U direttore generale di TCDD Akbaş hà esaminatu u tunnel T-26

TCDD General Manager Akbas Examined T Tunnel
U direttore generale di TCDD Akbaş hà esaminatu u tunnel T-26

Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), hà fattu ispezioni in u Tunnel T-26, chì hè in custruzzione nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. Metin Akbaş era accumpagnatu da Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Tasimacilik AS, è Team Solution In situ.

U direttore generale di TCDD Tasimacilik AŞ Hasan Pezük è a squadra di soluzioni in situ anu fattu diversi cuntatti in Bilecik, u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà esaminatu u Tunnel T-26, chì hè in custruzzione nantu à a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul. Prima di tuttu, i rapprisentanti di a cumpagnia di l'imprenditori anu fattu una presentazione dettagliata à Metin Akbaş, chì hà fattu investigazioni in u situ di custruzzione. Dopu a visita di u situ di custruzzione, Metin Akbaş si trasferì à u Tunnel T-26, chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à un ritmu rapidu, è esaminò u prugressu di u prugettu in situ.

Enfatizendu l'impurtanza di u Tunnel T-26 per a Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, Akbaş hà dettu: "U Tunnel T-26 hè impurtante in quantu à purtà sta parte di a linea à i standard di treni d'alta velocità. Quandu u tunelu hè finitu, u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul serà accurtatu ancu di più. U tunelu farà ancu una cuntribuzione significativa à aumentà a capacità di a linea. Cuntinuemu u nostru travagliu senza interruzzione in u quadru di u calendariu determinatu per questu ". disse.

Hè statu dichjaratu chì u 26 per centu di u Tunnel T-82,20, longu ottu chilometri, hè statu finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*