Turchia hè u Secondu Paese chì participa à a Fiera PV Paris

Turchia hè u Secondu Paese cù a più Participazione à a Fiera PV Paris
Turchia hè u Secondu Paese chì participa à a Fiera PV Paris

L'associazione di l'esportatori di l'abbigliamento è di l'Egeu hà urganizatu a 5a participazione annuale à a Premiere Vision Manufacturing Paris Fair, chì hè una di e fiere principali è più prestigiose di u mondu in u settore di a moda è una di e fiere più impurtanti in u settore tessili. u 7-2022 di lugliu 13.

Enfatizendu chì a fiera di tessili più impurtante in u mondu hè a Fiera PV, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu, Burak Sertbaş, hà annunziatu chì hè stata tenuta per a prima volta in lugliu di questu annu, in linea cù a dumanda di l'industria.

"A Fiera PV, chì hè trà e fiere più impurtanti di l'industria tessili, à quale avemu urganizatu a participazione naziunale per a 13ª volta, era u nostru primu avvenimentu internaziunale cù u nostru Novu Cunsigliu di Amministrazione. Turchia era unu di i 3 paesi chì anu assistitu più à a Premiere Vision Manufacturing Paris Fair quist'annu. Mentri un totale di cumpagnie 200 hà participatu à a fiera in e sezioni di tela, pelle, pelle di robba, ready-to-wear, accessori è design, Turchia hè diventata u sicondu paese chì hà mandatu più cumpagnie à a fiera dopu l'Italia cù 212 cumpagnie. Turchia hè stata seguita da Francia.

117 18 prufessiunali da 239 paesi anu visitatu

Sertbaş hà dettu: "Per d 'altra banda, 22 fabricatori / esportatori anu participatu à a sezione "fabbricazione" di a fiera, in quale EHKİB hà participatu naziunale cù 127 cumpagnie. A più alta participazione in u dipartimentu di fabricazione era da Turchia. Un totale di 3 117 prufessiunali da 18 paesi anu visitatu a fiera per 239 ghjorni. Fighjendu à a distribuzione di i visitori à i paesi, a maiuranza eranu paesi europei. L'Italia, a Spagna è l'Inghilterra eranu i paesi prominenti. In un ambiente induve l'interessu di l'industria di a moda si rivolge à Turchia, a participazione di Turchia à a fiera cù un gran numaru di cumpagnie hè assai impurtante per a nostra industria è u prestigiu di u nostru paese ". disse.

10 per centu di parte in u mercatu di destinazione francese prêt-à-porter

U presidente Sertbaş hà dichjaratu chì sò generalmente soddisfatti di l'interessu di i cumpratori mundiali in e nostre cumpagnie è hà enfatizatu chì hè impurtante per l'espositori di cuntinuà a so interazzione cù i so clienti esistenti mentre stabiliscenu novi cuntatti cummerciale per trè ghjorni.

"A prossima Fiera si farà u 7-9 di ferraghju 2023. U numaru di cumpagnie cresce cù ogni fiera. Avemu u scopu di participà à a Fiera PV, chì si farà in ferraghju, cù 30 cumpagnie cum'è prima di a pandemia. U nostru paese hà una parte di 6,5 per centu di u mercatu francese di prêt-à-porter. Vulemu aumentà a nostra parte in u mercatu francese di prêt-à-porter participendu regularmente à a fiera PV Paris, chì hè trà e fiere più impurtanti di l'industria tessili. U nostru scopu hè di aumentà quellu à u 10 per centu ".

A Germania, i Paesi Bassi, u Regnu Unitu è ​​i paesi nordici in 2022, è i Stati Uniti in 2023 sò à l'agenda.

Spieghendu chì in a seconda mità di u 2022, i cuntatti cù i stakeholder cuntinueghjanu per l'urganizazione di delegazioni di cummerciale settoriali, in particulare Germania, Paesi Bassi, Inghilterra è i paesi di u Nordu, Sertbaş hà enfatizatu chì l'urganizazione di un avvenimentu per i Stati Uniti l'annu prossimu hè ancu in l'agenda.

L'industria turca di vestiti ready-made hè diventata u centru di l'attenzione

U presidente di u Cumitatu di u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Stranieru di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu di Prêt à Porter è di Abbigliamento, Tala Uğuz, hà dettu: "À e fiere post-pandemie, i clienti ponu; Hè osservatu chì u so interessu in u nostru paese, chì si distingue in un fornimentu strettu, hè à un altu livellu grazia à u vantaghju di u locu per via di rotture in a catena di supply, aumentu di i costi di trasportu-energia, è risichi aumentati. Grazie à a Premiere Vision Manufacturing Paris Fair, chì hè trà e fiere più impurtanti di l'industria tessili, e nostre imprese rapprisentanu l'industria di vestiti ready-made in u megliu modu, avendu l'uppurtunità di prisentà i so prudutti di alta qualità, sustinibili cù alta qualità. putere di cuncepimentu à i cumpratori di tuttu u mondu ". disse.

I pruduttori turchi sò di punta in u disignu, a flessibilità, a logistica, u cumplimentu suciale

Uğuz hà dettu: "I nostri pruduttori si distinguenu cù i so forti squadre di cuncepimentu, cumpetenze di produzzione flessibili, consegna rapida, è avè certificati di conformità suciale richiesti da i clienti. Mentre a continuazione parziale di e barriere di viaghju internaziunali è di quarantene in Cina hà limitatu a participazione di i pruduttori di l'Estremo Oriente à a fiera, 63 cumpagnie da Cina, 28 da l'India, 64 da u Portugallu è 9 da u Vietnam anu participatu. I finalisti di u 15th Fashion Design Competition BEI anu visitatu ancu a fiera in u scopu di u premiu è anu avutu l'uppurtunità di esaminà l'ultime tendenze in l'industria di a moda ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*