Karaismailoğlu, "A quota di e Ferrovie in u Trasportu Aumenterà"

Karaismailoğlu Aumenterà a Parte di Ferrovie in Trasportu
Karaismailoğlu, "A quota di e Ferrovie in u Trasportu Aumenterà"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à l'agenda à u Trasportu 2053 Körfez Logistics Workshop. In u workshop assistitu da u Direttore Generale di Ferrovie Turchi di Statu (TCDD), Metin Akbaş: Riduzzione di i costi in logistica, energia verde, riduzzione di emissioni da u trasportu, investimenti di trasportu, centri logistichi, integrazione trà modi di trasportu, sistemi autonomi, novi obiettivi è pulitiche. e rigulamenti ghjuridichi sò stati discututi. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì aumenteranu a parte di e ferrovie in u trasportu.

Parlendu à l'apertura di l'attellu, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì Turchia hè in strada per diventà una superpotenza in u settore logisticu. In riferimentu à l'impurtanza di l'attellu, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "In u nostru attellu, temi assai critichi cum'è l'investimenti di trasportu, l'integrazione di modi di trasportu in i nostri centri logistichi, a riduzione di i costi di logistica, l'usu di l'energia favuritu di l'ambiente è a riduzione di emissioni seranu. discussatu. Discuteremu l'effetti di a logistica, u focu più impurtante di a nostra pulitica di trasportu è infrastruttura, nantu à l'investimentu, l'impieghi, a produzzione è l'esportazioni di u nostru paese. disse.

PIANIFICAMU UN ALTRE 198 MILIARDI DOLLARS D'INVESTIMENTI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì grazia à l'investimenti di trasportu è di cumunicazione chì anu fattu dapoi u 2003, u paese hà sappiutu superà i so cuncurrenti in a produzzione è l'esportazioni malgradu a pandemia è a crisa, è in l'Indice di Prestazione Logistica (LPI) di u Bancu Mondiale in 2023, cù u prughjetti ghjusti chì anu pruduciutu cù a mente di u statu; Hà nutatu chì anu da travaglià più duru cù u scopu di esse trà i primi 25 paesi da u 2053. Enfatizendu chì mentre stanu custruendu u presente in u trasportu è a cumunicazione, u Ministru Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Oghje, u 10 per centu di a pupulazione di u mondu vive in e zone urbane. In u 50, sta rata ghjunghje à u 2050 per centu. In u risultatu, più di 70 per centu di l'ecunumia mundiale serà pruduttu in i zoni urbani. Hè previstu chì trà 90-2020, a dumanda di trasportu duppià u numeru di passageri in chilometri. Inoltre, hè stimatu chì u voluminu di u cummerciu mundiale, chì era di 2050 miliardi di tunnellate in 2, aumenterà à 2020 miliardi di tunnellate in 12, 2030 miliardi di tunnellate in 25 è 2050 miliardi tunnellate in 95. Avemu rinnuvatu tutte e nostre opere è i nostri obiettivi à a luce di sti predizioni. U novu prucessu chì simu realizatu in i campi di u trasportu è di a cumunicazione hè un prucessu ambiziosu focu annantu à u sviluppu olisticu, efficace è chì mira à integrà u mondu in u nostru paese. Situata in u Corridor Mediu di a Strada di a Seta storica internaziunale Est-Ovest, Turchia hè in u centru di una linea chì si stende da a Cina à Londra. Dapoi u 2100, avemu revelatu l'opportunità di sta pusizioni cù l'investimentu di 150 miliardi di dollari in u trasportu è l'infrastruttura di u nostru paese. Avemu pianificatu un investimentu supplementu di 2002 miliardi di dollari finu à u 183. In cunfurmità cù a nostra visione 2053, aumenteremu a parte di u nostru paese di u cummerciu trà l'Asia è l'Europa, chì supera i 198 miliardi di dollari oghje ".

SAREMU UNA BASE REGIONALE IN LOGISTICA

Dichjarà chì a linea di u Corridor Mediu hè una alternativa assai forte à l'altri corridori di trasportu in quantu à a distanza è u tempu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Se un trasportu chì parte da a Cina à l'Europa preferisce u Corridor Mediu è Turchia, coprerà una distanza di 7 mila. chilometri, pò fà in un ghjornu. Se a stessa carica preferisce a Ruta di u Cummerciu di u Nordu Russu, pò attraversà a strada di 12 mila chilometri in almenu 10 ghjorni. Quandu viaghja in u Corridor Sud, pò viaghjà 20 mila chilometri nantu à u Canale di Suez in nave in solu 20 ghjorni. Inoltre, u casu di l'Ever Given Ship, chì hà bluccatu u Canale di Suez in u Corridor Sud, serà ricurdatu per un bellu pezzu. U risicu cunnisciutu di guerra è a sicurezza stradale cuntinueghja in u Corridor Nordu. In ogni casu, hè evidenti chì nisun corridore pò cumpete cù u Corridor Mediu, di quale simu u centru. A nostra intenzione hè chjara. Useremu stu putenziale à u massimu è in u megliu modu per u benefiziu di a nostra nazione. Sapemu i prublemi affrontati da i nostri cunduttori di trasportu internaziunale. In particulare, avemu fattu un passu impurtante versu l'eliminazione di i prublemi in a linea Azerbaijan-Kazakhstan. À a Summit di i Ministri di l'Affari Esteri è di i Trasporti Turchia-Azerbaigian-Kazakhstan tenuta in Baku, avemu furmatu un gruppu di travagliu cumuna cù u suggerimentu di Turchia. Inseme cù l'Asia-Europa, simu u paese ponte per a surplus value prodotta in u Bacinu di u Mari Neru per ghjunghje à u Mediterraniu è u mondu. Per via di sta pusizione, seremu una basa regiunale in logistica ". disse.

Aumenteremu u numeru di centri logistici à 26

Esprimendu chì a Turchia duveria avè una basa logistica in a so propria regione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Per chì Turchia ghjunghje u so scopu di esportazione di 2053 trilione di dollari in 1, l'infrastruttura logistica deve esse cumpletata è deve esse una basa logistica in u so propiu. regione in u cummerciu mundiale. Stabbiliemu un sistema multimodale in tutti i modi di trasportu mentre custruiscenu rotte terrestri, aeree, ferroviarie è maritime, chì sò a vita di u cummerciu. Avemu messu in opera 13,6 centri logistici separati cù una capacità tutale di 13 milioni di tunnellate per chì Turchia diventerà a basa logistica di a regione. In più di questi centri, a custruzzione di i nostri Centri Logistici Sivas İzmir (Kemalpaşa) è Rize (Iyidere) cuntinueghja rapidamente. Kayseri (Bogazköprü), Tekirdag (Çerkezköy) I nostri Centri Logistici sò in fase di offerta. Bilecik (Bozhöyük) Centru Logisticu II. U travagliu di scena hè statu finitu. I prughjetti di studiu è i piani cuntinueghjanu in i nostri centri logistichi in Mardin, Şırnak (Habur), Istanbul (Lato Europeo), İzmir (Çandarlı), Zonguldak (Filyos). In u risultatu di questi sforzi, aumenteremu u numeru di i nostri centri logistichi à 26. Inoltre, continueremu i nostri novi piani supplementari in linea cù i risultati di i workshop chì realiceremu cù una mente cumuna ".

L'INVESTIMENTI FERROVIARI ACCELERÀ

Sottulineendu chì a reta ferroviaria serà aumentata da 2053 mila 13 chilometri à 22 mila 28 chilometri da u 590, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì: "A nostra rete ferroviaria avanzata è a rete stradale avarà a qualità di alimentà i nostri porti. Aumenteremu u numeru di cità cù cunnessione di treni à alta velocità da 13 à 52. Prevemu chì a parte di e ferrovie in u trasportu aumenterà sopra l'2029 per centu in u 11 è ghjunghje à u 2053 per centu in u 22. Cusì, a parte di e ferrovie in u trasportu di merci aumenterà 2019 volte da u 2053 à u 7. Avemu ancu scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu internaziunale di merci da 10 volte. Per sprimà a magnitudine di a nostra visione 2053 è a cumplessità di i nostri investimenti è u futuru designu in numeri, quandu ghjunghjemu à u 2053 à a fine di a nostra pianificazione quinquennale, investiremu 198 miliardi di dollari in ferrovia, autostrada, via marittima, linea aerea è cumunicazione. . In u 2053, a nostra cuntribuzione à u redditu naziunale righjunghji 1 trilione di dollari, più di 5 volte u costu d'investimentu. A nostra cuntribuzione à a produzzione darà circa 2 trilioni di dollari, circa 10 volte u costu d'investimentu. A nostra cuntribuzione à l'impieghi ghjunghjerà à 2053 milioni di persone in u 28, cumprese i nostri investimenti. Preparamu cumplettamente a Turchia per l'avvene cù a saviezza statale, a previsione è un approcciu pianificatu. E nostre strade, cum'è i ruscelli, aghjunghjenu vitalità à i lochi chì passanu è vanu. Ogni modu di trasportu avemu sviluppatu; Diventa una vita per l'investimentu, l'impieghi, a produzzione è l'esportazione di u locu induve hè custruitu. In più di a riabilitazione di i nostri sistemi di trasportu, chì sò un catalizzatore per u settore logisticu, ci sforzemu di aduttà un accostu più ecologicu in u so funziunamentu.

Acceleremu u nostru travagliu inseme cù u settore publicu-privatu è l'ONG di u settore, secondu l'ugettivi è i calendari di travagliu in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica di Turchia. In più di tutti questi, avemu riduciutu e nostre emissioni di 5 milioni di tunnellate. Inoltre, grazia à i nostri investimenti, a sicurezza stradale hè aumentata è avemu impeditu in gran parte l'accidenti di trafficu fatali. In questu modu, una media di 9 citadini sopravviventi annu. Grazie à un investimentu tutale di 455 miliardi di dollari fattu in u periodu 2003-2021, avemu cuntribuitu 183 miliardi di dollari à l'ingudu naziunale, 548 trilione 1 miliardi di dollari à a produzzione è una media di 138 mila persone per annu in impieghi. Tuttavia, grazia à l'investimenti fatti, u risparmiu di tempu è di carburante è i benefici ambientali sò salvati, cù una media annuale di 994 miliardi di dollari in terra, 22,5 miliardi di dollari in ferrovie, 1,5 miliardi di dollari in via marittima, 2 milioni di dollari in vie aeree, 200 miliardi di dollari. nantu à a cumunicazione, 2 miliardi di dollari annu in totale. Avemu salvatu dollari ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*