"Giornate di Prumuzione di Incentivi di u Guvernu" sò cuminciati in Sakarya

I ghjorni di prumuzione di l'incentivi statali sò cuminciati in Sakarya
"Giornate di Prumuzione di Incentivi di u Guvernu" sò cuminciati in Sakarya

L'8e "Giornate di Promozione di l'Incentivi di u Guvernu" per i ghjovani, urganizata da a Direzzione di a Comunicazione, hà iniziatu in Sakarya. In u scopu di l'evenimentu tenutu in piazza di a demucrazia cù u scopu di riunisce i ghjovani cù l'istituzioni publiche, diverse istituzioni anu apertu stand per informà i visitori è prumove u so travagliu.

A ghjuventù di u liceu è di l'università hà manifestatu un grande interessu in l'avvenimentu, chì hè statu urganizatu sottu à a coordinazione di a Direzzione di a Comunicazione di a Presidenza è chì include ministeri, uffizii di Presidenza è istituzioni affiliate à a Presidenza.

I visitatori sò infurmati nantu à i supporti finanziarii cum'è borse di studiu, cuncessioni, fondi è prestiti, prugrammi di stage chì anu bisognu, è supportu di prughjettu in l'arena internaziunale.

U Vicepresidentu di a Comunicazione Presidenziale Evren Başar hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì anu tenutu l'8u avvenimentu in Sakarya. Dichjarà chì sò felici d'esse in Sakarya è di esse inseme cù a ghjuventù, Başar hà dettu: "Cum'è a Direzzione di Comunicazioni, simu quì per spiegà u sustegnu, i sussidi, i fondi, e borse di studiu, etc., chì u nostru statu furnisce à u nostru statu. ghjovanu, faccia à faccia è unu à unu cù u persunale espertu di l'istituzioni pertinenti. In questu modu, vulemu sensibilizà ciò chì u nostru statu pò fà cù quale opportunità, mentre chì i nostri ghjovani custruiscenu u so futuru è pianificanu a so carriera ". disse.

"Stu avvenimentu cuntinuerà in altre 8 pruvince finu à a fine di l'annu"

Dichjarà chì anu stabilitu un cuntattu strettu cù quasi 250 mila ghjovani è chì ci hè un grande interessu in Sakarya, Başar hà dettu: "Spergu chì seremu in Kocaeli u prossimu weekend è in Bursa u prossimu weekend. Stu avvenimentu cuntinuerà in altre 8 pruvince finu à a fine di l'annu. Invitu i ghjovani in Sakarya quì ". disse.

U guvernatore Çetin Oktay Kaldirim hà dettu chì ci era un grande interessu in l'avvenimentu, è chì era un bonu travagliu sia per sensibilizà sia per realizà incentivi in ​​una manera più sana.

Enfatizendu chì u scopu principale quì hè di informà i citadini currettamente, Kaldirim hà dettu: "Avemu in una età induve a cumunicazione remota hè in crescita, ma aghju ancu cura di a cumunicazione unu à unu, pensu chì hè impurtante. Ci sò più di 20 stabilimenti quì. U fattu chì u citadinu vede l'urganisazione chì ùn ponu vede à u livellu cintrali in u campu, hè un canale di cumunicazione separatu è una sperienza diversa per u citadinu. In questu rispettu, vogliu sprime u mo ringraziu speciale à Fahrettin Altun, u nostru capu di cumunicazione, è à a so squadra è istituzioni ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

U guvernatore Kaldirim hà dichjaratu ch'ellu hà ricivutu una bona infurmazione nantu à cumu i ghjovani anu successu in u so campu, l'educazione è a pianificazione di a carriera, è hà dettu: "U scopu hè di furmà risorse umane di qualità. Tali studii servenu ancu com'è una finestra in u sviluppu è a migliione di e nostre risorse umane. I citadini ponu vede u mondu da quì è esse ben infurmati ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà dichjaratu chì Sakarya hè interessatu à investimenti è incentivi è hà dettu: "Appena apertu, i nostri citadini anu dimustratu un grande interessu. Quì, tutti l'incentivi d'investimentu ponu esse fatti, cumu per invistisce, studii sò realizati nantu à questu, infurmazione hè datu. Hè bella, bona furtuna ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*