Chì sò l'allergii di u mare è di a piscina? Cumu prutegge?

Attenti à l'allergii d'estate
Attenti à l'allergie d'estate!

Vicepresidente di l'Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica (AID) Prof. Dr. Demet Can elencu i metudi di prutezzione di l'allergii di l'estiu. L'allergii di u sole, l'allergii di l'insetti, u mare, l'allergii di a piscina è l'allergii causati da i frutti di l'estiu aspettanu à a porta.

Allergia à u sole

Soullineendu chì l'allergia à u sole si manifesta cù rossi, edema è eruzioni pruriginosi nantu à e zone di a pelle esposti à u sole, u Prof. Dr. Demet Can hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'allergia à u sole:

"Alcune persone sfurtunatamenti anu una allergia à u sole ereditata. L'altri diventanu sensibili à u sole quandu a so pelle hè attivata da un altru fattore. I studii mostranu chì l'allergii di u sole hè più cumuni trà l'età di 6-22, ancu s'ellu pò esse vistu ancu in i zitelli. I sintomi appariscenu 6-8 ore dopu l'esposizione à u sole è migliurà dopu à 24 ore quandu u paci hè luntanu da i raghji di u sole. Siccomu e ferite di a pelle sò nantu à i zoni esposti à u sole di u corpu, suggerisce l'allergii di u sole, hè più faciule di diagnosticà cà l'altri allergii.

prof. Dr. Demet Can elenca i fatturi di risichi per l'allergii di u sole cum'è seguente:

Razza: Qualchidunu pò avè una allergia à u sole, ma e persone cù a pelle più bella sò in più risicu.

Dermatite di cuntattu: Se a nostra pelle prima scontra una sustanza è dopu hè esposta à u sole, l'allergii di u sole diventa più evidenti. Queste sustanzi ponu esse prudutti cusmetichi cum'è creme, profumi, lozioni o disinfettanti chì usemu assai durante u periodu pandemicu. Ancu certi sustanzi chimichi utilizati in i sunscreens causanu sta reazione.

Medicazione: Molti medicazione, cumpresi antibiotici è analgésiques, ponu fà a pelle più sensible à u sole più rapidamente.

Avè una storia di famiglia di allergii di u sole: Sì avete un membru di a famiglia cù allergii di u sole, hè più prubabile di avè una allergii di u sole.

Prevenzione di l'allergii à u sole

Dr. Pò elencu e manere di prutezzione di l'allergii di u sole cum'è seguente:

Evite u sole trà 10.00:16.00 è XNUMX:XNUMX quandu i raghji di u sole sò perpendiculari.

Aumentà u tempu passatu in u sole in pochi ghjorni.

Hè necessariu per evità l'esposizione brusca à u sole per troppu longu. Parechje persone solu mostranu signali di allergie à u sole quandu sò esposti à più sole in a primavera o l'estiu. E lagnanze aumentanu, soprattuttu u weekend, dopu l'ore passate in mare o in piscina. Aumentà gradualmente u tempu chì passemu à l'esternu facilita l'adattazione di e nostre cellule di a pelle à a luce di u sole.

Aduprà occhiali di sole è vestiti protettivi, cum'è camicie à maniche lunghe è cappelli à larghe, pò aiutà à prutege a nostra pelle da l'esposizione à u sole. Tessuti fini o tessili sò preferiti perchè sò aria, ma i raghji ultravioleti ponu passà per questi tessuti.

Utilizendu una crema solare à spettru largu cù un SPF di almenu 30, riapplicà più spessu s'è vo site natate o sudatu.

Allergia à l'api è l'insetti

Rimarchendu chì u risicu di punture d'api aumenta in i giardini, i zoni boscati, e spiagge è ancu nantu à a cruciera blu, chì avemu usatu più durante e vacanze d'estate, Prof. Dr. Demet Can "In generale, l'insetti cum'è l'api è i vespe ùn sò micca aggressivi è sting solu per pruteggiri. "Le punture d'api causanu vari gradi di reazioni, da u dolore tempurane à u shock allergicu", disse. Dichjarà chì a persona ùn mostra micca a stessa reazione ogni volta in una puntura d'api, u Prof. Dr. Demet Can hà dettu: "Puderà mostrà una reazione di gravità diversa ogni volta. In a reazzione ligera, brusgia brusca, rossu, gonfiore ligeru hè osservatu à u situ di u puntu, mentre chì in a reazione moderata, rossu estremu, edema gradualmente crescente è prurito, è a guariscenza pò piglià 5 à 10 ghjorni. Una reazzione allergica severa pò causà sintomi cum'è urticaria, edema, difficultà à respira, gonfiore di a gola è di a lingua, ritmu cardiacu deterioratu, nausea, vomitu, vertigini o svenimenti, chì ponu andà in scossa allergique. E persone chì anu avutu una reazione allergica severa à una puntura d'api anu da u 25% à u 65% di risicu di sviluppà scossa allergica o anafilassi a prossima volta chì sò puniti.

Dr. Il transmet les précautions à prendre contre les piqûres d'abeilles et d'insectes de la manière suivante :

Quandu si beie bevande dolci fora, cercate l'api in l'internu. Inspeccione lattine è paglia prima di beie.

Chiudere strettu i cuntenituri alimentari è i latti di basura. Pulisce i cani o altre feci d'animali. (Pò attrae vespe).

Purtate scarpi chjusi quandu caminate fora.

Ùn porta micca culori brillanti o mudelli fiurali chì ponu attruverà l'api.

Ùn portate micca vestiti largu chì ponu intrappulà l'api trà u tessulu è a vostra pelle.

Mantene i finestri chjusi mentre conduce.

Sì uni pochi d'api sò volati intornu, stà calmu è alluntanassi lentamente da a zona. Pruvate di caccià si pò causari a stinga.

Chì sò l'allergii di u mare è di a piscina? Cumu prutegge?

Dicendu chì se u rossu, l'edema è u pruritu si trovanu in u corpu per via di a natazione è a natazione, duvemu immediatamente pensà à l'allergii friddi o l'allergii à l'acqua. Dr. Demet Can hà dettu: "In tali casi d'allergii, hè pussibile avè una vacanze còmoda in l'estiu, evitendu u mare friddu o u trattamentu di l'allergii. Per d 'altra banda, a piscina pò causà allergii à u friddu, allergii à l'acqua è allergii respiratorii per via di u cloru in questu.

In fattu, sottulinendu chì i sport di piscina è di piscina sò cunsigliati per i malati d'asma perchè aumentanu a capacità pulmonare è e funzioni respiratorie, u Prof. Dr. Can hà fattu a seguente dichjarazione: "E piscine sò aduprate per natà in tutte e stagioni è perchè sò facilmente accessibili. I prudutti di cloru sò usati per disinfettà l'acqua utilizata in piscine. Tipi d'acqua in a piscina (acqua di u rubinettu, acqua di mare, acqua termale), disinfettanti (cloru, bromu, ozonu, ultraviolet), sustanzi chimichi chì appartenenu à e persone chì vanu in questu (i droghe chì piglianu è i prudutti di cura persunale cum'è i filtri solari, lotioni, cusmetichi, saponi) Se pensemu à questu cum'è un ecosistema cù secrezioni (urina, sudore, saliva), hè inevitabbile chì ci saranu parechje interazzione in questu ecosistema. Una di e sustanzi chì emergenu com'è u risultatu di queste interazzione sò i sottoprodotti di clorazione ".

Dichjarà chì più altu hè a cuncintrazione di i prudutti di chlorinazione volatile in l'acqua di a piscina, u più altu a so cuncentrazione in l'aria sopra a piscina, u Dr. "Questi sottoprodotti dannosi entranu in u corpu ingottendu l'acqua, assorbendula attraversu a pelle, è respira l'aria sopra a piscina. Causanu sintomi cum'è a tosse crònica, a gripe, l'asma, a pelle secca, a prurito è a rossu di l'ochji. Stu risicu hè più altu, soprattuttu in piscine di l'internu cù poca ventilazione. In fatti, studii recenti anu dimustratu chì stu risicu esiste ancu in piscine clorurate all'aperto. Duranti a pianificazione di e piscine novi, l'opzioni non derivate da u cloru deve esse cunsiderate per a disinfezione di l'acqua, è i sistemi di ventilazione è di climatizazione efficaci devenu esse aghjuntu à e instalazioni esistenti per prevene l'accumulazione di composti volatili dannosi derivati ​​da u cloru.

Summer Berries è e reazioni incruciate chì causanu

Dichjarà chì i frutti di l'estiu, cum'è meloni, pesche, albicocche è ciliegie causanu sintomi cum'è rash di a pelle, prurito è edema in individui sensittivi, ponu toccu i seguenti punti:

"A volte questi frutti causanu allergii in quantu reagiscenu incruciate cù allergii di polline. In fatti, i malati cù allergii di polline; Quandu si cunsumanu frutti è ligumi cù proteini allergii simili à u polline, s'applicanu cù lagnanza allergii cum'è edema intornu à a bocca, tingling in i labbra, è prurito in a gola. Cunnisciuta ancu com'è sindromu d'allergii orali, sta cundizione hè tipicamente attivata se questi alimenti sò cunsumati freschi è crudi. A reattività incruciata cù l'allergii di u polline d'erba quandu manghjanu kiwi, melone, aranciu, pistacchio, tomate, patata è zucca, è l'allergii di u polline d'arburu reagiscenu incruciate cù amanduli, mele, albicocche, carotte, api, ciliegie, nocciole, pesche, arachidi, pere, prugne è patate.

Can hà dettu ancu: "U trattamentu d'oru di l'allergii hè di alluntanassi da l'allergenu. Siccomu ùn pudemu micca esse alluntanatu da a staghjoni di l'estiu, se simu sensittivi, i frutti allergii deve esse evitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*