Sarıgazi ghjunghje à a "Biblioteca Yasar Kemal"

Sarigazi 'Yasar Kemal ghjunghje à a so biblioteca
Sarıgazi ghjunghje à a "Biblioteca Yasar Kemal"

Sancaktepe Sarıgazi Mahallesi hà ricevutu a so biblioteca in u scopu di a maratona '150 Prughjetti in 150 Days' di IMM. U presidente IMM, chì hà apertu a Biblioteca Yasar Kemal Ekrem İmamoğlu"Se vulemu furnisce un bonu futuru per i nostri figlioli è ghjovani, avemu da offre generosamente tali lochi. Se facemu questu; preparamu un futuru cun alta fiducia in sè stessu, caratteru, ghjustu, bravu è assai talentu. In quellu futuru, nimu serà ingannatu o ingannatu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluComu parte di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days", a Biblioteca Yaşar Kemal, chì a custruzzione hè stata finita in u Distrettu Parlamentu di Sarıgazi, hè stata aperta cù i zitelli chì vivenu in a regione. Dichjarà chì anu apertu una biblioteca per adulti è zitelli è ghjovani, İmamoğlu hà dettu: "Aghju amatu e biblioteche in tutta a mo vita. Pensu chì e biblioteche è i libri aghjunghjenu assai à mè. Se vulemu furnisce un bonu avvene à i nostri figlioli è ghjovani, ci vole à offre generosamente tali lochi. Se facemu questu; preparamu un futuru cun alta fiducia in sè stessu, caratteru, ghjustu, bravu è assai talentu. In quellu futuru, nimu serà ingannatu, ingannatu. In un futuru cusì, una generazione produtiva è veramente speciale servirà stu paese sia in nome di u so propiu paese sia in nome di u mondu.

"Opere chì ùn ponu esse misurate in soldi ..."

Enfatizendu chì anu u scopu di migliurà a qualità di vita di a cità è di furnisce opportunità eque à i citadini, İmamoğlu hà dettu: "Hè u nostru duvere di cuntribuisce à u so dirittu à l'ugualità offrendu generosamente tuttu ciò chì hè in relazione cù l'educazione, a salute è a sussistenza in questu. parità di opportunità". Dicendu: "Offremu una piscina d'infurmazioni chì ùn pò micca esse misurata cù soldi, per u serviziu di i nostri citadini", İmamoğlu hà dettu, "Sapete perchè ùn pò micca esse misurata cù soldi? Imagine chì un zitellu, una figliola o un figliolu chì venenu quì è studiaranu truvà una vacuna o una cura per una epidemia chì salverà u mondu in 20-30 anni. Hè pussibule? Possibile. O, dopu à un certu piriudu di tempu, facenu tali invenzioni è opere cusì belle chì aghjunghjenu una ricchezza cusì grande à u nostru paese chì nimu di noi ùn pò mancu guessà. Hè per quessa chì sti pisculi d'infurmazioni, sti biblioteche è spazii educativi ùn anu micca valore monetariu. Dunque, continueremu in questa strada chjaramente ", disse.

"L'ESISTENZA DI YAŞAR KEMAL IN QUESTA TERRA HÈ UNA FONTE D'ORGOGLIO"

Ricordendu chì hà apertu una biblioteca chì porta u nome di Yaşar Kemal, u veteranu di a literatura turca, in Beylikdüzü durante a merria di u distrittu, İmamoğlu hà dettu: "Se dicemu chì hè a penna più forte di a literatura turca, hè un locu. L'esistenza di una persona cusì speciale in questa terra hè una fonte di orgogliu. U mondu sanu sapi. Hè una persona speciale chì hà purtatu "İnce Memed", "Yer Demir Gök Bakır", "Yusufçuk Yusuf" è "Çakırcalı Efe" à a nostra literatura. Ricurderemu di sicuru i nostri pueti è scrittori chì anu lasciatu a so impronta nant'à a storia literaria di u nostru paese ind'è e nostre biblioteche, chì sò circa 50 anni, è cuntinueremu à mette tali nomi in issi lochi per insegnà u so valore è u so valore. nomi à a nova generazione ".

CARATTERISTICHE DI A BIBLIOTECA NOVA GENERAZIONE

Indicando chì a Biblioteca Yaşar Kemal hè a 15a biblioteca chì anu messu in serviziu in linea cù a so visione di a biblioteca di a nova generazione, İmamoğlu hà nutatu chì a facilità hà 6 piani. Esprimendu chì a biblioteca servirà a ghjente di Istanbul cù una capacità totale di 1.774 persone nantu à una superficie di 400 metri quadrati, İmamoğlu hà dettu: "A nostra biblioteca hà una grande cullezzione di 20.000 opere. Ci sò parechji tipi di libri da a storia à a literatura, da a scienza pulitica à a filusufìa, da l'arti à l'informatica, da u patrimoniu culturale à i libri per i zitelli. A chjamemu una biblioteca di a nova generazione perchè serà ancu una facilità culturale. Ospiterà parechji avvenimenti cum'è attelli di scrittura creativa, riunioni di scrittori-lettori, attelli di cartoon è d'illustrazione, attelli di scenario, studii d'arte video è attelli d'informatica. In più di questi, seranu creati prugrammi di studiu chì i studienti ponu assiste durante u periodu di preparazione per l'esami. U nostru populu puderà prufittà di i servizii di prestitu di tutte e biblioteche affiliate à u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale, a Direzzione di Biblioteche è Musei di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, in particulare a Biblioteca Yaşar Kemal.

Parlendu à a ceremonia, u Segretariu Generale Diputatu IMM, Mahir Polat, hà ancu spartutu l'infurmazioni chì anu apertu 36 biblioteche da quandu anu pigliatu l'uffiziu è chì aumenteranu stu numeru à 50 à a fine di l'annu. İmamoğlu è a delegazione chì l'accumpagna anu apertu a Biblioteca Yaşar Kemal cù i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*