Cose da cunsiderà nantu à u cunsumu di carne in Eid-al-Adha

Cose da cunsiderà nantu à u cunsumu di carne in Eid-al-Adha
Cose da cunsiderà nantu à u cunsumu di carne in Eid-al-Adha

Yeni Yüzyıl University Hospital Gaziosmanpaşa Specialista in Chirurgia Generale Prof. Dr. Muharrem Battal hà datu infurmazioni nantu à e cose da esse cunsideratu nantu à u cunsumu aumentatu di carne rossa durante l'Eid-al-Adha.

Specialista in Chirurgia Generale Prof. Dr. Muharrem Battal hà datu infurmazioni nantu à ciò chì deve esse cunsideratu in u cunsumu di carne:

"A carne è i prudutti di carne sò una di e nostre fonti alimentarii più impurtanti per risponde à i nostri bisogni di proteine ​​​​di ogni ghjornu. In più di esse a fonte di prutezione più impurtante, avemu ancu parechji cumpunenti cum'è vitamina B12, creatinina è minerali cù questi alimenti è prudutti di carne. Di sicuru, a quantità è a qualità di stu alimentu hè un fattore impurtante.

A carne rossa hè una di e fonti più impurtanti di prutezione, ma hè cunsigliatu per esse cunsumata in una manera limitata è cuntrullata, postu chì dura più di digerisce è hè più difficiuli di l'altri alimenti.

In particulare quelli cù malatie croniche cum'è a malatia di u cori, a diabetes, a malatia di u fegatu cronica, l'ipertensione, l'angoscia respiratorie è i pazienti cun prublemi gastrointestinali cunnisciuti duveranu esse più attenti.

Hè cunnisciutu ancu chì u cunsumu eccessivu di carne causa prublemi cum'è a sete, a stitichezza, u malu alitu, u fegatu è u cori travaglianu più duru. In questu rispettu, mentri u cunsumu di carne hè impurtante per tutti, hè ancu bisognu d'attenzione è cura per quelli chì anu malati.

Alcuni di i punti impurtanti chì duvemu attentu à durante l'Eid al-Adha:

A carne di l'animali appena macellati hè più dura è dura più di u normale per coccia è ancu assorbe. Per quessa, hè ricumandemu di riposà a carne in a frigorifera per 1-2 ghjorni prima di cunsumà è di prestu attente à e cundizioni di almacenamiento.

A carne deve esse guardata in picculi porzioni, in cuntenituri d'almacenamiento o sacchetti di congelatore, in a frigorifera è riposu. Siccomu a carne fresca hè assai propensu à pruduce battìri cù l'aria calda, a carne macellata deve esse messa in a frigorifera u più prestu pussibule è guardata quì. In questu modu, u risicu di crescita bacteriana pò esse ridutta.

Hè ancu assai impurtante chì l'animali sò macellati in cundizioni adattati è cun grande attenzione à a pulizia. Siccomu hè cunnisciutu chì l'animali macellati in centri di macellazione antihigienica sò assai più suscettibili à a crescita bacteriana, l'attenzione deve esse pagata à l'igiene è e cundizioni durante a macellazione.

Per mantene l'equilibriu durante u cunsumu di carne, deve esse cunsumatu cù picculi porzioni in i primi pranzi, quandu a digestioni hè più veloce, è cù verdura di stagione è / o insalati cotti cù pocu oliu o vapore è bolliti; Cunsiderendu chì l'Eid-al-Adha coincide cù a staghjoni di l'estiu, deve esse sustinutu cù assai cunsumu d'acqua. Questu hà ancu aiutà à a digestioni.

Attenzione ancu deve esse pagatu à l'usu di salinu è spezie in a cucina di carne. U requisitu di sali di ogni ghjornu di un individuu sanu hè 6gr, chì significa 1 cucchiara di salinu. In ogni casu, postu chì parechji prudutti, da u furmagliu è l'alivi chì cunsumemu per u colazione à a pasta di tomate utilizata in i pranzi, cuntenenu u sali, avemu bisognu di aghjustà l'usu di ogni ghjornu.

Stagionale, u nostru corpu, chì hè in difficultà cù u calore, ùn deve esse carricu di grassu eccessivu, sali o spezie, è preferimu grillà o bolle a carne cum'è una manera di cunsumà carne, chì aiutarà à facilità a digestioni è eliminà a sensazione di discomfort dopu. cunsumà lu. Siccomu i carni cotti o troppu cotti facenu ancu difficultà a digestioni, sintomi cum'è indigestioni, gonfiore è dolore abdominal pò esse vistu dopu u cunsumu. Dunque, a cucina di carne hè ancu un fattore impurtante chì afecta a digestioni.

Ci hè una relazione trà u cunsumu di carne è u sviluppu di u cancer?

Rispondemu à sta quistione, chì alcuni di i nostri clienti dumandanu spessu, cum'è seguita. In i studii chì sò stati pruposti per anni, hè dichjaratu in certi fonti chì u risicu di cancru di u colon, soprattuttu, aumenta cù u cunsumu di carne. Ci sò parechji studii simili per u cancru pancreatic è u cancer di prostata. Tuttavia, u livellu di evidenza per questi risultati hè bassu. U prublema chì avemu da attirà l'attenzione quì hè chì u stilu di vita deve esse furmatu in grossu, piuttostu cà solu cambià a fonte di l'alimentu è a nutrizione, hè necessariu di cambià u stilu di vita in tuttu, per esempiu, sport, muvimentu, riducendu certi gruppi alimentari, cunsumendu più. di certi gruppi di manciari, u sonnu regulare, etc. Hè necessariu di regulà tutti i fatturi. Inoltre, ùn ci hè nisuna raccomandazione da l'Organizazione Mondiale di a Salute in quantu à a restrizione o a pruibizione di u cunsumu di carne.

Cum'è in ogni altra questione, ùn esce micca in mare, esse equilibrati è cunnoscenu noi stessi aumenterà a nostra qualità di vita ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*