Anu sperimentatu u terremotu di Izmir di novu cù a simulazione

Anu sperimentatu u terremotu di Izmir di novu cù a simulazione
Anu sperimentatu u terremotu di Izmir di novu cù a simulazione

Cù a Simulazione di Terremotu Basata in a Realtà Virtuale sviluppata da u Dipartimentu di u Bomberu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu un prugramma di furmazione chì furnisce i residenti di Izmir cù sopravvivenza in casu di un terremotu. A simulazione, chì permette di sperimentà terremoti da 5 à 7 magnitudini, rende u scenariu cumplettamente realistu cù lenti di realtà virtuale.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà implementatu assai travaglii dopu à u terrimotu di Izmir di u 30 ottobre. Unu di sti studii hè a simulazione di terrimotu sviluppata da u Dipartimentu di u focu. A simulazione, chì hè un sistema basatu in a realtà virtuale, permette à l'utilizatori di sperimentà un veru mumentu di terramotu cù occhiali di realtà virtuale. A Municipalità Metropolitana furnisce una furmazione à i citadini in questu cuntestu per creà una sucità pronta à u disastru creendu a cuscenza di u disastru in u Centru di Formazione di U focu è di Disastru Naturale in Buca Toros. In İzmir, chì si trova in una zona di terrimotu, i citadini sò insignati cumu si prutegge durante un eventuale terrimotu è ciò chì deve fà prima è dopu u terrimotu.

Formule per sopravvive à un terrimotu

İsmail Derse, Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dettu chì anu avutu una grande sperienza in u terrimotu di u 30 d'ottobre in İzmir. Dichjarà chì subitu dopu à stu terrimotu, anu designatu un sistema basatu in a realtà virtuale per i zitelli, i ghjovani è l'adulti per memorizà i movimenti standard da fà in u terrimotu, İsmail Derse hà dettu: "Cerchemu d'informà è di sensibilizà i nostri citadini per usu di a luce di a scienza. Li insegnemu modi per sopravvive in un eventuale disastru. A cosa basica hè "Lascia, chjude, tene!" Insememu in questa furmazione cumu si esce da l'edificiu s'ellu ùn hè micca sottu à e macerie ".

"U nostru scopu hè di fà li scappà cù u minimu dannu"

Fire Brigade Training Branch Manager Serkan Korkmaz hà dettu chì a simulazione di terremotu basata in a realtà virtuale hè offerta à l'utilizatori cù trè scenarii. Dichjarà chì i cumpurtamenti per esse acquistati prima, durante è dopu à u terrimotu custituiscenu u cuntenutu di l'educazione, Serkan Korkmaz hà dettu: "Un scenariu di terrimotu hè ancu preparatu quì per i zitelli trà l'età di 7-12. Avemu ricevutu appruvazioni pedagogica per questu. Spieghemu cumu i participanti si prutegeranu prima, durante è dopu un terrimotu. Quì facemu praticu ciò chì deve esse fattu durante un terrimotu. Cerchemu di assicurà chì i citadini si sbarazzanu di un pussibule terremotu cù u minimu dannu ", disse.

Anu vissutu u mumentu di u terrimotu

In u centru di l'educazione, i zitelli trà l'età di 7 è 12 anu terrimoti finu à una magnitudine di 5 è l'adulti finu à una magnitude di 7. Alim Çopur, unu di i studienti universitari chì anu assistitu à a furmazione, hà dettu: "Eru assai entusiasmu. Ancu s'ellu era una simulazione, aghju avutu u mumentu di u terrimotu. Hè bonu chì una tale applicazione hè stata fatta. Eru tramindui entusiasta è un pocu paura ", disse. Dichjarà ch'ella hà sperimentatu u terrimotu di Izmir, Aleyna Sağlam hà dettu: "Era cum'è s'è aghju sperimentatu quelli mumenti di novu, ma sapia ancu ciò chì avia da fà. Era assai realistu. U mo core batte sempre forte. Videmu ciò chì passemu in quellu mumentu è amparà ciò chì avemu bisognu di fà per prutegge noi. À quellu mumentu simu solu. È avemu da prutege. Tuttu u mondu deve fà questu. "Era assai eccitante per sperienze quì", disse. Bayraklı Abdullah Kestel, chì hà sperimentatu u terrimotu, hà dichjaratu ch'ellu hà trovu l'applicazione estremamente realistica è hà dettu: "Aghju campatu quellu ghjornu di novu. Era assai realistu. Pensu chì era in a mo propria casa. Eru assai sorpresu, di colpu s'imbulighjava. Ùn m'aspittava micca chì era cusì realistu. Eru tantu paura, vulia dì à mè stessu. A mo gamba hè stretta. Era assai istruttivu ", disse.

Quelli chì volenu riceve furmazione ponu applicà à u Dipartimentu di u Fire Brigade attraversu l'indirizzu firefighting.izmir.bel.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*