I membri di BTSO anu visitatu Paris Premiere Vision Fair

I membri di BTSO anu visitatu Paris Premiere Vision Fair
I membri di BTSO anu visitatu Paris Premiere Vision Fair

I membri di BTSO cuntinueghjanu à participà à l'urganisazioni fieri più impurtanti di u mondu cù u prughjettu di l'Agenzia Fiera Globale. In u scopu di u prugettu, i rapprisentanti di l'industria tessili anu visitatu a Premiere Vision Fair in Parigi, a capitale di Francia, induve i principali fabricatori di tessili è marche di u mondu si sò riuniti.

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa cuntinueghja à unisce i so membri cù l'urganisazioni fieri internaziunali cù u scopu di aumentà l'esportazioni è offre novi opportunità di cummerciale à i settori. In u scopu di u Prughjettu di l'Agenzia di a Fiera Globale, a delegazione BTSO custituita da 41 rapprisentanti di l'industria tessili hà visitatu a Premiere Vision Fair in Parigi, a capitale di Francia. A delegazione, chì include ancu u presidente di l'Assemblea BTSO, Ali Uğur, è u presidente di u Cunsigliu Tessile BTSO, Bayram Uçkun, hà esaminatu i tendenzi di l'autunno-invernu 2023-24 à a fiera tenuta in lugliu per a prima volta di questu annu. Più di 1.200 mila persone da 3 paesi anu visitatu a fiera per 118 ghjorni, induve i 23 marchi principali di u mondu anu presentatu e so cullezzione ultra-premium. Mentre 212 cumpagnie da Turchia anu participatu à a fiera, 59 di queste cumpagnie sò diventate cumpagnie Bursa. Cumpagnia di Bursa hà fattu ligami cummerciale impurtanti in a fiera, chì hà riunitu disinfettori, stilisti, managers di produzzione, gestori di marche di moda è accessori, è ancu cumpratori internaziunali.

"INTENSA ATTENZIONE A L'IMPRESE BURSA"

U presidente di l'Assemblea di BTSO, Ali Uğur, hà dettu chì anu visitatu Premiere Vision è Texworld Fiere cù l'urganizazione di l'Agenzia di Fiera Globale di BTSO. Uğur, chì hà dichjaratu ch'elli anu osservatu chì e cumpagnie di Bursa si scontranu cun un intensu interessu in e duie fiere, hà dettu: "E cumpagnie sò assai soddisfatte. U nostru scopu più impurtante hè di trasfurmà i negoziati fatti quì in ordini è cuntribuiscenu à l'espurtazioni. Continueremu à unisce i membri di BTSO cù l'urganisazioni fieri più prestigiose ". disse.

"A BURSA MUSTRA A SO FORZA IN U SETTORE"

U presidente di u Cunsigliu Tessili di BTSO, Bayram Uçkun, hà dettu chì Bursa hà dimustratu una volta di più u so putere in l'industria tessili à u mondu sanu in Parigi. Esprimendu chì avanzanu à un puntu megliu in u settore ogni annu, Uçkun hà dettu: "Semu ancu i più forti in a cumpetizione globale. Ancu se Premiere Vision hè stata tenuta per a prima volta in lugliu di questu annu, tutte e nostre cumpagnie sò partite assai soddisfatte. Ringraziemu BTSO per u so sustegnu ". disse.

"AMU OBIETTI DI FUNZIONA L'INTERVISI IN ORDINE"

Hilal Gülseçen, CEO di Seçen Tekstil, hà dichjaratu chì a fiera tenuta in ferraghju era assai sottu à e aspettative per via di l'effettu di a pandemia, è hà dettu: "Avemu assistitu à sta fiera assai più motivati ​​è speranti. Ancu s'ellu si facia per a prima volta in lugliu, avemu avutu una fiera assai bella è piena. I nostri cullezzione sò stati assai apprezzati. Avemu u scopu di trasfurmà e nostre negoziazioni cummerciale in ordini. Turchia hè diventata un centru impurtante di attrazione cù l'effettu di a rottura in a catena di supply. Cum'è industria, se pudemu pinsà in modu cullettivu è piglià a pusizione ghjusta inseme, pudemu coglie e grandi opportunità chì nasceranu in u periodu à vene ". disse.

"L'ESPORTAZIONE SUL'A EUROPA ùn hè micca abbastanza"

Cemil Parlakay, direttore di marketing di İlay Tekstil, hà dettu chì paragunatu à ferraghju, ci era una cartera di clienti assai megliu in a fiera. Brightay hà dettu: "Avemu avutu qualchì preoccupazione per u fattu chì a fiera hè stata tenuta in lugliu, ma avemu vistu un rendimentu megliu di ciò chì avemu aspittatu. U numeru è a qualità di i clienti era abbastanza bè. U nostru mercatu principale cum'è una cumpagnia hè l'Europa. U cuntinente americanu hè ancu trà i mercati chì avemu cura. Ci era parechje cumpagnie di sti rigioni in questa fiera. U mercatu europeu solu ùn hè micca abbastanza per a Turchia per ghjunghje à i so miri di esportazione. Attualmente, avemu u scopu di cumpensà u nostru mercatu in diminuzione in Russia è Ucraina cù paesi alternativi. Cridemu chì averemu successu cù i cuntributi di sta fiera ". disse.

"A DOMANDA hè diretta da l'Estremo Oriente à Turchia"

U Direttore Creativu di Neon Tekstil, İrem Savcı, hà dettu chì anu scontru cù i clienti orientati à l'affari in a fiera. U prosecutore hà dettu: "Avemu riunitu di novu cù i nostri clienti, chì ùn aviamu micca avutu l'uppurtunità di scuntrà à a fiera per un bellu pezzu. Vulemu allargà u nostru stand in l'anni à vene. Cum'è una cumpagnia, avemu i clienti da paesi cum'è Canada è Australia è ancu l'Europa. Questi paesi, cù a pandemia, anu vultatu a dumanda da l'Estremo Oriente à a Turchia. L'America di u Sudu hà ancu un altu putenziale. Azzione deve esse fatta per trasfurmà queste in opportunità. Speremu chì a Premiere Vision Fair hà ancu cuntribuisce à questu ". disse.

"CONTRIBUIRÀ À ESPORTA"

Erşat Tekstil, presidente di u Cunsigliu Mehmet Er, hà dettu chì a fiera era intensa in quantu à u numeru di participanti è di visitatori. Esprimendu chì sò soddisfatti di l'ordini, Er hà dettu: "E nostre esportazioni cuntinueghjanu à aumentà, aumentemu e nostre capacità. Avemu speranza per u futuru ". disse.

Marsala Tekstil Corporate Communications è Brand Director Güler Uğurlu Altınel hà dettu chì e so cullezzione eranu assai apprezzate da i cumpratori internaziunali chì anu visitatu a fiera.

SUPPORTU FIERA INTERNAZIONALE DA KOSGEB E BTSO

Per d 'altra banda, l'imprese chì participanu à l'urganisazioni fieri internaziunali urganizate da BTSO ponu riceve supportu finu à 20.000 1.000 TL da KOSGEB è ​​finu à XNUMX XNUMX TL da BTSO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*