Cungressu di l'Ecunumia di Izmir per cunvene, Premiu Mundiale per a Pace da esse datu

Cungressu di l'Ecunumia di Izmir per cunvocà, u Premiu Mundiale per a Pace da esse datu
Cungressu di l'Ecunumia di Izmir per cunvene, Premiu Mundiale per a Pace da esse datu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Spiegò i so prughjetti, chì anu un esempiu per a Turchia è stendenu luce nantu à l'avvene, in a cunferenza di stampa tenuta da a Branch Izmir di l'Associazione Correspondenti di l'Ecunumia. U presidente Soyer, in u so discorsu, hà datu a bona nutizia chì u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir si riuniscerà di novu per u secondu seculu di Turchia, è hà annunziatu chì lanciaranu u Premiu di a Pace Mundiale di Izmir. Soyer hà dettu: "Dopu à u centenariu, Izmir serà una cità ricurdata per a pace".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i rapprisentanti di a stampa di Izmir in a riunione intitulata "Contribuzioni di a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'Ecunumia Urbana" urganizata da a Filiale di Izmir di l'Associazione Correspondenti Economy (EMD). A riunione in u Centru Culturale İsmet İnönü hà participatu u presidente di a filiale di EMD İzmir, Murat Demircan, u presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti İzmir Dilek Gappi, i burocrati municipali è i rapprisentanti di a stampa İzmir.

U Cungressu di l'Ecunumia 100th Anniversary si riunisce in Izmir

Presidente Tunç Soyer In u so discorsu, hà datu a bona nutizia chì u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir, chì dirige u destinu di Turchia, si riuniscerà in Izmir in u secondu seculu di Turchia. Dichjarà chì u Cungressu di l'Ecunumia hè di grande impurtanza micca solu per a Turchia, ma ancu per a storia di l'umanità, u presidente Soyer hà dettu: "U Cungressu di l'Ecunumia hà riunitu per determinà e pulitiche ecunomiche di un statu prima chì a repubblica hè stata stabilita. L'urganizatori di u Cungressu Ecunomicu decisu cumu u statu deve intervene in e pulitiche ecunomiche. Mustafa Kemal Atatürk hà riunitu i rapprisentanti di 4 diversi strati suciali à u Cungressu di l'Ecunumia un seculu fà. Cummercianti, industriali, travagliadori è agricultori. Trà u 200 di ferraghju à u 17 di marzu, 4 4 delegati anu discututu di quale tipu di sucietà sognanu è chì tipu d'ecunumia volenu. Purteremu sti 1 strati suciali inseme cù u listessu numeru di rapprisentanti. Da u 3 d'aostu, sti strati di a sucetà negocianu per 5 mesi. Noi, cum'è u cumitatu d'urganisazione, li presenteremu e dumande 5. Li dumanderemu di determinà tutte e 10 dumande. Li dumanderemu di revelà e risposte à 3 dumande à a fine di 4 mesi. Determinaranu quali arrangiamenti ponu fà. In a seconda parte, 4 diverse tavule discuteranu i prublemi chì venenu da 4 diversi gruppi di a cumunità sottu à 17 diverse rubriche. A prima tavola hè a tavola "Ci dicemu addiu à l'altru", a seconda tavola hè a tavola "Avemu dicemu addiu à a nostra natura", a terza tavola hè a tavola "Ricordemu u nostru passatu" è a quarta tavola hè a tavola "Noi". scuntrà u nostru futuru 'tavula. U cumitatu, chì chjamemu l'Alta Cunsulta per avà, mette tutti issi manifesti è dichjarazioni nant'à u so scrivania trà u 4 di ferraghju è u XNUMX di marzu è palesa ciò chì deve esse e pulitiche ecunomiche di u seculu prossimu. È li mettemu davanti à tutti i partiti pulitichi, à tutte l'ONG è à tutti quelli chì a dumandanu. In riassuntu, vulemu trasfurmà u cungressu di l'ecunumia in una riunione induve e pulitiche ecunomiche di u II seculu sò discusse è illuminate.

"U 9 di settembre serà a più grande urganizazione in Turchia"

U sindaco Soyer hà manifestatu a so eccitazione per a celebrazione di u 100u anniversariu di a liberazione di İzmir à a riunione è hà dettu: "Celebraremu u centenariu cù parechji avvenimenti per 1 mesi à partesi da u 9 d'Aostu. U 9 ​​di Settembre, avemu da accoglie a più grande urganizazione di a Republica di Turchia. Ciò chì avemu da fà hè di fà un documentariu annantu à questu. Lasceremu u so documentariu à e generazioni prossime. Lasceremu in eredità cumu İzmir hà celebratu u so centenariu. Ci sarà una rievocazione straordinariamente grande è cuncerti in Gündoğdu. Invitu sicuru à tutti. U 10 di settembre, canteremu i canti populari di İzmir. Perchè u 10 di settembre hè l'anniversariu di l'arrivu di Mustafa Kemal Atatürk in Izmir. Avemu sempre celebratu u 9 di Settembre, da avà İzmir celebrerà u 9 è u 10 di Settembre inseme.

"U Premiu Mondiale di a Pace İzmir principia"

Dichjarà chì urganizeranu l'avvenimenti centenari di İzmir cù u tema di a pace, u sindaco Soyer hà dettu: "Vulemu sprimà più forte a pace chì avemu mantinutu per un seculu. Dunque, l'idea principale daretu à tutte e nostre urganisazioni serà a pace. À a fine di u nostru Cungressu di l'Ecunumia, chì compieremu trà u 17 di ferraghju è u 4 di marzu, lancemu u Premiu Izmir World Peace in April. Dopu à u centenariu, travagliemu per prumove İzmir cum'è una cità ricurdata per a pace, cum'è una cità chì celebra è commemora a pace in u mondu.

cima di u Mediterraniu

U sindaco Soyer hà dichjaratu chì accoglieranu l'Assemblea Generale di l'Unione di i Municipi di u Mediterraniu in Novembre è hà cuntinuatu cusì: "Ospiteremu sindaci di tuttu u Mediterraniu in Izmir. Ospiteremu una seria di scontri induve discuteremu di u prucessu turbulente chì a ghjente passa è pruposte e pruposte di suluzione pigliendu risorse da u Mediterraniu. Alimentindusi di e radiche di a pace è di a demucrazia in u Mediterraniu, a ghjente hà torna à offre suluzioni è speranza. Puderemu quì u manifestu da priparà davanti à i merri chì venenu da u Mediterraniu. D'una banda, i 100 anni di u Cungressu di l'Ecunumia è u nostru travagliu in u quadru di a pace cuntinueghjanu in parallelu cù l'Unione di i Cumuni di u Mediterraniu è di u Mediterraniu.

"Cum'è guvernu lucale, avemu riempitu u spaziu lasciatu da u guvernu"

U presidente Soyer hà ancu parlatu di a pulitica agricula lucale, chì hè stata presentata da i studii di l'Agricultura di Izmir, è u sustegnu di i pruduttori, in u quadru di u slogan "Un'altra agricultura hè pussibule". Soyer hà dettu: "Demu 14 lire in İzmir à u prezzu di basa di u granu, chì hè statu annunziatu cum'è sette lire quist'annu. Da marzu, avemu compru 16,5 milioni di lire di latti d'ovinu per mezu di e nostre cooperative è avemu fattu u furmagliu. I nostri casgi sò stati pruduciutu di novu da e nostre cooperative. Avemu passatu 5 milioni di lire in costi di produzzione per processà è fà u furmagliu. Avemu avutu un totale di 40 milioni di lire di furmagliu. Avemu creatu un valore aghjuntu di 18,5 milioni di TL in solu quattru mesi è attraversu un solu pruduttu. D'altronde, avemu fattu questu per mezu di e nostre cumpagnie municipali, senza perde un centesimu di risorse publica. Avemu furmagli sorpresa è questi furmagli seranu lanciati sottu a marca İzmirli assai prestu. Avemu sustinutu i pruduttori di latti cù 277 milioni 129 mila 600 lire in trè anni. In l'ultimi trè anni, avemu furnitu 73 milioni di lire di sustegnu à i nostri pruduttori acquistendu prudutti da cooperative di pruduttori 540 senza intermediari. A nostra fabbrica di trasfurmazioni di latte in Bayındır, chì hà una capacità di trasfurmazioni di latte ogni ghjornu di 140 tunnellate cù un costu d'investimentu di 100 milioni di TL, hè per esse finita. Apertureremu à a fine di l'estate. Ancu s'è simu un guvernu lucale, avemu riempitu u spaziu lasciatu da u guvernu. Avemu rializatu u duvere di regulazione ghjusta di u publicu ".

"Travagliemu per creà un pianu maestru di fragranza"

Spartendu a strategia creata per a pulizia di a Baia di Izmir cù l'obiettivu di una Baia di Swimming, u presidente Soyer hà dettu: "Appena avemu pigliatu l'uffiziu, avemu prima discututu a strategia è l'attività implementate per pulisce a Baia. Avemu identificatu trè mutivi principali per quessa chì a baia hè sfurtunatamenti sempre contaminata. Ci hè una strada di strada assai chjara è scientifica per cumu pulisce u Golfu. Implementemu stu pianu cun pacienza è cun piena determinazione. Parallelamente à i prublemi ligati à u Golfu, sta strategia hà trè pilastri. U primu hè di separà e linee di fognaria è di l'acqua di tempesta chì scorri in Izmir. A seconda tappa hè a riabilitazione di a pianta di trattamentu di Çiğli è u situ di dumping di fanghi. U terzu è ultimu passu hè di trasfurmà u puntu di uscita di millaie di metri cubi d'acqua fresca da a pianta di trattamentu di Çiğli da u Golfu internu à u Golfu mediu è impedisce chì u golfu internu ùn sia pocu prufondu. Malgradu tutte l'operazioni di percepzioni, facemu stu compitu, chì nimu hà fattu finu à avà, inseme cù a mo squadra in İzmir. Per fà altrimenti seria un tradimentu di a nostra cità è di a mo missione. Per quessa, aghju datu l'ordine di custruisce i canali di l'acqua di pioggia di İzmir da u mese chì aghju pigliatu u postu. Avemu fattu 196 chilomitri finu à avà, faremu altri 200 chilòmitri in dui anni. Riunitemu tutti questi sforzi cù a Càmera di Ingegneri Ambientali, organizzazioni esperte pertinenti è accademichi per creà un pianu maestru di fragranza ".

"Progettu IzTransformation per l'armunia cù a natura"

Soullineendu chì sò a prima municipalità in Turchia à accettà l'infrastruttura verde cum'è una questione di infrastruttura, Soyer hà dettu chì à a fine di u periodu, 35 Parchi Viventi chì circundanu u centru di a cità di İzmir seranu messi in serviziu, è a quantità di spazi verdi per capita in a cità cresce da 16 metri quatratu à 30 metri quatratu cù spazii di recreazione di milioni di metri quatratu. Soullineendu chì travaglianu ancu à una scala domestica per rende İzmir cumpatibile cù a natura, Soyer hà spiegatu in dettaglio u prughjettu İzTransformation, chì mette fine à u cuncettu di basura in İzmir, è hà dettu: "Cù u nostru prughjettu İzTransformation, avemu finitu. à u cuncettu di basura. Perchè riintroducemu a basura cum'è materia prima per l'ecunumia è a nostra natura ".

"U nostru scopu hè di custruisce 20 mila case"

Dà infurmazione nantu à e pratiche in questu scopu in İzmir, u primu Cittaslow Metropol in u mondu, Tunç Soyerspiegò ancu u mudellu di trasfurmazioni urbane di İzmir in tutti i so dettagli. Dichjarà chì i travaglii di custruzzione in a trasfurmazioni urbane anu tornatu veloce cù a cooperazione di a cumpagnia municipale è a cooperativa, chì hè stata realizata per a prima volta in Turchia, u sindaco Soyer hà dettu: "I nostri custruzzioni sò cuminciati in tutta Izmir cù trè principii basi. , vale à dì trasfurmazioni in situ, centu per centu cunsensu è a guaranzia di a Municipalità Metropolitana. A trasfurmazioni cuntinua simultaneamente in sei regioni: Gaziemir, Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe è Örnekköy. A custruzzione di 3 mila 958 unità indipendenti cuntinueghja, mentre chì 2 mila 500 unità indipendenti sò pronti per l'offerta di custruzzione. U nostru scopu hè di custruisce 20 mila case ", disse.

Spieghendu chì anu implementatu u prugettu Halk Housing per i vittimi di u terrimotu, chì hè statu implementatu per a prima volta in Turchia, Soyer hà dettu chì anu firmatu un protocolu di partenariatu cù a cooperativa stabilita da l'abitanti di l'appartamentu Dilber, unu di l'appartamenti distrutti in u terrimotu.

"1 miliardo 485 milioni di lire di risparmiu"

Dichjarà chì u risparmiu di 114 milioni di TL hè statu ottenutu grazia à l'investimenti fatti in ESHOT è autobus elettrici, u presidente Soyer hà parlatu di u prughjettu İZETAS, chì hè u primu in Turchia. Soyer hà dettu: "Avemu stabilitu a Cumpagnia Joint Stock di İzmir Electricity Supply, vale à dì IZETAŞ, in a nostra cumpagnia IzEnerji. Cù İZETAŞ, avemu cuminciatu à risponde à i bisogni energetichi di a Municipalità Metropolitana di İzmir è di e so filiali in a prima tappa. Dapoi a creazione di IZETAS, avemu risparmiatu finu à u 22 per centu in i costi di l'energia in a Municipalità Metropolitana. À a fine di cinque anni, avemu salvatu un totale di 1 miliardi 485 milioni di lire à i prezzi di l'oghje ", disse.

"In u 2022, accoglierà trenta per centu in più di turisti chè prima di a pandemia"

Dendu infurmazioni nantu à i prughjetti è i travaglii destinati à u sviluppu di u turismu di Izmir, Soyer hà dettu: "Ùn avemu micca un futuru per un approcciu turisticu chì riempia solu l'alberghi di a catena internaziunale è e spiagge, è ùn benefiziu micca u centru di a cità, i picculi cummercianti o i lucali. per nunda. Per quessa, avemu oppostu u prughjettu Çeşme. Ùn pudemu micca rinfurzà l'ecunumia di a cità cù una dimarchja turistica chì trasfurmeghja u paese in una destinazione economica è dà impurtanza à a quantità più chè à a qualità. Avemu fattu assai passi in Izmir per cambià sta stampa. U nostru scopu hè di fà İzmir una cità preferita da i turisti qualificati in 2024 è induve a spesa turistica per capita aumenta ogni annu. Travagliemu per aumentà u numeru di turisti chì venenu in İzmir à quattru milioni cù a nostra visione turistica in dodici mesi è trenta distretti. Subitu dopu à a pandemia chì durò dui anni, avemu cuminciatu à vede i risultati di ciò chì avemu fattu per u turismu İzmir. I figuri mostranu digià chì İzmir accoglierà trenta per centu di più turisti in 2022 chè prima di a pandemia.

U presidente Soyer hà dettu ancu chì l'opere cuntinueghjanu à purtà e regioni Kemeraltı, Kadifekale è Basmane, u core di Izmir, in Turchia cum'è Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO.

"U nostru scopu hè almenu 10 mila zitelli"

Unu di i temi impurtanti chì u presidente Soyer hà inclusu in a so presentazione era u travagliu di u "Emergency Solution Team". Dichjarà chì a Squadra di Soluzione d'Emergenza hà risoltu rapidamente i prublemi di i quartieri svantaggiati in u centru di a cità in l'ultimi dui anni, u sindaco Soyer hà dettu: "In 2021, avemu apertu 3 piscine in i quartieri posteriori in u scopu di u principiu di uguali. opportunità in u sport. Avemu datu una furmazione di natazione à 6 7 zitelli. Quist'annu, avemu riunitu 10 piscine in i quartieri di daretu cù i nostri figlioli. "U nostru scopu hè almenu XNUMX mila zitelli", disse.

A ghjente hà dettu di u mudellu Bread

U presidente Soyer hà datu infurmazioni detallate nantu à l'assistenza suciale è e pratiche di sulidarità. Dichjarà chì u prughjettu di u Pane di u Populu di İzmir hè sustinutu micca solu da i citadini chì si battannu per ghjunghje, ma ancu da i panettieri chì anu u listessu prublema, hà dichjaratu chì cù u protokollu chì anu firmatu cù a Camera di Panificatori è Artigiani di İzmir, anu attivatu trenta. per centu di a capacità idle di i forni di panetteria, è chì l'offerta di pruduzzione di ogni ghjornu di 130 mila unità hè senza bisognu di stabilisce una nova fabbrica di pani, disse chì ghjunghjenu à 250 mila in pocu tempu.

"Avemu magliatu İzmir cù reti di ferru"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Stamu a maglia İzmir cù reti di ferru" è spieghemu i prughjetti di u sistema ferroviariu. Spieghendu chì u Metro Narlıdere è u Tram Çiğli seranu messi in serviziu in u centenariu di a repubblica, Soyer hà dettu chì a Metro Karabağlar Gaziemir di 28 chilometri, a Metro Otogar Kemalpaşa di 27.5 chilometri è a linea di Tram Örnekköy New Girne di 5 km. novi rotte per esse purtate à İzmir. Soyer hà dichjaratu chì u Metro Buca, chì anu cuminciatu à custruisce, hè u più grande investimentu fattu da una municipalità cù e so risorse in a storia di Turchia, è u più grande prughjettu in a storia di İzmir. U presidente Soyer hà dettu: "Una di e parti più impurtanti di Izmir di u futuru serà i sistemi ferroviari. Hè per quessa chì tessemu Izmir cù reti di ferru. Avemu principiatu i priparazioni di u Metro Buca. Buca Metro hè u più grande investimentu fattu da una municipalità cù e so risorse in a storia di Turchia è u più grande prughjettu in a storia di İzmir. Facemu stu investimentu enormu cù e risorse di a Municipalità Metropolitana di Izmir, senza riceve un centesimu di sustegnu da u guvernu cintrali. Buca Metro hè unu di i più alti investimenti in metro di fattibilità in u mondu. Mentre u tempu mediu per un metro per scuntrà u so propiu finanziamentu hè di 30 anni in u mondu, a faremu in a mità di u tempu ".

Terra Madre et EXPO 2026

U presidente Soyer hà dettu: "Izmir hè statu ritenutu degnu di un premiu estremamente preziosu, u "Premiu Europeu", l'aprili scorsu. A nostra cità hè stata scelta da l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Auropa in u 2022 cum'è a cità chì rapprisenta megliu i valori europei. L'Expo 2026 hè un prughjettu di visione chì ci concentreremu in İzmir in u prossimu periodu. Avemu u scopu di accoglie circa 2026 milioni 4 mila visitatori da Turchia è stranieri cù l'Expo 700, chì ci permetterà di realizà u primu grande prughjettu di trasformazione verde di Turchia. L'Expo 2026 ùn solu aumenterà a cuscenza di Izmir in l'arena internaziunale, ma ancu guidà Izmir in u prucessu chì porta à l'Expo Mundiale. Inoltre, İzmir risolverà a so ferita sanguinante di mezzo seculu, u prublema Yeşildere. Un'altra urganizazione impurtante hè a fiera di a gastronomia anatolica di Terra Madre, chì organizzeremu in settembre in parallelu cù a Fiera Internaziunale di Izmir. À Terra Madre Anadolu, riuniteremu i picculi pruduttori di tutta a Turchia cù u mercatu mundiale di a gastronomia. Cuntribuisceremu à esse un esportatore direttu ", disse.

"A Municipalità Metropolitana hè quasi cum'è una holding"

Parlendu à a riunione, u presidente di EMD İzmir, Murat Demircan, hà dettu: "Molti inputs in a nostra vita di ogni ghjornu sò indici di valuta straniera. I guverni lucali, chì anu tocchi impurtanti nantu à a nostra vita, sò subitu affettati da i cambiamenti in l'ecunumia. Ùn hè bisognu di esse un prufeta per predichendu quantu i prezzi di u petroliu, chì anu aumentatu da 250 per centu in l'ultimu annu, anu aumentatu i costi di u trasportu publicu. Izmir Metropolitan Municipality, secondu l'infurmazioni nantu à u so situ web; Possiede 12 cumpagnie da u trasportu à l'energia, da a tecnulugia à i fieri, da l'investimenti agriculi à u settore di u turismu è di i servizii. Cù e so 12 cumpagnie è un bilanciu 12,5 di 2022 miliardi TL, a municipalità metropolitana di İzmir s'assumiglia quasi à una holding.

Perchè Izmir riceve 6 parte di 1?

Dilek Gappi, presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir, hà dettu: "Ciò chì si aspetta da i nostri ghjurnalisti hè di scrive i fatti. Semu in una grande lotta per scrive a verità. Ma sfurtunatamenti ùn pudemu micca fà quessa. U travagliu di relazioni pubbliche hè aspittatu da noi. Avemu da dumandà. Perchè Izmir hà una parte di 6 in investimenti publichi paragunatu à Istanbul? Perchè Istanbul riceve u 1 per centu di u Produttu Internu Grossu mentre Izmir riceve u 30 per centu? Perchè l'investimenti sò fatti da u publicu in e grande cità, ma da a municipalità in Izmir? Per esse in gradu di rapportu currettamente, avete bisognu à stà ghjustu. Ma prima a terra deve esse liscia. Ùn vulemu micca chì a stampa Izmir sia impedita di esse à u puntu chì si merita ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*