41 cumpagnie turche per scuntrà 160 cumpratori stranieri in Interfresh Eurasia

L'impresa turca si scuntrà cù un cumpratore straneru in Interfresh Eurasia
41 cumpagnie turche per scuntrà 160 cumpratori stranieri in Interfresh Eurasia

Interfresh Eurasia Fair, l'unica "Fiera di Verdura, Frutta, Imballaggio, Stoccaggio, Logistica, Macchine Agricole è Tecnulugie è Cungressu" in u settore di Turchia, chì si terrà in Antalya Anfaş trà u 20 è u 22 d'ottobre 2022, attirà esportatori turchi cù 16 stranieri. i cumpratori di 160 paesi diffirenti quist'annu.

Deputatu Coordinatore di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, Hayrettin Ucak, ANTEXPO Fuarcılık Hizmetleri A.Ş., chì urganizeghja a Fiera Interfresh Eurasia, l'unica fiera di l'industria di frutta è verdura fresca. Hà fattu una cunferenza di stampa cù u General Manager Murat Özer.

À a riunione, sò state sparte infurmazione aghjurnata nantu à u rendimentu di l'esportazione in i settori di frutta fresca, verdura è frutta è verdura in a prima mità di u 2022 è a Fiera Interfresh Eurasia, chì si terrà in Antalya u 20-22 ottobre 2022.

Germania, USA, Russia sò i primi trè paesi

Hayrettin Ucak, Vice Coordinatore di l'Associazione Esportatori di l'Egeu è Presidente di l'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu, hà annunziatu chì l'esportazione di frutti, ligumi è prudutti freschi hè aumentata da 2022 per centu à 6 milioni di dollari in i primi 9 mesi di u 551. paragunatu à l'annu precedente.

"Avemu chjusu l'annu passatu cù 1 miliardi 182 milioni di dollari di esportazioni. Se continuemu u nostru momentu di crescita di 6 mesi, pensu chì pudemu aumentà e nostre esportazioni à 1 miliardi 300 milioni di dollari à a fine di questu annu, è à un miliardi è mezu di dollari à a fine di u 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica. . In una basa di paese, i primi 3 paesi à quale esportemu i più frutti, ligumi è prudutti freschi sò; Germania cù 93 milioni di dollari, USA cù 87 milioni di dollari è Russia cù 65 milioni di dollari. "Avemu esportatu in 122 paesi in u periodu di sei mesi".

Ucak hà dettu: "L'aumentu di i prezzi di a materia prima in e nostre esportazioni, i prublemi di logistica è u statu di a parità Euro-Dollaru à volte ci forzanu à offre prezzi competitivi. Tuttavia, ùn ci scurdemu chì simu un paese agriculu. Producemu u pruduttu chì esportemu noi stessi, processemu è imballemu i nostri prudutti in e nostre strutture di trasfurmazioni altamente muderne. Dunque, pensu chì u nostru futuru hè sempre apertu ". disse.

Programma di furmazione per l'imprenditorialità agricula di a terza generazione

Spieghendu chì u prugramma di furmazione per l'imprenditorialità agricula di a terza generazione, chì hà iniziatu in marzu, durò 6 settimane, Hayrettin Plane hà dettu: "In u scopu di u nostru prughjettu finitu cù successu, avemu offrittu un prugramma di furmazione cumpletu chì copre i prucessi necessarii per l'agricultura sustenibile à 40 ghjovani intraprenditori. chì sò in l'ultimu annu di l'università o sò recentemente graduate, è avemu graduatu cù successu i nostri studienti ". Eramu assai piacè di sente chì i nostri diplomi eranu assai soddisfatti di u nostru prugramma di furmazione. "Durante a furmazione, emergenu assai prughjetti belli è innovatori, è simu in cuntattu cù l'amichi per valutà alcuni di sti prughjetti". disse.

Sapemu i Pesticidi chì Usemu Prughjettu

Dichjarà ch'elli anu furmatu un sub-cumitatu di 7 persone in quantu à i prudutti di frutta è verdura, Yumurta hà dichjaratu ch'elli principianu e so attività formendu altri cumitati in i ghjorni à vene.

"U nostru scopu quì hè chì questi cumitati pruponi suluzioni à i prublemi di u settore è pruduce novi prughjetti per aumentà e nostre esportazioni. Prestu cuminceremu à cuglieri i frutti di i nostri cumitati. In novu, cuntinuemu u nostru Prughjettu Cunnisciamu i Pesticidi chì Usemu, chì avemu cuntinuu da l'annu passatu è s'allarga quist'annu, senza rallentà. Quist'annu, u nostru prughjettu cuntinueghja per 10 prudutti. "Avemu ricevutu i nostri risultati di analisi nantu à fragole, ciliegie, pepini è pesche. Per avà, possu dì chì i risultati sò generalmente pusitivi ".

Avemu da assicurà chì e perdite post-raccolta sò ridutte da 30% à 50%

Spieghendu chì anu passatu assai tempu nantu à i prudutti è di a regione, riunione largamente assistita cù i pruduttori è l'esportatori in u periodu di 6 mesi, Hayrettin Ucak hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu urganizatu riunioni cù una larga participazione in i distretti di Kemalpaşa, Sultanhisar, Selçuk, Ödemiş è Alaşehir. Invitendu parlanti esperti in i so campi à queste riunioni, trasmettemu infurmazioni à i pruduttori è palesemu e nostre aspettative da i nostri pruduttori. A partesi d'aostu, avemu principiatu u Prughjettu nantu à a Determinazione di Perdite Post-Raccolta in Mandarinu, Pomegranate è Tomate cù l'Università Ege. In stu prughjettu, avemu ugettivi cum'è a riduzzione di perdite post-raccolta da 30% à 50%, assicurendu l'usu di menu chimichi riducendu e perdite, è cresce a quantità di prudutti di qualità chì ponu esse cummercializati. L'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite hè ancu interessata à diventà un cumpagnu in u nostru prughjettu. "Spergu chì stu prughjettu serà benefica per u settore".

Avemu principiatu un prughjettu per implementà Bone Pratiche Agricole

Hayrettin Plane hà dettu: "Per aumentà a qualità di a produzzione, avemu lanciatu un prughjettu per implementà Bone Pratiche Agricole in 100 pruduttori di mandarini in i distretti di Selçuk, Menderes è Seferihisar di Izmir, inseme cù a Direzzione Provinciale di Agricultura è Silvicultura di Izmir, in u paese. ghjorni à vene. Quist'annu, avemu riavviatu e nostre attività internaziunali, chì avemu in pausa per via di a pandemia. Prima, avemu urganizatu una delegazione cummerciale in India in u scopu di u Prughjettu URGE di Frutta è Verdura Fresca realizatu in a nostra Associazione, è in questa delegazione avemu tenutu riunioni bilaterali di cummerciale cù più di 50 cumpratori. "A settembre, sia e nostre delegazioni URGE sia a nostra participazione à e fiere internaziunali continueranu senza rallentà".

Se avemu i risultati in Antalya, avemu ancu cunsiderà Izmir è Istanbul.

Ucak hà enfatizatu chì a fiera Interfresh, chì si terrà per a terza volta in Antalya u 20-22 ottobre 2022, hè l'unica fiera di frutta è verdura fresca in u paese è deve esse abbracciata cum'è industria.

"Pensu chì hè impurtante è necessariu per u nostru paese, chì hà terreni fertili induve si sviluppanu ogni tipu di frutti è ligumi, per accoglie una fiera internaziunale di frutta è verdura fresca di fama internazionale. Noi, cum'è l'Associazioni di l'Esportatori in Turchia, participeremu à a fiera cù un stand cumuna. Cù tali fieri, i putenziali cumpratori si riuniscenu cù e nostre imprese, anu scontri cummirciali in faccia, è anu l'uppurtunità di visità e strutture di e nostre cumpagnie è vede in situ. Crea l'uppurtunità di mostrà e strutture muderne di e nostre cumpagnie sopra i standard internaziunali à i nostri cumpratori à l'esteru. Ci sarà una fiera pruduttiva in uttrovi. "Se ottenemu risultati in Antalya, cunsideremu ancu Izmir è Istanbul".

1,8 milioni di tunnellate di verdura è 750 mila tunnellate di pruduzzione di frutti in Izmir

U direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Izmir, Mustafa Özen, hà dettu: "Izmir hè una cità agricula impurtante. Pruducemu 3,8 milioni di tunnillati di verdura è 1,8 mila tunnellate di fruttu nantu à 750 milioni di decares di terra agricula. Avemu da gestisce stu settore inseme cum'è pruduttori è cummercializatori. Hè per quessa chì a cuntribuzione di EİB hè cusì grande. Tutti l'attori in u settore agriculu di punta à u mondu anu un valore aghjuntu. L'impurtante hè di purtà l'unità in u futuru. Hè piacevule chì ci hè un aumentu di 10-15 per centu in i figuri di l'esportazione malgradu a pandemia, e difficultà climatiche è a siccità. L'aumentu di i casi per via di l'effetti di a pandemia pinta un ritrattu preoccupante. Avemu da esse cuscenti di adattà à u cambiamentu climaticu glubale è di l'usu di i terreni agriculi è di l'acqua agricula. "A fine di a guerra Russia-Ucraina, chì hà affettatu negativamente u settore agriculu, farà cuntributi pusitivi à l'agricultura di u nostru paese". disse.

Murat Prize, Vice President of the Aegean Fresh Fruit and Vegetable Exporters Association, hà dettu: "Acceleremu sia e nostre delegazioni URGE sia u marketing internaziunale in u novu periodu. Cum'è u Cunsigliu di Amministrazione, travagliemu cun grande entusiasmu ". disse.

Veneranu 16 cumpratori stranieri da 160 paesi diffirenti

ANTEXPO Fuarcılık Hizmetleri A.Ş. hà dettu chì a prima è l'unica fiera di u settore s'incontrerà cù u settore dopu assai tempu è a pandemia. U direttore generale Murat Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"I fieri sò unu di i cumpunenti più veloci è efficaci di l'industria in u marketing. Perchè avete a piattaforma più còmuda induve pudete mostrà i vostri prudutti è imprese à i cumpratori in Turchia. I costi sò diffirenti in i fieri stranieri. Pudete mustrà e vostre imprese à i cumpratori stranieri da l'esteru in fiere in Turchia. Pudete intruduce decine di imprese stabilite cù tecnulugia muderna in Turchia. Mentre chì u voluminu di frutta è verdura fresca di l'Europa hè di 70 miliardi d'euros, Turchia hà righjuntu un voluminu di 1,5 miliardi d'euros questu annu. Quist'annu, purtemu trè catene d'alimentazione da l'Europa, duie catene d'alimentazione da a Russia, è duie catene di alimentari da u Mediu Oriente à a fiera ".

41 cumpagnie turche si scontranu cù 160 cumpratori stranieri

Özer hà dettu: "Avemu invitatu 160 cumpratori, rivenditori, cummercianti è grandi grossisti diffirenti à a fiera. Riuniremu 16 cumpratori stranieri da 160 paesi cù i nostri esportatori. Urganizeremu cunferenze glubale, u tema principale hè u cambiamentu climaticu, l'agricultura sustinevule, l'agricultura senza residui. Semu in cooperazione cù 5 diverse università. Ci sò trè regioni di pruduzzione in Turchia: Mediterraniu, Egeu è Mediterraniu orientali. U trasportu aereu è l'aeroporti sò assai impurtanti per purtà cumpratori stranieri da l'esteru. U trasportu aereu di Izmir hà avà migliuratu è hè attivamente utilizatu. Hè pussibule chì a fiera vene à Izmir in i periodi chì venenu. A logistica hè un grande prublema per u settore, per quessa, se i costi di logistica sò ridotti, l'esportatori turchi ghjunghjeranu à figuri più alti. Un totale di 41 cumpagnie turche participanu à a fiera. 17-18 cumpagnie sò opzionali, predichemu chì participanu à 80 per centu. "Avemu ghjunghje à 15 cumpagnie da a regione Egea". disse.

Türkiye hà da piglià a so pusizioni rapidamente: Avemu da cumpiendu i requisiti di a Corte Custituziunale

U presidente TARSID Prof. Dr. Rahmi Öztürk hà dettu: "Ci sò cose chì avemu bisognu di attentu in u Green Deal è l'agricultura sustenibile. Avemu da alluntanassi rapidamente da i carburanti fossili. A trasformazione rapida hè iniziata in l'UE è in i paesi sviluppati, è e misure sò state prese. Türkiye hà da piglià a so pusizione rapidamente. Ci hè l'opinioni di l'esperti chì l'acqua di mare aumenterà cum'è a temperatura media in u mondu aumenta. Se ùn risolvemu micca a situazione urgente in u mondu, 180 milioni di persone diventeranu rifuggiati. Cù a cugliera di pioggia è i campi di pioggia, a pioggia è l'acqua di inundazione deve esse cullata in un locu. Ci hè sta pianificazione in l'Olanda. Avemu da mette l'acqua di piova in i tanki sotterranei. Ci hè una radiazione seria diffusa in l'edificazioni. L'isolamentu in l'edificazioni deve esse trattatu. disse.

Öztürk, chì hà spiegatu recentemente chì i cambiamenti chì avianu prubabilmente accadutu in u 2100 sò stati posposti à u 2050, hà cunclusu e so parolle cusì:

"Ci sò situazioni novi in ​​quantu à i gasi di emissioni. Vulemu cuntrullà è riduce l'emissioni di carbonu, ma i missili sparati durante a guerra Russia-Ucraina anu causatu gravi danni à l'atmosfera. Avemu da passà à i veiculi elettrici. Ci sò sviluppi impurtanti in u statu in quantu à u cambiamentu climaticu. Recentemente, a circular in quantu à a creazione di u "Consigliu Naziunale di Coordinazione di u Sviluppu Sostenibile" hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a firma di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Chì tipu di precautions deve esse pigliatu in a produzzione di e piante agriculi in u mondu; I studii sò realizati nantu à e piante in crescita cù u minimu quantità d'acqua in a seca. Se u nostru paese ùn rispetta micca u Green Deal Europeu, e nostre esportazioni in Europa ponu esse in periculu. Avà, cù u codice QR, u fertilizzante, a terra, a medicina utilizata in u pruduttu è ancu a fonte d'energia utilizata per pruduce u pruduttu pò esse rilevata. Avemu da cumpiendu i requisiti di a Corte Costituzionale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*