U prugramma di l'Atleti Legend di l'Isule hè rinvivitu dopu à 9 anni

U prugramma di l'Atleti Legendarii di l'Isule hè rinvivitu annu dopu
U prugramma di l'Atleti Legend di l'Isule hè rinvivitu dopu à 9 anni

L'IMM hà rinvivitu u tradiziunale "Atleta Legend of the Islands Program", chì hè stata l'ultima volta in 2013, dopu à 9 anni. Dicendu: "Porteremu u prucessu preparatu oghje à un puntu assai megliu l'annu prossimu è faremu un travagliu attentu à u puntu di fà a continuazione tradiziunale", İmamoğlu hà dettu: "Questa hè una bellezza boutique, una legenda è una bellezza di sta cità è stu paese. Continueremu à fà tutti i sacrifici chì pudemu per l'Isule per prutege, sviluppà, diventà un locu di classe mundiale è diventà una destinazione promossa ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà rilanciatu u "Pragramma di l'Atleti Legendi di l'Isule", chì era tradiziunale urganizatu finu à u 2013 è ùn hè micca tenutu da tandu. À l'avvenimentu tenutu à l'antica pista di atletica in Maltepe Çınar Mahallesi, rispettivamente, l'ex futbolista naziunale Özkan Şendir da Adalı, u sindaco di l'Isule Erdem Gül è İmamoğlu anu fattu discorsi. Enfatizendu chì volenu riunisce Istanbul cù l'Olimpiadi u più prestu pussibule, İmamoğlu hà dettu: "Pensu veramente chì l'Olimpiadi ùn cunvene micca à alcuna altra cità in u mondu quantu si adatta à sta cità. Sapemu chì questu hè un prublema suciale. Questu hè micca solu cù a facilità, succede cù e persone. Agiscemu cun questa cuscenza ", disse.

"L'OLIMPICA POTE ESSERE VICENTE CRÀ CUSCIENZE SUCIALE"

Dichjarà chì recentemente anu messu a pista di atletica in cunfurmità cù i standard internaziunali in Maltepe à u serviziu di l'atleti è i citadini, İmamoğlu hà dettu: "Custruemu un altru, ancu più cumpletu, da a parte europea. Sperimentaremu un prucessu chì si focalizeghja nantu à i sporti basi, da l'atletica à a ginnastica, da a natazione à tutti l'altri rami ". Enfatizendu chì l'Olimpiadi pò esse vince cù a furmazione di a cuscenza suciale in più di l'atleti è di e facilità, İmamoğlu hà dettu: "Quandu guardemu oghje, mentre chì certi paesi participanu avà in una manera chì ghjunghje sin'à 400-450 atleti, sfurtunatamenti avemu sò assai più bassi. A nostra ultima participazione hè stata di 108 atleti. Quandu guardemu à a nostra pupulazione, sta participazione ùn cunvene micca veramente à u nostru paese. Avemu da elevà ", disse.

"SI ATTRAMU ATTITUDINI IRREALI IN U CIRCULU DI U MENTALE ..."

Enfatizendu chì u sport deve esse allargatu ancu à i grandi gruppi, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à u prublema di l'obesità chì hè diventatu diffusa in a sucità. Enfatizendu chì, ancu s'ellu Istanbul hè u più chjucu distrettu di Istanbul in quantu à l'area, hà un postu attivu in u sport, İmamoğlu hà citatu i nomi di alcuni di i 230 atleti di Adalar, chì sò famosi in diverse branche, da u virtuosu di football Lefter Küçükandonyadis à u pugilatu. a legenda Garbis Zakaryan. Ricordendu chì l'avvenimentu "Atleti Legendi di l'Isule" hè statu tenutu in 2013 per l'ultima volta, İmamoğlu hà dettu:

"Porteremu u prucessu preparatu oghje à un puntu assai megliu l'annu prossimu. È à u puntu di fà a continuazione tradiziunale, faremu un travagliu attentu. Una bellezza boutique, una legenda è una bellezza di sta cità è di stu paese. Cuntinueremu à fà tutti i sacrifici chì pudemu per l'Isule per prutege, sviluppà, diventà un locu mundiale, è diventà una destinazione promossa. Calchì volta ci sò ostaculi davanti à noi chì ùn avemu mai aspittatu. Ma spergu chì, si purtemu sti attitudini irrazionali in u circhiu di a ragione, avemu da ottene assai più pratichi è assai megliu travagli inseme in u futuru. Da quì, cummemurà l'atleti leggendari di l'Isule, in particulare quelli chì anu persu a vita. Vogliu à quelli chì sò vivi una vita bona, una vita sana ".

GÜL: "VIDEmu E DIFERENZE COME RICCHEZZA"

Dichjarà chì anu apertu recentemente una mostra per 230 atleti naziunali di l'Isule, u sindaco Gül hà dettu: "Ci sò persone di tutte e religione, lingue è nazionalità trà questi atleti. E nostre isule anu digià ricchezza storica, culturale, geugrafica. Avemu ancu capitu a ricchezza umana. Allora avemu parechje differenzi, ma vedemu sti differenzi cum'è ricchezza. Avà, i nostri figlioli facenu sport inseme in sulidarità, fraternità, unità, ancu s'elli sò sfarenti in listessa manera. Vogliu sprimà questu com'è a caratteristica più impurtante di l'Isule ".

Dopu à i discorsi, 230 atleti naziunali di Adalar sò stati presentati e so medaglie. I medaglie di l'atleti chì anu persu a so vita, cumpresu Lefter Küçükandonyadis, sò stati ricevuti da i so membri di a famiglia. Dopu à a presentazione di a medaglia, sò state realizate diverse cuncorsi trà i clubs chì operanu in l’Isule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*