L'insufficienza cardiaca porta 7,1 miliardi di TL à l'economia turca

L'insufficienza cardiaca porta miliardi TL à l'economia turca
L'insufficienza cardiaca porta 7,1 miliardi di TL à l'economia turca

A ricerca basata nantu à e dati di a vita reale mostra chì u prublema crescente di insufficienza cardiaca per via di l'anziane di a pupulazione porta una carica di 7,1 miliardi TL à l'ecunumia turca. E malatie cum'è a diabetes è l'insufficienza renale attivata da insufficienza cardiaca aumentanu ancu u costu di 60%.

A causa di l'anziane di a pupulazione in Turchia, u numeru di persone chì soffrenu di insufficienza cardiaca hè in crescita. ECONiX Research hà publicatu u rapportu di a so analisi nantu à più di 4 mila schedarii di pazienti da 4 centri in diverse pruvince di Turchia, cù u titulu di "Turkey Low Ejection Fraction Heart Failure Disease Cost with Real-Life Data". U rapportu hà revelatu u pesu di u costu è a perdita di u travagliu chì u prublema di l'insufficienza cardiaca in Turchia porta sia à l'istituzione publica di rimborsu, à l'istituzione di a Seguretat Soziale TR, è à u Ministeru di a Salute Turcu, chì furnisce servizii di salute, è à l'ecunumia in generale. In u rapportu, chì hè mostratu cum'è un primu in Turchia perchè hè basatu annantu à i dati di a vita reale, u pesu ecunomicu direttu è indirettu causatu da u prublema di fallimentu cardiacu hè statu calculatu cum'è 7,1 miliardi TL. Hè statu dichjaratu chì e malatie cum'è l'obesità, a diabetes è l'insufficienza renale attivata da sta malatia aumentanu i costi di trattamentu da 60%.

1,6 mila 977 di 286 milioni di malati di cori sò in risicu di morte

In u rapportu di ECONiX Research, hè statu dichjaratu chì 7,1 miliardi TL di u costu di 6,8 miliardi TL causatu da u prublema di insufficienza cardiaca hè stata coperta da u publicu. U rapportu includeu i seguenti risultati: "Ci sò 1,6 milioni di pazienti cù insufficienza cardiaca chì ricevenu trattamentu in Turchia. 60 mila 977, chì currisponde à u 286% di i pazienti, necessitanu trattamenti avanzati è innovativi. Questi pazienti, diagnosticati cù insufficienza cardiaca di frazione di eiezione bassa, piglianu a più grande parte di i costi. U fallimentu di trattà questi pazienti hà cunsequenze fatali ".

Più di a mità di i pazienti soffrenu di diabete è insufficienza renale

Dichjarà chì fallimentu di cori crea una seria carica ecunomica per Turkey in trattamenti inpatient è ambulatorii, Exp. da a squadra di prughjettu ECONiX Research. Mustafa Kurnaz hà fattu a seguente valutazione in quantu à u rapportu: "U ritmu di quelli chì anu insufficienza cardiaca hè di circa 2% di a pupulazione tutale. Questa tarifa varieghja trà 65-5% per quelli di più di 9 anni. Più di a mità di i pazienti cun insufficienza cardiaca soffrenu di l'obesità, a malatia renale cronica, a diabetes, l'ipertensione è a fibrillazione atriale. Questu aumenta i costi di 60%. Sicondu i più di 4 6 schedarii chì avemu rivisatu in u rapportu, u costu annuale di un ambulatoriu hè 335 TL, è quellu di un inpatient hè 3 TL ". Da u gruppu di prughjettu di ricerca, Dr. In a valutazione di Selin Ökçün, "U costu di u trattamentu ambulatoriu di i pazienti cù diabete è fallimentu renale hè statu calculatu cum'è 793 mila 9 TL. Questa quantità hè aumentata à 494 mila 10 TL in trattamenti inpatient. Queste differenze di costu previste sò impurtanti in a gestione di a malatia ".

ECONiX Research Partner Managing Dr. Güvenç Koçkaya hà cummentatu annantu à u rapportu, "Sicondu i dati TUIK, e malatie di u sistema circulatori sò prima cù u 36% di i morti. Sicondu i dati di u Ministeru di a Salute TR, u ritmu di u dulore di u pettu o l'ictus per un attaccu di cori o una malatia di u cori in a populazione turca hè di circa 5%. Una scuperta impurtante hè l'aumentu di u costu di trattamentu osservatu in i malati di insufficienza cardiaca cù una frazione di ejection bassa, chì hà un impattu significativu in a sucità. Per questu mutivu, pò esse benefiziu per i medichi è per i decisori chì gestiscenu u bilanciu di salute in u settore publicu per preferisce trattamenti più preventivi per a diabetes è l'insufficienza renale in i malati di insufficienza cardiaca cù una frazione di eiezione bassa ".

Unu di i circadori di u prughjettu è i medichi di u Gruppu di Salute Arrhythmia Assoc. Dr. Kerem Can Yilmaz; hà dichjaratu chì e malatie concomitante cum'è a diabetes è l'insufficienza renale sò impurtanti in i risultati di salute di i pazienti cù una frazione di eiezione clinicamente bassa è deve esse valutata in a pianificazione di trattamentu.

I costi di u travagliu sò ancu in crescita

In u rapportu, in u quale a perdita di u travagliu causata da l'insufficienza cardiaca hè ancu determinata, a perdita di travagliu mediu per paziente in i malati di insufficienza cardiaca cù una frazione di eiezione bassa hè 896 TL, mentre chì stu costu aumenta à 1.276 TL in u casu di diabete è fallimentu renale. in più di u paziente. In quantu à i malati diagnosticati cù insufficienza cardiaca di frazione di eiezione bassa, chì custituiscenu u 60% di i malati di insufficienza cardiaca, hè statu trovu chì stu costu per paziente era 483 TL per trattamenti ambulatoriali è 2 mila 604 TL per trattamenti inpatient.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*