Ankara Istanbul YHT U viaghju serà accorciatu di 35 minuti

Ankara Istanbul YHT Travel serà accurtata in minuti
Ankara Istanbul YHT U viaghju serà accorciatu di 35 minuti

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì apriranu tutta a Strada Bilecik-Yenişehir cum'è una strada divisa à a fine di u 2022. Nutendu chì un investimentu di 22 miliardi 547 milioni di lire hè statu fattu per l'investimenti di trasportu è accessu di Bilecik, Karaismailoğlu hà ancu dichjaratu chì u 26 per centu di u prugressu fisicu hè statu ottenutu in i travaglii infrastrutturali di u Tunnel T75, situatu nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul. Durante a so visita à Bilecik, Karaismailoğlu hà dettu chì cù a fine di a sezione Doğançay Ripaj-1, u tempu di viaghju nantu à a Linea YHT Ankara-Istanbul serà ridutta di 11 minuti, è u tempu serà ridottu di 35 minuti quandu tutti i travaglii. sò compie.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii in u situ di costruzione di strada Yenişehir-Bilecik-Osmaneli in u scopu di a so visita à Bilecik. Facendu una dichjarazione dopu, Karaismailoğlu hà dettu chì dopu l'apertura di Bilecik Entrance Köprülü Junction, anu esaminatu l'opere in u situ di custruzzione di a strada Yenişehir-Bilecik-Osmaneli in situ.

Karaismailoğlu hà dettu: "E nostre attività chì ci anu purtatu à Bilecik oghje sò un esempiu di a nostra "Politica di u travagliu" chì avemu principiatu 20 anni fà cum'è i guverni di u Partitu AK è chì avemu implementatu in ogni angulu di u nostru paese è in ogni modu di trasportu. Dapoi u 2003, avemu investitu più di 1 trilione 600 miliardi di lire solu per investimenti di trasportu è cumunicazione. Turchia ùn hà mai assistitu à un tali muvimentu d'investimentu, un tali sviluppu in tutta a so storia ".

IN U CAMPI DI INFRASTRUTTURA, AMU MUSTRU U SUCCESSU DI PORTA U DÉFICIT DI 100 ANNI DI NOSTRE PAESE IN 20 ANNI

Sottulintendu chì u deficit di 100 anni di Turchia hè stata coperta in 20 anni, in particulare in u campu di l'infrastruttura, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Quandu a nostra nazione ci hà datu l'autorità di guvernà u nostru paese, Turchia era in una lotta pulitica è ecunomica in sè stessu. Avà u nostru paese; Hè in via di diventà una putenza glubale chì u so prestigiu cresce in u mondu sanu, è chì si estende assai oltre i cunfini di a so sfera d'influenza. Videndu u sustegnu di u nostru populu in ogni momentu hè statu a nostra più grande fonte di motivazione in a nostra marchja benedetta, in questa strada chì avemu caminatu senza compromettendu a nostra cunniscenza di "serviziu à u publicu hè serviziu à Diu" è tenendu in mente per un mumentu chì simu i servitori di a nostra nazione. Avemu travagliatu senza stanca per purtà l'eredità di a nostra nazione più è megliu, è continueremu à fà. Avemu fattu grandi sforzi per mette a Turchia nantu à a strada di diventà una superpotenza logistica glubale cù i nostri investimenti. È in sta strada, andemu avanti cù passi sicuri, veloci è pianificati. Emu a maglia e rete di sviluppu olisticu micca solu in certe cità, ma ancu in tutti i quattru anguli di u nostru paese cù ogni investimentu ".

Aumenteremu l'usu di l'energia elettrica è alternativa nantu à l'autostrade

Nutendu chì i prughjetti di l'autostrada anu pigliatu a più grande parte cù una rata di 20 per centu in l'investimenti fatti in l'ultimi 65 anni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 4,5 volte à 28 mila 664 chilometri cù l'autostrada travaglia in tuttu u paese, è hà righjuntu 2 mila 3 chilometri radduppiendu a lunghezza di l'autostrada. "Avemu aumentatu i nostri tunnelli di 633 volte è superatu i 13 chilometri. Avemu attraversatu e muntagne impenetrable cù tunnelli è vaddi prufonde cù ponti è viaducti ; Avemu aumentatu a lunghezza di u ponte è u viaduttu 650 volte ", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì l'obiettivo è e carte stradali di Turchia sò stati determinati è u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2,5 hè statu preparatu.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "In i nostri piani; In a nostra reta di strada divisa, chì aumenteremu da 28 mila chilometri à più di 38 mila chilometri; Riduceremu ancu i tassi d'accidenti cù infrastruttura stradale rapida è sicura dotata di tecnulugia intelligenti è autonome. Stabbiliremu una infrastruttura di carica elettrica secondu i piani di viaghju. Aumenteremu l'usu di l'energia elettrica è alternativa invece di i carburanti fossili in l'autostrade.

AMU AUMENTU A LUNGHEZZA DI A STRADA DIVERSA DI BİLECİK 7 VOLTE

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì circa 2022 miliardi 22 milioni di lire sò stati investiti per l'investimenti di trasportu è accessu di Bilecik, secondu e cifre di 547, è chì a lunghezza stradale divisa di Bilecik hè stata aumentata da 7 chilometri à 21 chilometri da 171 volte durante i guverni di u Partitu AK. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu cunnessu Bilecik à Bolu, Sakarya, Eskişehir è Kütahya cù strade divise, è hà dettu: "Mentre a lunghezza di strada asfaltata bituminosa asfaltata era solu 2003 chilometri in 16, avemu aumentatu a lunghezza di a strada in questu standard più di 13 volte. à 225 chilometri. In l'ultimi 20 anni, avemu custruitu è ​​​​migliuratu 135 chilometri di strade uniche in questa bella cità. Avemu cumpletu 6 tunnel di tubu doppiu cù una lunghezza tutale di 524 mila 2 metri. Avemu messu à u vostru serviziu 3 ponti cù una lunghezza tutale di 480 metri. Oghje, u costu tutale di u prughjettu di i nostri 86 prughjetti di l'autostrada, chì cuntinueghjanu in tutta a pruvincia di Bilecik, righjunghji 5 milioni di lire.

U TEMPU DI VIAGGIU IN A LINEA ANKARA-İSTANBUL YHT SARÀ CURTATA À 35 MINUTI

Per d 'altra banda, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì una mobilizazione hè stata realizata per l'investimentu è u migliuramentu di a ferrovia in Bilecik, a nostra cità di "fundazione è liberazione" à u puntu di traversu di e regioni di Marmara, Mar Neru, Egeu è Anatolia Centrale. Ellu hà dettu chì anu realizatu un rinnuvamentu di strada di 96 chilometri.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì i travaglii di custruzzione nantu à a strada cuntinueghjanu rapidamente per operarà à 250 chilometri à l'ora in tutta a sezione Alifuatpaşa-Arifiye di a Linea YHT Ankara-Eskişehir-Bilecik-Istanbul è per fà u trasportu di merci nantu à a linea cunvinziunali esistenti. trà Alifuatpaşa-Arifiye. U travagliu di l'infrastruttura di u Tunnel T26 cuntinueghja. Avemu ottenutu 75 per centu di prugressu fisicu in u prugettu. A compieremu à u principiu di u 2024. Cù a fine di a sezione Doğançay Ripaj-1, u tempu di viaghju nantu à a Linea YHT Ankara-Istanbul serà accurtata di 11 minuti. Avemu ottenutu 2% di prugressu fisicu in i travaglii di infrastruttura in a 28a sezione di Doğançay Ripaj. Dopu à a fine di l'opere in tutte e sezioni, l'accortamentu di u tempu di viaghju nantu à a Linea YHT Ankara-Istanbul aumenterà à 35 minuti. Ci hè una reta ferroviaria di 140 chilometri in i cunfini di Bilecik, cumprese 165 chilometri di Trenu Alta Velocità è 305 chilometri di linee cunvinziunali. U nostru Prughjettu di Ferrovia d'Alta Velocità Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli, chì hè un altru travagliu di custruzzione ferroviaria in Bilecik... U nostru travagliu cuntinueghja in duie sezioni cum'è Bursa-Yenişehir è Bandırma-Bursa. In u scopu di l'opere restante in u prugettu; A superstruttura è l'elettrificazione di Bursa-Yenişehir-Osmaneli, è ancu i travaglii infrastrutturali di a sezione Yenişehir-Osmaneli seranu realizati. Cumpiteremu tuttu u prugettu à a fine di u 2024 è u mettemu in serviziu ".

FORNEMU 1,9 MILIONI DI TUNNELLATI DI CAPACITÀ DI PORTA CU BİLECİK BOZÜYÜK LOGISTICS CENTER

In riferimentu à altri investimenti fatti in Bilecik, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 1,9 milioni di tunnellate di capacità di trasportu seranu furnite cù u Centru Logisticu Bilecik Bozüyük. Indittendu chì 654 mila metri quadrati di spaziu logisticu seranu aghjuntu à Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "In Bilecik, chì ùn era micca un utilizatore d'internet à alta velocità 20 anni fà, quasi 220 mila abbonati ricevenu attualmente stu serviziu. Per ghjunghje à sta figura, avemu aumentatu a lunghezza di u cable di fibra ottica in l'infrastruttura di cumunicazione à 1941 chilometri.

Ciò chì facemu hè pocu per a TURCHIA

Karaismailoğlu hà dettu: "U prughjettu di strada divisa è bituminosa di Yenişehir-Bilecik-Osmaneli, chì avemu realizatu l'ispezione di u situ, hè a sezione di a strada statale Yenişehir-Bilecik di 40 chilometri, chì effettuemu in tutta a pruvincia di Bilecik ". Karaismailoğlu hà dettu, finu à avà, avemu finitu 16,1 chilometri di questu in u standard di strada divisa è l'avemu messu in serviziu. In u prughjettu di questu annu; Cumpiteremu a strada divisa BSK di 6,1 chilometri è e so parti restanti. Finu à a fine di u 2,5, apriremu tutta a strada Bilecik Yenişehir cum'è una strada divisa. Per a ricustruzzione di u nostru paese, cuntinuemu u nostru travagliu in tutti i modi di trasportu. Stabbiliscemu un sistema di trasportu integratu trà e rotte di cumunicazione, terrestri, aerei, ferroviari è marittimi. Stabbiliemu una reta di trasportu veloce, efficiente è ecunomica trà tutti i sistemi di trasportu. Continuemu à travaglià dura nantu à una basa 2022/7. Per Turchia, ciò chì pudemu fà hè menu. Ciò chì pudemu fà per Bilecik hè menu. Avemu da cuntinuà à serve u nostru populu cù l'amore di serviziu à "Diu", è cuncludi e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*