L'aumentu di i tariffi di l'abitazione in Turchia hà righjuntu u 51,98 per centu

L'aumentu di i tariffi di l'alloghju in Turchia hà righjuntu per centu
L'aumentu di i tariffi di l'abitazione in Turchia hà righjuntu u 51,98 per centu

Sicondu i dati ottenuti da Senyonet, u software di gestione di u situ, di l'appartamentu è di e facilità, da 280 mila residenze in Turchia, u tassu di l'aumentu di i diritti di abbunamentu hà righjuntu 51,98%, superendu a rata di crescita di l'affittu di ghjugnu di 39,33%.

Sicondu l'Agenzia di Pianificazione d'Istanbul, u prezzu mediu di affittu per case in affittu in Istanbul hà righjuntu 6 mila 360 lire, mentre chì a tarifa di crescita di l'affittu in ghjugnu hè stata determinata à 39,33%. Sicondu i dati ottenuti da Senyonet, u software di gestione di u situ, l'appartamentu è a facilità, da 280 mila residenze in Turchia, u ritmu di aumentu di i diritti di abbunamentu hà righjuntu 51,98%. U CEO di Senyonet, Mehmet Yıldızdoğan, dichjara chì e spese di persunale anu a più grande parte in questu aumentu, cù circa 70%, è chì l'aumentu di u salariu minimu ghjoca un rolu maiò.

Passatu a Tariffa di Aumentu di l'Affittu cù 51,98 per centu

Sicondu l'analisi di Senyonet, u software di gestione di u situ, appartamentu è facilità utilizatu da circa 280 mila residenze è 1 milione di persone in Turchia; U tassu mediu di crescita di cuntribuzione trà ghjugnu 2021 è ghjugnu 2022 era di 51,98%. Sicondu Mehmet Yıldızdoğan, l'altu costu di a sicurità è e spese di spazii viventi cumuni, cum'è giardini è piscine, ponu causà l'aumentu mediu di i tariffi in i grandi duminiu per esse più altu.

L'aumentu di l'articuli di spesa di a gestione di u situ ghjoca un rolu maiò

Senyonet, chì hè un software di gestione prufessiunale per a facilità, i gestori di u situ è ​​i residenti, facilita u monitoraghju di i prucessi amministrativi è i prucessi operativi, offrendu l'opportunità per i residenti di pagà i so diritti mobili. U CEO di Senyonet, Mehmet Yıldızdoğan, chì hà dettu chì, sicondu i dati analizati da l'applicazione, custituiscenu i costi di u persunale, hà dettu chì quasi u 70% di e spese di gestione di l'immubiliare è di l'appartamenti, hà dettu: "Quandu u salariu minimu, chì custituisce a maiuranza. di e spese di gestione, hè cunsideratu inseme, l'aumentu di i diritti hà righjuntu 51,98% è a lucazione hè aumentata. u tassu era inevitabbile. In cunsiderà l'inflazione, chì hà righjuntu u 2022% da ghjugnu 73,50 secondu i dati TUIK, ci sò ancu aumenti significativi in ​​altre spese amministrative. Ancu s'è l'aumentu di i diritti hè più cà u ritmu di l'aumentu di l'affittu, sfurtunatamenti, ancu l'aumentu in quistione ùn hè micca abbastanza per copre e spese di l'alloghju è l'appartamentu in u so statu attuale ". in i so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*