U Prughjettu di Sicurezza di u Trafficu Smart City di Samsun da esse cumpletu da TEKNOFEST

U Prughjettu di Sicurezza di u Trafficu Smart City di Samsun da esse cumpletu finu à TEKNOFEST
U Prughjettu di Sicurezza di u Trafficu Smart City di Samsun da esse cumpletu da TEKNOFEST

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, chì hà esaminatu l'opere di u prughjettu Smart City Traffic Safety, chì hè in costruzione, in situ, hà dettu: "Serà unu di i migliori prughjetti in Turchia. Cumpiteremu u nostru travagliu finu à u TEKNOFEST ".

A Municipalità Metropolitana di Samsun cuntinueghja i so investimenti infrastrutturali in u scopu di u "Prughjettu di Sicurezza di u Trafficu Smart City". Intensificà u so travagliu per alleviare u trafficu è accelerà u trasportu, i squadre attribuinu una grande impurtanza à l'intersezioni. A Municipalità Metropolitana, chì hà da gestisce u sistema di intelligenza artificiale chì sincronizà u trafficu cù e camere digitali, hà pensatu à furmà u prughjettu, chì porta in cuuperazione cù ASELSAN, finu à u Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia TEKNOFEST, chì si terrà entre 30 Aostu è 4 Settembre.

E SQUADRE TRAVAILU CONTINUAMENTE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà esaminatu i travaglii di junction in Kılıçdede Junction, Canik Old Industry Junction è 100. Yıl Boulevard in situ. U presidente Demir, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione da e squadre, hà dichjaratu chì risolveranu i prublemi di trasportu cù l'applicazioni di trafficu è e tecnulugia di l'infurmazione, è hà dettu: "I nostri squadre travaglianu intensamente in ogni puntu di a cità prima di TEKNOFEST. L'arrangiamenti chì avemu fattu à l'intersezzione per realizà u flussu di trafficu in una manera rapida è sicura cuntinueghjanu senza prublemi. Serà un prughjettu chì assicurerà un flussu sicuru è veloce di u trafficu in Samsun è serà unu di i migliori in Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*