientali à i so impiegati chì assistenu à a furmazione.

Meltem Bakiler Şahin, Vicepresidente di u Cunsigliu Esecutivu di Vodafone Turchia, hà dettu: "Ci concentremu à furnisce a megliu sperienza à i nostri clienti cù i nostri quasi mille magazzini sparsi in Turchia. Attachemu impurtanza à a trasfurmazioni verdi di i nostri magazzini rinnuvati cù un approcciu di vendita di nova generazione. In questa direzzione, espansione u prughjettu "Questu Codice Scrive i Rifiuti", chì avemu implementatu per assicurà u riciclamentu currettu di i rifiuti elettronichi è per sensibilizà nantu à sta questione, è chì hà toccu a vita di circa 3 zitelli cù i rifiuti elettronichi. cullucatu per 8000 anni, è includemu i nostri magazzini. Cusì, assicureremu chì i nostri clienti participà ancu à u prugettu, chì avemu realizatu cù u sustegnu di i nostri impiegati è i partenarii di l'impresa. Continueremu à apre novi classi di codificazione in diverse pruvince di Turchia riciclendu i rifiuti elettronichi chì saranu raccolti in i nostri 90 magazzini piloti in primu locu. Invitemu tutti i nostri clienti à unisce à a nostra campagna di riciclamentu è cuntribuiscenu à a sustenibilità ambientale ".

Identità ambientale per i magazzini

Materiali naturali è amichevuli di a natura sò usati in i magazzini sustinibili di a nova generazione di Vodafone. Mentre chì i pannelli di u tettu in queste magazzini sò 100% materiali riciclati, u materiale utilizatu nantu à u pianu hè ottenutu da linoleum, chì hè 97% naturali. I pianti imbalsati chì ùn anu micca bisognu di irrigazione sò usati nantu à u muru verde creatu cù u cuncettu di "ambienti" in i magazzini. Vodafone hà u scopu di ghjunghje à un tassu di riciclamentu vicinu à u 100% evaluendu i vechji mobili chì escenu da i so magazzini, decorati cù un novu approcciu di designu, attraversu u so canali di partenarii di cummerciale digitale.

I rifiuti diventanu classi di codificazione

Vodafone raccoglie i rifiuti elettronici purtati da e case di i so impiegati, i so cumpagni d'affari è i clienti è assicura chì sò riciclati da a cumpagnia di riciclamentu licenziata Akademi Çevre, cù u prughjettu "Questu Waste Writes Code", in u quale mischia i scopi di sustene l'educazione. è riducendu u so impattu ambientale. Cù u redditu ecunomicu generatu da u riciclamentu, una classa di codificazione hè stabilita in e scole in u scopu di u prughjettu "Coding Tomorrow" realizatu in cuuperazione cù a Fundazione Turchia Vodafone è l'Associazione Habitat. In u scopu di u prugettu "Questi Codici di Scrittura di Rifiuti" lanciatu in Maghju 2019, e classi di codificazione sò state aperte in 7 pruvince, à dì Mardin, Samsun, Adana, Gaziantep, Uşak, Bingöl è Çanakkale. I partenarii di l'affari di l'impresa sustenenu u prugettu dapoi u 2020. Attualmente, 41 cumpagnie recullanu e-waste cù u sustegnu di più di 28 mila impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*