Turchia, u 3u Mercatu Principale di Opel

Turchia Mercatu Principale Opel
Turchia, u 3u Mercatu Principale di Opel

Florian Huettl, u novu CEO di Opel, hà fattu a so prima visita in Turchia dopu à u so postu. Facendu dichjarazioni impurtanti in u scopu di a so visita, Huettl hà dettu: "Vecu a Turchia cum'è unu di i nostri principali mercati, cù a Germania è u Regnu Unitu. Indubbiamente, a parte di Turchia in a tendenza di crescita è a grafica di successu chì avemu ottenutu à una scala glubale hè assai grande. Aumentendu u so voluminu di vendita in a prima mità di l'annu, Turchia hà rializatu u so scopu di classificà 5th trà i paesi Opel. Tuttavia, saria currettu di apre u discorsu di u "mercatu principale" sopra citatu micca solu per i figuri di vendita, ma ancu cum'è un paese chì a dinamica cunsultamu è pigliamu in contu quandu facemu e nostre decisioni. Turchia hè u nostru terzu mercatu principale ", disse.

Opel, unu di i principali produttori di l'automobile di u mondu, cuntinueghja u so successu in u campu di a mobilità, alzendu i so obiettivi. A parte di Turchia in u successu ottenutu à una scala glubale hè abbastanza grande. Opel Turchia hà righjuntu u 5u postu in i mercati Opel è hà fattu un passu impurtante in linea cù u mottu di "Top 5 in ogni campu". Florian Huettl, u novu CEO di Opel, chì hà pigliatu u so postu l'1 di ghjugnu 2022, hà fattu a so prima visita à u mercatu in Turchia pocu dopu à u so postu è hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à Turchia.

"Turchia hè à a tavula induve pigliamu e nostre decisioni!"

Enfatizendu chì stu successu ùn hè micca limitatu solu à i numeri, ma chì a Turchia hà un rolu assai più impurtante in u mondu globale Opel, u CEO di Opel Florian Huettl hà dettu: "Turchia hè unu di i nostri 3 mercati principali, cù a Germania è u Regnu Unitu. Dunque, saria currettu apre u mo discorsu di u "mercatu principale" sopra citatu micca solu per i figuri di vendita, ma ancu cum'è un paese chì cunsultàmu è cunsideremu quandu facemu e nostre decisioni ", aghjunse.

"A nostra cota di mercatu è u voluminu di vendita cresce rapidamente in Turchia"

Enfatizendu chì e cifre di vendita di Opel Turchia è a tendenza di crescita sò in accelerazione, Florian Huettl hà dettu: "Malgradu a pandemia è a crisa di chip, u nostru voluminu di vendita in u mercatu turcu hè cresciutu di 15% è hà righjuntu 17 mila unità. Quandu guardemu u periodu ghjennaghju - ghjugnu 2022; In questu prucessu, avemu aumentatu a nostra parte di u mercatu di passageri à 5,2%; avemu aumentatu a nostra quota di mercatu tutale à 4,7%. Francamente, vogliu chì sta crescita sia sustinibule è pensu chì a satisfaczione di u cliente hè impurtante quant'è i prudutti eccitanti per assicurà questu. Puderaghju dì chì avemu ottinutu un bonu momentu cun 98.5% di satisfaczione di u cliente in questu campu ", disse.

"Seremu una marca tutta elettrica in Europa da 2028"

Facendu dichjarazioni impurtanti nantu à i veiculi elettrici, Huettl hà dettu: "Quandu fighjate à a trasfurmazioni elettrica oghje, possu chjaramente dì chì; A marca Opel hà da ghjucà un rolu assai impurtante cum'è unu di i pionieri di sta trasfurmazioni. Avemu digià fattu passi assai seri in l'elettrificazione. Attualmente, avemu un rolu di primura cù i nostri mudelli di veiculi cummerciale 12% elettrici, è ancu i nostri 100 mudelli elettrici diffirenti. Tutti i mudelli Opel seranu una versione elettrificata in u 2024, è per u 2028 u nostru scopu hè di avè Opel in Europa in una pusizioni di mette in vendita cù mudelli all-electric. Turchia hè unu di i paesi chì avemu priurità in stu sviluppu. I nostri mudelli elettrici piglianu ancu u so postu in u mercatu turcu in u quadru di sti scopi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*