Attenzione à l'infezioni vaginali chì aumentanu in l'estiu!

Attenti à l'infezioni vaginali chì aumentanu in l'estiu
Attenzione à l'infezioni vaginali chì aumentanu in l'estiu!

Da Memorial Service Hospital, Dipartimentu di Ostetricia è Ginecologia, Op. Dr. Nihal Çetin hà datu cunsiglii impurtanti à e donne per evità infezioni vaginali. L'infezzione vaginali, chì hè una di l'infizzioni più cumuni in e donne, cumencia à esse più freti in i mesi di l'estiu. infizzioni vaginali causati da fungi, batteri è parassiti; Cù l'effettu di u clima caldu è parechji fatturi ambientali, pò fà difficultà a vita di ogni ghjornu di e donne. Da Memorial Service Hospital, Dipartimentu di Ostetricia è Ginecologia, Op. Dr. Nihal Çetin hà datu cunsiglii impurtanti à e donne per evità infezioni vaginali.

U trattu genitale femminile impedisce l'entrata di microbi

Grazie à i meccanismi di difesa di u sistema genitale sano, impedisce à i microbi di entre in u corpu. U glucogenu almacenatu in e cellule di u muru vaginale, grazia à l'hormone estrogenu, si trasforma prima in glucose è dopu in l'acidu latticu, chì furnisce un ambiente acidicu. Lactobacilli, custituitu di microorganismi chì furnisce l'ambienti acidi di a vagina, impediscenu i batteri dannosi chì volenu entre in u corpu. In ogni casu, a diminuzione di lactobacilli chì impediscenu a bacteria infettiva di occupà a vagina per qualsiasi mutivu o a deteriorazione di l'ambienti acidi di a vagina facilita l'ingressu di infizzioni in a vagina. Per quessa, hè necessariu di prutezzione di a coppia lactobacillus-acid, chì hè impurtante per a prutezzione di l'igiene genitale.

Rischiu aumentatu di infizzioni vaginali durante a menstruazione

L'incidenza di infizzioni genitali aumenta durante u sanguinamentu menstruali. Perchè u sanguinamentu menstruali chì si trova ogni mese crea un ambiente adattatu per a proliferazione di bacteria in a vagina per via di a proteina chì cuntene. In particulare in questu periodu, più precautions regularmente deve esse pigliatu per prevene infizzioni vaginali.

Cambia u to swimsuit bagnatu, dà impurtanza à a pulizia genitale

U scaricamentu fisiulogicu vistu in e donne hè incolore, inodore è ùn provoca micca lagnanza. Per d 'altra banda, i scarichi dovuti à l'infezzione sò culuriti è puzzanti è causanu lagnanze cum'è dolore, ardenti è prurito. L'infizzioni vaginali à volte prugressu senza sintomi. Sta cundizione pò esse rilevata solu in ogni esame ginecologicu. Se ùn sò micca trattati, e seguenti misure ponu esse efficaci per prevene infizzioni vaginali chì affettanu negativamente a vita suciale di e donne:

  • Ùn aduprate micca prudutti per lavà a vagina (shampoo, spray, deodorant) salvu chì u vostru duttore ùn ne ricumanda.
  • Fate a pulizia di a vagina post-toilette da davanti à daretu.
  • Assicuratevi di seccu l'area genitale dopu a pulizia.
  • Cambia spessu a vostra biancheria intima.
  • Preferite a lavanderia di cuttuni invece di a lavanderia di nylon sinteticu.
  • Ùn aduprate calzini stretti o pantaloni stretti.
  • Ùn ritardate micca a necessità d'urinazione perchè i battìri ponu truvà tempu per stabilisce una infezzjoni.
  • Ùn aduprate tamponi vaginali o cambiassi spessu.
  • Ùn stà per un bellu pezzu in vestiti bagnati, sudati o in costume da bagno dopu à u mare, a piscina, a sauna, u bagnu o l'esercitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*