10 Novi Veiculi di Biblioteca Mobile Lanciati

Un novu veiculu di a biblioteca mobile hè statu messu in serviziu
10 Novi Veiculi di Biblioteca Mobile Lanciati

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà assistitu à a ceremonia di consegna di i novi veiculi di a biblioteca mobile in a Direzzione Generale di Patrimoniu Culturale è Musei.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì avà mostranu filmi versu u tramontu cù a cortina chì anu muntatu nantu à e biblioteche mobili.

Ersoy hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, anu aumentatu significativamente i so investimenti in biblioteche in l'ultimi anni.

Spieghendu ch'elli anu decisu di cambià u cuncettu di biblioteche è chì anu implementatu u cuncettu di "biblioteche viventi", Ersoy cuntinueghja cusì:

"E biblioteche ùn sò più solu edifici di scrivanie, sedie è scaffali. Ne facemu un centru vivu chì accoglie parechje attività cum'è a cultura, l'arte è u sport. In questu cuntestu, ùn solu cuncepemu i nostri novi investimenti in biblioteche in questu modu, ma rinnuvemu ancu e nostre biblioteche esistenti è trasmettemu gradualmente à stu novu cuncettu cù u tempu ".

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì ci sò altri cambiamenti è innovazioni, è hà dettu: "Avemu decisu di andà à e persone in bisognu, in particulare i nostri ghjovani, in centri commerciali, stazioni di treni è aeroporti, in lochi induve a ghjente visita è stà, invece di fà. lu in punti fissi è classici cum'è in u passatu. . In l'ultimi 4 anni, avemu cuminciatu à apre e biblioteche in parechji punti in centri commerciali, stazioni di treni è aeroporti ". disse.

U scopu hè di furnisce biblioteche mobili in tutte e pruvince.

Enfatizendu chì anu fattu cambiamenti in u cuntenutu di e biblioteche, Ersoy cuntinuò e so parolle cusì:

"In questu periodu, avemu cuminciatu à aghjunghje biblioteche per i zitelli è biblioteche per i ghjovani à e biblioteche regulare è specializate. E biblioteche mobili chì avemu custruitu dapoi 10 anni sò state custruite soprattuttu in i lochi chì ùn pudemu micca accede, in lochi più alluntanati da i centri di a cità, in anguli remoti, per andà à i pedi di i nostri citadini è di quelli chì anu bisognu.

In u quadru di u cuncettu di a biblioteca viva, avemu ancu fattu alcuni cambiamenti è cambiamenti di cuntenutu in queste biblioteche mobili. Comu pudete vede quì, avemu stallatu una nova cortina nantu à e nostre biblioteche mobili. Avà, esegue ancu spettaculi di filmi cù un dispositivu di prughjezzione nantu à quella schermu versu u tramontu, e nostre biblioteche sò in i destinazioni. Ci sò sistemi di televisione in questu, è furnimu ancu furmazione in particulare per i nostri zitelli è sughjetti chì necessitanu specializazione via sistemi di televisione, LCD è DVD ".

Ersoy hà dichjaratu chì ci sò 3-4 mila libri in biblioteche mobili, chì visita un puntu ogni 15 ghjorni è chì i libri ponu esse cambiati quì.

Dichjarà chì volenu portà e biblioteche mobili in tutte e pruvince in linea cù i so scopi 2023, Ersoy hà nutatu chì in più di i veiculi 56 esistenti, 10 altri veiculi sò stati messi in serviziu oghje.

I Vice Ministri Serdar Çam è Ahmet Misbah Demircan, u Ministeru di a Cultura è u Turismu Direttore Generale di Biblioteche è Publicazioni Ali Odabaş è alcuni burocrati anu assistitu à a cerimonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*