A Fundazione di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Yerköy Kayseri serà stallata dumani

A Fundazione di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Yerkoy Kayseri serà stallata dumani
A Fundazione di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Yerköy Kayseri serà stallata dumani

A fundazione di a Linea di Trenu Alta Velocità Ankara-Yerköy-Kayseri, chì hè di 142 chilometri di lunghezza, serà stallata dumane cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu.

A ferrovia d'altu standard Yerköy-Kayseri, chì serà custruita trà a Stazione YHT di Yerköy in u distrittu Yerköy di Yozgat è Kayseri, serà integrata cù a Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Sivas quandu hè finita.

Cù l'attivazione di a linea doppia, elettrificata è signalata, u tempu di trasportu Ankara-Kayseri, chì hè di 7 ore, serà ridutta à 2 ore da a ferrovia convenzionale esistente.

In u periodu 2003-2020, un totale di 134 mila 2 chilometri di ferrovie sò stati custruiti, cù una media di 149 chilometri annu. Cù a mobilizazione ferroviaria iniziata da u Ministeru, 9 mila 194 chilometri di linea principale convenzionale, 1213 chilometri di linea di trenu à alta velocità, un totale di 12 mila 803 chilometri, in più di a reta ferroviaria esistente, 357 chilometri di linea principale convenzionale, 3 mila 515 chilomitri di linia di treni d'alta velocità cuntinueghjanu, Nantu à a linea di 6 chilometri, studii di sondaghju-prughjetti sò realizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*