U Cuncorsu Internaziunale di Pittura di i zitelli Pınar hà righjuntu più di 41 milioni di zitelli in 4 anni

U Cuncorsu Internaziunale di Pittura di i zitelli Pınar ghjunghje à più di milioni di zitelli à l'annu
U Cuncorsu Internaziunale di Pittura di i zitelli Pınar hà righjuntu più di 41 milioni di zitelli in 4 anni

I vincitori di u 1981u Concorsu Internaziunale di Pittura per i zitelli Pınar, chì hè tenutu in permanenza da u 41 è questu annu, enfatizendu a sustenibilità è invitendu i zitelli à pitture u mondu di i so sogni cù u tema "U mondu attraversu i mo ochji", anu ricevutu i so premii a cerimonia di premiazione. Parlendu à a ceremonia, u presidente di u Cunsigliu di Pınar Dairy İdil Yiğitbaşı; "Questu annu, avemu vulsutu sapè chì tipu di mondu i nostri figlioli volenu vede in a nostra cumpetizione, chì avemu urganizatu cù u tema di "U mondu attraversu i mo ochji" basatu annantu à i nostri scopi di sustenibilità. Capemu chì i picculi pittori volenu campà in un mondu più amante, favuritu di l'ambiente è pacificu. In questa direzzione, continueremu à piglià a nostra propria parte di passi di sustenibilità ".

I vincitori di u Cuncorsu Internaziunale di Pittura di i zitelli Pınar, chì hè statu urganizatu da Pınar per 41 anni per cuntribuisce à u sviluppu artisticu di i zitelli, anu ricevutu i so premii. Dopu a valutazione fatta da a ghjuria, i vincitori di u cuncorsu anu ricevutu i so premii in a cerimonia di premiazione tenuta in Eskişehir Atatürk Culture, Art and Congress Center u 16 June. A Cerimonia di Premiazione hè stata tenuta cù a participazione di Emine Nur Günay, Vice Governatore di Eskişehir, Vice Governatore di Eskişehir, Salih Altun, Presidente di u Cunsigliu di Pınar Süt, İdil Yiğitbaşı, Vicepresidente di Relazioni Corporative è Estere di Yaşar Holding è Presidente Generale SETBİR, İsa Coüşt. Gürkan Hekimoğlu è dirigenti di Yaşar Holding. .

"I nostri figlioli volenu campà in un mondu più amante, amichevule à l'ambiente è pacificu"

Facendu u discorsu di apertura, Pınar Süt Presidente di u Cunsigliu İdil Yiğitbaşı; "Sò assai felice è fieru di esse inseme cun voi in Eskişehir in nome di u Cuncorsu Internaziunale di Pittura per i zitelli Pınar, chì avemu tenutu dapoi 41 anni senza pausa. A nostra fabbrica in Eskişehir celebra u so 25 anniversariu questu annu. In questa occasione, organizemu a cerimonia di premiazione di a nostra cumpetizione in Eskişehir. Avemu sperimentatu a felicità di l'anniversariu di a fundazione di a nostra cerimonia di premiazione di u cuncorsu di pittura è a nostra fabbrica Eskişehir inseme ".

İdil Yiğitbaşı; "A nostra attività di rispunsabilità suciale, chì gestionemu in u scopu di a nostra cunniscenza di sustenibilità; si focalizeghja nantu à l'educazione, a cultura, l'arti è u sport. Dapoi 49 anni, avemu travagliatu per cuntribuisce à u sviluppu di i nostri figlioli micca solu cù i nostri prudutti, ma ancu cù i nostri prughjetti. Cridemu in u putere è l'influenza di l'arti di a pittura, chì influenza positivamente u sviluppu di l'autoconfianza è a creatività di i zitelli, è i so aspetti artistici. Cù stu approcciu, spartemu i sogni di i nostri figlioli urganizendu u cuncorsu di pittura di participazione più longu è più largu in u nostru paese. Finu a data, avemu sustinutu più di 4 milioni di zitelli per sprimesi cù i so ritratti. Basatu annantu à i nostri scopi di sustenibilità quist'annu, avemu vulsutu amparà chì tipu di mondu i nostri figlioli vulianu vede, cù u tema di "U mondu attraversu i mo ochji". Capemu chì i picculi pittori volenu campà in un mondu più amante, favuritu di l'ambiente è pacificu. In questa direzzione, cum'è Pınar, continueremu à piglià a nostra propria parte di passi di sustenibilità. Dapoi 41 anni, simu assai felici d'aiutà i zitelli à scuntrà i so sogni cù l'arti è di ricumpensà l'arti è i picculi artisti attraversu sta ceremonia. Vulemu chì i nostri figlioli seguitanu i so sogni è passanu una vita intrecciata cù l'arti ".

Facendu un discorsu à a ceremonia, u vice-guvernatore di Eskişehir, Salih Altun; "Felicitate à Pınar, chì hà realizatu attività assai preziose in u settore agriculu è alimentariu di u nostru paese per quasi 50 anni, per l'urganizazione di una cumpetizione cusì significativa. U fattu chì Pınar Süt hà stabilitu una fabbrica in Eskişehir, a stella brillanti di a regione, hè una grande fonte di orgogliu per noi. Eskişehir attira l'attenzione per esse una cità sviluppata in ogni aspettu, da l'arte à u sport, da l'industria à u turismu. Celebrendu u so 41u anniversariu quist'annu, u Concorsu Internaziunale di Pittura di i zitelli Pınar hè in fondu un riflessu di l'opere chì sò state realizate meticulosamente per parechji anni. Felicita à quelli chì anu cuntribuitu à sta cumpetizione, chì u scopu hè statu apertu à l'esteru ", disse.

Unu di i membri di a ghjuria di u cuncorsu, u Prof. Dr. Hayri Esmer in u so discorsu; "Quandu pensate à l'imaghjini di i zitelli, venenu in mente ritratti culuriti, chirpy, disegnati liberamente. In fatti, i ritratti disegnati da i zitelli portanu più di questu. Descrivenu u mondu chì imaginanu, micca u mondu chì vedenu. Dunque, mentre esaminendu i ritratti di i zitelli, duvemu guardà questi ritratti scurdendu ciò chì sapemu. Anu a so propria imaginazione, ponu rapprisintà u statu umanu di esse.

A maiò parte di l'applicazioni venenu da a Regione Egea.

In u 41u Concorsu Internaziunale di Pittura di i zitelli Pınar, 2.770 da a Regione Egea, 2.208 da a Regione Marmara, 1.288 da a Regione Anatolia Centrale, 1.218 da a Regione Mediterranea, 557 da a Regione di u Mari Neru, 474 da a Regione di l'Anatolia Sud-Est, Regione Anatolia, 284 da e scole di pratica di educazione speciale, 114 da TRNC, 109 da Azerbaijan, 34 da Germania è 32 da Emirati Arabi Uniti. 17 opere chì participanu à u cuncorsu, dedicatu à l'arti di pittura in Turchia, Prof. Dr. Hè statu sottumessu à a prima eliminazione cù a squadra stabilita sottu a dirigenza di Mümtaz Sağlam. I travaglii 9.105 in a seconda eliminazione sò stati presentati à u capu di a ghjuria, Prof. Dr. Mümtaz Sağlam, membri di a giuria Prof. Dr. Hayri Esmer, Assoc. Devabil Kara hè statu valutatu da İhsan Yılmaz da u ghjurnale Hürriyet, Seray Şahinler Demir da u ghjurnale Milliyet, İrem Yaşar da u Daily Sabah, Emrah Kolukısa da u Cumhuriyet Newspaper è u cunsultante d'arte Nazlı Pektaş.

Belli rigali sò stati dati.

In u scopu di a cumpetizione, un totale di 7 vincitori principali è 15 sustituti sò stati scelti, cumprese 17 regioni geografiche di Turchia, scole d'educazione speciale, TRNC, Azerbaijan, Germania è Emirati Arabi Uniti. Un saccu di pittura custituitu da pasticchi è strumenti di pittura prufessiunale hè statu datu à i 15 vincitori nobili selezziunati, un saccu di pittura custituitu di strumenti di pittura prufessiunale hè statu datu à 17 studenti di riserva, mentre chì 1 vincitore di a categuria, chì permette à i zitelli cù bisogni educativi speciali di pittura. i so sogni, hè stata data una tableta, 1 cuncurrente hè stata datu un materiale di pittura prufessiunale è saccu. Trè picculi pittori chì anu ancu successu in u cuncorsu vincenu una borsa di studiu di un annu per l'educazione attraversu a Fundazione Yaşar per l'Educazione è a Cultura in u risultatu di a valutazione di a ghjuria. I travaglii premiati seranu presentati à l'amatori d'arte di Eskişehir finu à u 3 di ghjugnu.

Risultati di u 41u Concorsu Internaziunale di Pittura per i zitelli Pınar

a regione mediterranea

Dolunay Mevlitoğlu / Età 9 / Antalya

Regione di l'Anatolia Orientale

Yunus Emre Saglam / 8 anni / Erzurum

Regione Egeea

Doruk Seyrek / 7 anni / Izmir

Regione di l'Anatolia di u Sudeste

Adar Bager Kılıç / Età 9 / Diyarbakır

Regione di l'Anatolia Centrale

Lara Şahin / 9 anni / Ankara

regione di u Mari Neru

Ventu Deniz Inesauribile / Età 11 / Samsun

Regione di Marmara

Derin Kilinc / 9 anni / Istanbul

Educazione Speciale è Scole di Pratica

Nisa Nur Efe / 13 anni / Izmir

Category à l'étranger

Azerbaijan

Medina Zerbelizade / 10 anni / Sumqayit

Republica Turca di Cipru di u Nordu

Daria Zarudnitcaia / Age 10 / Famagusta

Germany

Unguentu Echchaib / Età 6 / Essen

Emirati Arabi Uniti

Sheikha al-Mutairi / 11 anni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*