A fabbrica di pane publica aperta in Istanbul per aumentà a produzzione di pane à 1,8 milioni

A fabbrica di pane Halk hè stata aperta in Istanbul per aumentà a produzzione di pane à milioni
A fabbrica di pane publica aperta in Istanbul per aumentà a produzzione di pane à 1,8 milioni

IMM hà finitu a Fabbrica di Pane Publicu in Hadımköy, chì u so prughjettu hè statu preparatu in u 2017 è a custruzzione hà iniziatu in u 2018, ma solu u prugressu di 1 per centu puderia esse realizatu. A fabbrica, chì porta u tìtulu di u primu "situ di produzzione di pani a pasta madre" in Turchia, hà aumentatu a capacità di pruduzzione tutale di "pane normale" da 1,5 milioni à 1,8 milioni di pezzi, è hè stata cumpletata cù un investimentu di 110 milioni d'euros, hè stata aperta da u presidente di CHP. Kemal Kılıçdaroğlu. Dichjarà chì serve Istanbul hè un duvere straordinariu, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Per serve sta cità, hè ancu necessariu di travaglià cù un staffu qualificatu. U sgiò presidente hà dettu: "Ùn simu mai senza speranza". Malgradu tutte e pressioni, avemu cresce a speranza. Aumenteremu a stessa speranza ancu in Türkiye. "Avemu rinfurzà a stessa speranza", disse. "U scopu principale di a nostra venuta à l'uffizii publichi hè; "A pruduzzione di servizii significa fà investimenti nantu à investimenti", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Da u primu ghjornu, avemu travagliatu per migliurà a qualità di vita di 16 milioni, mobilizendu u sensu cumunu è furnisce servizii. "Ci focalizemu nantu à risolve i prublemi chì sò stati trascurati dapoi anni, senza perde un centesimu di sta nazione amata, è pigliamu passi permanenti per mette fine à u tradimentu in questa cità", disse.

A quarta fabbrica di Istanbul Halk Ekmek, una sucetà subsidiaria di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hè stata aperta in Hadımköy. L'apertura di u stabilimentu chjamatu dopu à u tardu Ahmet İsvan, u fundatore di Halk Ekmek è ex sindaco di Istanbul; U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, u vicepresidentu di CHP di a Gran Assemblea Naziunale turca Haydar Akar, u vicepresidentu di CHP Seyit Torun, u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u presidente di a municipalità metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di u presidente provinciale di u Partitu İYİ Istanbul, Buğra Kavuncu, u presidente di a pruvincia di u Partitu DEVA d'Istanbul Erhan Erol, u Vicepresidente di u Gruppu di l'Assemblea di CHP İBB, u Vicepresidentu di u Gruppu di l'Assemblea di CHP İBB, u Vicepresidentu di u Gruppu di Parlamentu di u Partitu İYİ İBB İbrahim İvan İvan è Orzkan İvan İvan İvan. famiglia. ,

DA KILIÇDAROĞLU À İMAMOĞLU: "Sò CUSCIU chì a vostra gestione di Istanbul hè imparable"

U capu di CHP, Kılıçdaroğlu, hà fattu u discorsu d'apertura di a cerimonia, chì hà iniziatu cù un mumentu di silenziu è a lettura di l'Innu Naziunale. Enfatizendu chì li piaceva à sente İmamoğlu, chì hà parlatu davanti à ellu, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Fai grandi sforzi. Ti mette in sudore. I Istanbuliti apprezzanu i risultati di i vostri sforzi. Sò chì site sottu una grande pressione. Sò ancu cuscente chì vulete esse bluccatu. Sò ancu cuscente chì hè inaccettabile chì una cità generatrice di prufitti cum'è Istanbul hè guvernata da un sindaco sucialmumumu. Ma avemu da vince tuttu questu. "Faremu sta cunniscenza dominante micca solu in Istanbul, ma in tutta a Turchia", disse. Rimarchendu chì certi citadini ùn anu pussutu ancu cumprà pane per e so case in l'attuale ambiente di crisa ecunomica, Kılıçdaroğlu hà dettu:

"Crearemu un clima di tolleranza cum'è l'allianza naziunale"

Aghju un impegnu. È l'aghju dettu in ogni ambiente: induve i nostri merri servivanu, nisun zitellu ùn andava à lettu fami. Diu vuluntà, vi vede chì cù i voti di a nazione, avemu da ottene questu in tutta a Turchia. Cum'è l'Alleanza Nazione, creeremu un clima induve ci hè pace in ogni casa, abbundanza in ogni casa, amore, rispettu è tolleranza in ogni casa. Questa hè a nostra prumessa. Facemu questu. Una sucetà senza cunflittu, una sucetà in pace in sè stessu. Una sucità induve e credenze è l'identità di tutti sò rispettate. Una sucità induve rispettemu u modu di vita di tutti. Creemu questu. A faremu inseme. A faremu in demucrazia. A faremu cù amore è tolleranza. Facemu questu alluntanendu da rancore, rabbia è sentimenti di vendetta. Eliminaremu quelli sentimenti da a nostra ànima. Sò chì avemu alluntanatu. Avemu divintatu una sucità di cummattimentu; Sò ancu chì. Sò ancu chì i feminicidi sò in crescita. Sò ancu chì a miseria s’approfondisce. Ma u sgiò presidente hà dettu: "Ùn simu micca senza speranza". Malgradu tutte e pressioni, avemu cresce a speranza. Aumenteremu a stessa speranza ancu in Türkiye. Avemu da rinfurzà a stessa speranza. "Vogliu chì tutti sò sicuru."

"Servì à ISTANBUL hè un duvere straordinariu"

Ricordendu e parolle di İmamoğlu à ellu, "Ùn ci lasciate micca solu, venite à e nostre aperture", Kılıçdaroğlu hà dettu: "Iè, boni servizii sò furniti. Servire Istanbul significa ancu serve Turchia. Perchè a cumminazzioni di 80 pruvince hè digià abbracciata in a pruvincia 81st, vale à dì Istanbul. I nostri citadini di 80 pruvince sò quì. Un Istanbul chì era a capitale di trè grandi imperi. Hè una cità antica. Hè una cità chì e so petre è a terra sò fertili è chì avemu qualificatu d'oru. Dunque, serve sta cità hè un duvere straordinariamente bella. À u listessu tempu, per apprezzà ogni serviziu chì furnite, micca solu i pulitici, ma ancu tutti quelli chì vivenu in questa cità è Istanbul, ma ancu in Turchia, anu da ringrazià di tuttu. "Vogliu spiegà questu francamente", disse.

ELISTA I "SERVIZI PIONEERING" DI MUNICIPALI CHP

Rimarchendu chì e municipalità CHP anu furnitu servizii pionieri in u passatu cum'è oghje, Kılıçdaroğlu li hà listatu cusì: "A prima fabbrica di Halk Ekmek hè stata custruita quì durante u regnu di Ahmet İsvan. Hè statu fattu da u tardu Ali Dinçer in Ankara in u 1979. Questu significa chì i cumune cù u Partitu Populare Republicanu sò quelli chì cunnoscenu a santità di u pane, assicuranu chì entre in ogni casa, è facenu u primu sforzu è u primu passu in questu sensu. Metro. A persona chì hà culpitu u primu piccu di u metro in Istanbul hè trà noi oghje; sgiò Nurettin Sözen. In Ankara, u Signore Murat Karayalçın. In Izmir, Yüksel Çakmur. Dicenu "Avemu custruitu i metro". E municipalità CHP chì pusonu i primi fundamenti, cummattiu a prima lotta, è furnì i primi risorse. Da induve vene a prima applicazione stradale preferenziale? A prima strada preferenziale hè stata custruita durante u periodu Aytekin Kotil in Istanbul. Hè statu custruitu in Ankara, durante u periodu Ali Dinçer. Distribuzione di latte à i zitelli di 0-1 anni. Hè stata iniziata da u Signore Nurettin Sözen per a prima volta in Istanbul. Hè stata firmata dopu à u sgiò Sözen. Questu hè statu abbandunatu per un bellu pezzu. Ma dopu, a ghjente di Istanbul hà sceltu un ghjovanu. Caru Ekrem İmamoğlu, hà prumessu "Faraghju questu" è l'hà implementatu. Kılıçdaroğlu hà enfatizatu chì i so cuntributi à e persone in bisognu sò stati fatti in a filusufìa di "a manu manca ùn vede micca ciò chì dà a manu diritta" è hà dettu: "Hè per quessa chì a persona chì guverna u paese oghje hà criticatu u Signore İmamoğlu. "Sapete", disse, "avete distribuitu u latte? Induva hè tuttu stu latte ? Tuttavia, era statu distribuitu per mesi. Ma vale à dì, ci vole à mette in fila i poveri, fà publicità, poi dà li u latte... Hè ciò ch’elli pensanu. Ùn simu micca cusì. Venemu da una tradizione chì rispetta a nostra fede, a nostra identità è a dignità di i poveri. Allora l'avemu riavviatu ".

"ISTANBUL" GRAZIE À İMAMOĞLU

Indirizzendu à İmamoğlu, "Sgiò presidente, vi guvernate una cità di 16 milioni di persone", Kılıçdaroğlu hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle: "Dicemu 16 milioni, ma ci hè una pupulazione di più di 20 milioni quì, se cuntate i rifuggiati. è altri. U serviziu di sta cità richiede un sforzu straordinariu. È per serve à sta cità, hè ancu necessariu di travaglià cù u persunale qualificatu. Dunque, quandu guardemu u prucessu in quale avemu stabilitu i fundamenti di stu locu è u prucessu hè cumpletu, vedemu chì travagliate cù un staffu qualificatu, un persunale determinatu è una squadra determinata. In questu cuntestu, vogliu ringrazià di tuttu u core in a prisenza di tutti i Istanbuliti. Finu à u travagliu, vi vede; Queste persone sò apprezzate. U populu dà i so diritti è sustegnu. Hè necessariu di travaglià in questu quadru. L'area chì Turchia hà più bisognu avà hè a ghjustizia. Sì i prigiò sò sopraffollati, ùn ci hè micca ghjustizia. Sì i ghjurnalisti sò in prigiò, ùn ci hè ghjustizia. Sì i baroni di a droga sò fora, ma una persona hè in prigiò per arrubà u pane, ùn ci hè ghjustizia in stu paese. S'ellu ci hè un putere puliticu sustinutu da i baroni di droga, ci hè è ùn pò esse ghjustizia in stu paese. Assicureremu a ghjustizia in ogni campu. Daremu ghjustizia in pane, ghjustizia in acqua, ghjustizia in tribunale, ghjustizia in diritti, ghjustizia in lupi è ghjustizia in uccelli. A mo parolla hè una prumessa, una prumessa. Cum'è l'Alleanza di a Nazione, creeremu una Turchia induve nisun zitellu va à lettu fami, una Turchia chì hè in pace cun ellu stessu. È inseme guverneremu sta bella Turchia ; tutti inseme".

AKŞENER: "TI MANTENU ISTANBUL VIVU È Rinnova cù a visione di ATATURK"

U seguente missaghju da u presidente di u Partitu İYİ Akşener hè statu ancu lettu à a ceremonia di apertura: "Ti ringraziu per u vostru amable invitu. Ùn importa micca quantu vogliu esse cun voi in questa bella ghjurnata quandu vi prisintà u vostru travagliu per a nostra Istanbul à u serviziu di a nostra nazione, sfurtunatamenti ùn puderaghju esse cun voi per via di u mo impegnu. A nostra "Repubblica di Turchia" di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ricurdendu à u mondu sanu chì a nostra cità, Istanbul, ci hà affidatu cum'è una casa di scienza, cultura è arte da Fatih Sultan Mehmet Khan, chì ci hà purtatu à a nostra amata Istanbul cù a so gloriosa vittoria. , Serà sempre a patria turca. Tu prutegge, sustene è rinnuvà cù a visione di "a cultura hè u fundamentu di". Questu hè l'indicatore più significativu di cumu serve una nazione bè. Servite una cità significa micca solu i so citadini; Per serve e so petre, a terra, a natura, l'animali, a storia è a cultura, per prutege è mantene vivi. Cù i vostri sforzi eccezziunali per serve a nostra nazione in ogni campu chì a nostra Istanbul hà bisognu, priservendu a Cisterna Basilica, chì hè stata custruita circa 1500 anni fà in a terra chì campemu, cù i vostri grandi sforzi, l'avete trasmessa à e generazioni future è Pigliendu in cunsiderà i bisogni di a nostra nazione, site fieru di a Fabbrica Publica di Pane Ahmet İsvan Per voi, soprattuttu sè stessu, per esse realizatu l'apertura; Vogliu ringrazià tutte e unità di IMM chì travaglianu cun dedicazione, determinazione è determinazione. Salutu ognunu di voi cù u mo amore è u rispettu più sinceru ".

İMAMOĞLU: "SIAmu UNA MUNICIPALITÀ DEMOCRATICA, SUCIALE È INVESTITORE"

İmamoğlu hà dettu: "Semu onorati è orgogliosi di apre una di e strutture più grande è à u stessu tempu tecnologicamente più muderne di Turchia in u so campu", è hà aghjustatu chì u primu di a maratona di serviziu hà iniziatu sottu u nome di "150 Prughjetti in 150 Days". " hè statu apertu à i visitori a notte passata, u Museu di Cisterna Basilica di 1500 anni. Mi ricurdò ciò chì hà cuminciatu. Dicendu: "Semu una municipalità demucratica, di ghjustizia suciale è d'investitori", İmamoğlu hà dettu, "U scopu principale di a nostra nomina à l'autorità publica hè; Pruduzzione di servizii significa fà investimentu dopu investimentu. Dapoi u primu ghjornu, avemu travagliatu per migliurà a qualità di vita di 16 milioni di persone, mobilizendu u sensu cumunu è furnisce servizii. Senza perdi un centesimu di sta nazione amata, ci concentremu à risolve i prublemi chì sò stati trascurati dapoi anni è pigliamu passi permanenti per mette fine à u tradimentu in questa cità. Hè per quessa chì avemu attribuitu u 2022 per centu di u budgetu 42 di IMM per investimenti. "In altre parolle, avemu duppiatu cumplettamente u nostru budgetu d'investimentu 2021 questu annu", disse.

"Avemu attribuitu a quota di leone di u bilanciu per i sistemi ferroviari"

"Avemu attribuitu a parte di u leone di u nostru budgetu à i sistemi ferroviari chì sò stati trascurati per un quartu di seculu, chì sò stati trascurati per un quartu di seculu, chì ùn sò mai stati cuminciati ancu s'ellu si diceva "Iniziatu", o chì sò stati trascurati. ancu fermatu cumplettamente ", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Hè per quessa chì definiscemu u nostru bilanciu 2022 cum'è un bilanciu d'investimentu. Per d 'altra banda, ùn avemu mai scurdatu a nostra rispunsabilità di stà vicinu à u nostru populu in i so tempi più difficiuli. Avemu ancu aumentatu l'aiutu in natura o in contanti chì furnimu à i nostri citadini in bisognu di circa 5 volte paragunatu à i periodi precedenti. In altre parolle, usemu u 9,4 per centu di e nostre spese per sustene i nostri citadini in bisognu ". Sottulineendu chì a municipalità metropolitana di Istanbul face solu quasi 4/1 di l'investimenti totali di i guverni lucali in Turchia, İmamoğlu hà dettu: "U sughjettu di a nostra visione di 'Fair Istanbul' hè a ghjente. Ma ùn hè micca solu a ghjente chì vota per noi. Tutti chì campanu in stu paese, ch'elli anu vutatu per noi o micca. Hè per quessa hè assai impurtante per noi chì centinaie di millaie di i nostri figlioli anu accessu liberu à u latte. Fornisce un supportu di cash è assistenza di shopping à millaie di famiglie; Fornisce un sustegnu educativu à i nostri studienti universitari; distribuzendu tablette à i nostri zitelli di a scola primaria; Per esse sempre quì per quelli chì anu bisognu è bisognu cù i nostri pacchetti d'aiuti è i pacchetti di neonati; Per serve l'orfanu, l'orfanu è l'invalidu di tuttu; Tutti questi sò a nostra priorità. Perchè, per l'ultimi 3 anni, a ghjustizia suciale è l'aiutu suciali in questa cità sò stati strettamente basati nantu à i diritti ".

commemoratu AHMET İSVAN

Cummemorando u tardu İsvan, dopu à quale anu chjamatu a fabbrica chì anu apertu, cun misericordia è gratitudine, İmamoğlu hà dettu: "Perchè a so gestione ghjusta, egualitaria è a so personalità demucratica sò stati una di e nostre più grandi fonti d'ispirazione. U defuntu merre ùn hà micca discriminatu à nimu chì stava in sta cità, hà furnitu servizii à i zoni di i slum, hà dotatu a cità di parchi di ghjoculi per i zitelli, è hà luttatu duramente per rinvià e terre di u populu à u populu. In breve, mostrava un esempiu estremamente forte di "municipalisimu populari". Hà fundatu ancu Halk Ekmek in u 1977 per chì a ghjente di sta cità puderia manghjà pane à un prezzu più prezzu è più economicu. Ma sfurtunatamenti, stu paese ùn hà micca trattatu bè stu preziosu presidente. Dopu à u colpu di u 80, hè statu pruvatu è incarceratu perchè era contru à a dittatura è u guvernu oppressivu. Allora oghje, qualcunu cunnosce i nomi di quelli chì l'anu mandatu in prigiò ? Di sicuru micca. Ma u nome Ahmet İsvan cuntinueghja à campà in l'opere ch'ellu hà cuntribuitu à Istanbul, in a fabbrica chì avemu apertu quì oghje è in parechje altre strutture. Per quessa, avemu accettatu a nostra Fabbrica di Pane Publicu Ahmet İsvan cum'è una di e tappe impurtanti in a nostra maratona di serviziu "150 Prughjetti in 150 Days".

"STU PAESE MERAVIGLIOSO NON È GESTITO DA MANI COMPETENTI"

"Hè un peccatu chì sperimu una seria crisa di gestione", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Stu maravigliu paese ùn hè più guvernatu da mani competenti. Semu tutti più poveri ogni ghjornu. In Türkiye è Istanbul, l'inflazione ufficiale di l'alimentariu hà righjuntu più di 90 per centu. Tuttu, in particulare i nostri alimenti basi, hè assai caru. Micca solu i nostri guvernanti ùn ponu micca pruduce suluzioni, ignoranu a disoccupazione, a fame è a miseria, è facenu sorda à a voce di i citadini. In fatti, stanu circannu di rapprisintà sti prublemi à a nostra nazione cum'è s'elli eranu normali. Pruvanu di copre a so disperazione attaccà à noi è i servizii chì furnimu à Istanbul. Allora, ci sentimu pessimisti è senza speranza di fronte à sta situazione ? Di sicuru micca. "Quelli chì guardanu a mo faccia in Istanbul ponu vede chì ùn sò micca pessimistu, ùn sò micca senza speranza, à u cuntrariu, sò pienu di speranza", disse.

OLD HALK hà spartutu u so dialogu cù u direttore generale di l'EKMEK.

Indittendu chì anu ricivutu a fabbrica chì anu apertu cum'è 1 per centu finita, İmamoğlu hà dettu: "A so custruzzione hè stata prima decisa è pianificata. Ma era solu pianificatu. Per un bellu pezzu, unghia dopu unghia ùn hè micca martellata. Quandu avemu pigliatu u postu in u 2019, duvemu dì chì ùn ci era nunda. Pudete imagine? Per centu 1. A facilità chì vede quì oghje, cumprese a so machina, hè un investimentu di 110 milioni d'euros. L'avemu preparatu per u serviziu in pocu tempu. "E per furtuna, oghje l'apremu à u serviziu di 16 milioni di Istanbuliti", disse. In u so discorsu, İmamoğlu hà ancu inclusu u dialogu trà ellu è l'ex Direttore Generale di Halk Ekmek, Salih Bekaroğlu. "Mentre implementava stu investimentu, aghju ricevutu u ringraziu, una telefonata è un missaghju da u Direttore Generale di Halk Ekmek, chì hè vinutu da u periodu precedente è chì hà travagliatu per noi in u nostru periodu, chì m'hà mandatu i so saluti oghje", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Eru assai felice. Perchè ùn possu micca scurdà chì hà spiegatu l'impurtanza di sta facilità parechje volte, ma ùn pudia micca fà chì a gestione si senti, è m'hà suggeritu: "Per piacè, cuminciamu quì rapidamente". Per quessa, s'ellu ci sò i gestori intelligenti chì ascoltanu i gestori intelligenti, avete digià scontru tali prudutti intelligenti in un sistema. Ma s'ellu ci sò gestori arroganti chì facenu sorda à i gestori intelligenti, ùn vi vede micca tali opere. Sò esposti solu à l'opere o strutturi chì priurità l'interessi persunali. Vogliu ringraziallu da quì per a so bella mente. "Grazie è Diu ti benedica per guidà ci in a direzione ghjusta", disse.

"Ci prepararemu quandu ghjunghjemu à u 2023"

Enfatizendu chì Ahmet İsvan Bread Factory hè una parte impurtante di a maratona "150 Projects in 150 Days", İmamoğlu hà dettu: "Amemu sta cità; Travagliemu per rende assai più vivibile, felice è pruduttivu cù i so sistemi ferroviari, i spazii verdi, l'infrastruttura sviluppata, l'alloghju suciale, i viveri è l'investimenti digitale. Rinforzemu Istanbul cù investimenti. È avemu da inaugurà o pusà i fundamenti di almenu prughjetti 150 à a fine di l'annu. Quandu ghjunghjemu à u 2023, aumenteremu a marcia. Multiplicà è espansione i nostri servizii è prughjetti. Continueremu à mustrà sta cità antica è a nostra nazione amata chì ùn sò micca abbandunati. Cuntinueremu à esse speranza per l'anziani, i zitelli, e mamme è l'orfani di sta cità. Ùn importa micca quantu ostaculi sò posti davanti à noi; Ùn importa micca quantu invenzioni strani sò fatti; Ùn ci rinunceremu mai, ùn rinunceremu mai. "Cuntinuemu a nostra strada cù speranza, facci sorridenti è u nostru travagliu più duru", hà cunclusu.

KILIÇDAROGLU INIZIATA A PRODUZIONE

Dopu à i discorsi, a cinta di apertura hè stata tagliata è a linea di pruduzzione di a fabbrica chì serà messa in serviziu hà cuminciatu. Kılıçdaroğlu hà datu l'iniziu di a linea di produzzione. U direttore generale di Halk Ekmek, Okan Gedik, hà datu infurmazioni à a delegazione nantu à e fasi di pruduzzione è imballaggio di pane. À a fine di u viaghju, Kılıçdaroğlu, İmamoğlu è a so delegazione anu degustatu à u stand induve sò stati esposti i prudutti di pani publicu. U primu pane chì esce da a linea di produzzione hè statu prisentatu à Kılıçdaroğlu. In a prima fabbrica di produzzione di pani "sourdough" di Turchia, 200 mila pezzi di pane normale seranu pruduciutu ogni ghjornu, è ancu 1 milione di pezzi di "pane imballatu unicu" è 200 mila pezzi di "pane di variità di pasta madre" ogni ghjornu. Cusì, a capacità di pruduzzione tutale di "pane normale" di IHE aumenterà da 1,5 milioni à 1,8 milioni di pezzi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*