Emirates face u primu viaghju di a storia in Israele

Emirates si imbarca in a so prima spedizione storica in Israele
Emirates face u primu viaghju di a storia in Israele

Emirates hè sbarcatu in Tel Aviv u 23 di ghjugnu, facendu u so primu volu in Israele à bordu di l'ultime Boeing 777 "out-of-the-box".

In riferimentu à l'impurtanza di sta nova destinazione, u primu volu hè statu realizatu cù una delegazione di figure anziani: S. Eccellenza Abdulla Bin Touq Al Marri, Ministru di l'Ecunumia di l'UAE; Sua Altezza Mohamed Al Khaja, Ambasciatore di l'UAE in Israele; Son Eccellence Amir Hayek, Ambasciatore d'Israele in l'UAE; Waleed Al Naqbi, Direttore Senior di Coordination and Follow-up, Ministeru di l'Ecunumia di l'UAE; Richard Mintz, Cunsigliu di i Stati Uniti à l'Ambasciadore di l'UAE; Ahmad AlMarri, Capu di GCC (Paesi di u Golfu) è Operazioni Internaziunali di Mena, Ecunumia è Turismu di Dubai; Abdulhamied Seddiqi, Vicepresidente di Seddiqi Holding, è Ross Kriel, Direttore di Kosher Arabia.

I dirigenti di l'Emirates eranu ancu à bordu: Adel Al Redha, Direttore di Operazioni; Divisione di Sicurezza di u gruppu Senior Vice President Dr. Abdulla Al Hashimi; Adil Al Ghaith, Vice President Commercial Senior, Regione di u Golfu, Mediu Oriente è Asia Centrale; David Broz, Vicepresidente di Relazioni Aeropulitiche è Industria, è Jeffrey Van Haeften, Vicepresidente di Vendite Globali di Cargo è Affari Commerciali.

U volu di l'Emirates EK931 hè statu accoltu à l'aeroportu di Ben Gurion cun un gioiellu d'acqua, mentre chì i passageri, i dilettanti di l'aviazione è l'invitati di l'industria anu vistu u mumentu di l'atterrissimu di u primu volu di a compagnia aerea. À l'atterrissimu, a delegazione VIP hà accoltu Merav Michaeli, Ministru di Trasportu è Sicurezza Stradale d'Israele.

Dopu à a ceremonia di accolta, Emirates hà mostratu l'internu di u so ultimu Boeing 777 chì cambia u ghjocu à i funzionari di u guvernu è invitati. L'aviò presenta e prime suite di Prima Classe cumpletamente chjuse in u mondu cù finestre virtuali è servizii privati, chì offrenu spaziu privatu è lussu premium. Inoltre, ci sò assai tocchi più fini per assicurà u cunfortu di i passageri in tutte e classi di cabina. Emirates opera voli ogni ghjornu nantu à a rotta Dubai-Tel Aviv in un aereo Boeing 42-304ER di trè classi chì offre ottu cabine private per i passageri di prima classe, 777 posti convertibili per i passageri di Business Class è 300 posti spaziosi per i passageri di Economy Class. .

U Ministru israelianu di Trasportu è Sicurezza Stradale MK Merav Michaeli hà dettu in una dichjarazione:

"Israele è l'UAE anu relazioni economiche strategiche è queste sò critiche per rinfurzà a nostra pusizioni contr'à e minacce cambianti in u Mediu Oriente. Durante a mo ultima visita à l'UAE, aghju firmatu accordi per facilità u cummerciu trà i dui paesi è a mobilità cum'è strumentu per rinfurzà i citadini è l'ecunumia di i dui paesi.

U passu chì facemu oghje hè assai oltre l'aviazione, hè un passu puliticu impurtante chì rinforza u nostru impegnu mutuale riducendu a nitidezza di e fruntiere fisiche trà noi ".

U Chief Operating Officer di Emirates, Adel Al Redha, hà dettu:

"Semu entusiasti di inizià i nostri voli à Tel Aviv allargendu a nostra reta di volu in crescita. Dapoi chì avemu annunziatu i nostri piani per aghjunghje Tel Aviv à i nostri sistemi di riservazione glubale, avemu vistu una forte dumanda micca solu da i passageri in Israele, ma ancu da parechje destinazioni chì partenu è arrivanu in l'UAE. I paesi cù una alta dumanda includenu Australia, Indonesia, Brasile, Stati Uniti è Filippine. Questu dimostra a forza di u nostru serviziu, l'ampiezza di a nostra rete di volu globale è l'efficienza di u nostru hub, Dubai, in quantu à i voli di cunnessione in u mondu. U nostru novu serviziu offre opportunità in u turismu, u cummerciu è l'affari.

Aspittemu di accoglie i nostri passageri per pruvà i servizii Emirates in terra è in volu è gode di una sperienza unica in tutte e classi. Vulemu piglià sta occasione per ringrazià i nostri amichi è partenarii d'affari chì sustenevanu l'iniziu di e spidizioni ".

I voli di Emirates da è da Tel Aviv sò programati per furnisce un accessu faciule à Dubai è cunnessione à destinazioni populari cum'è Australia, Filippine, Maldive, Sri Lanka, Tailanda è Vietnam.

Inoltre, i voli in codeshare di Emirates cù flydubai permettenu à i passageri di accede facilmente à a reta di codeshare di e duie compagnie aeree, chì copre 100 destinazioni in 210 paesi, chì furnisce più opzioni di transitu via Dubai.

A storia di forti relazioni bilaterali trà l'UAE è l'Israele pò esse chjaramente vistu fighjendu l'aumentu di u numeru di imprese stabilite dopu a firma di l'accordu di l'Abraham Accords. Cù più di 500 cumpagnie israeliane chì operanu attualmente in l'UAE, u cummerciu trà l'UAE è Israele hè previstu di ghjunghje à $ 2 miliardi à a fine di questu annu.

Stu novu serviziu Emirates aiuterà à apre a strada per più cunnessione cummerciale è turisticu. A nova rotta Dubai-Tel Aviv, chì furnisce cunnessione vitale cù a so larga rete di volu globale, sustenerà i dui paesi per sviluppà a cooperazione ecunomica in i campi di a tecnulugia, a salute, l'educazione, l'investimentu è assai altri.

U sustegnu di u cummerciu, Emirates SkyCargo offre una media di 20 tunnellate di capacità sottu à ogni volu, trasportendu frutti è verdura, farmaceutiche, machini industriali è elettronica, metalli è altre merci d'altu valore chì Israele esporta à l'UAE è altri mercati internaziunali. . A compagnia aerea hà ancu finitu a so preparazione per u trasportu di materie prime è cumpunenti di fabricazione, semiconduttori è pacchi di e-commerce in Israele.

Sicondu u Ministeru di l'Ecunumia è u Turismu di Dubai, più di 300.000 israeliani anu visitatu l'Emirati Arabi Uniti in l'ultimi dui anni malgradu e restrizioni pandemiche, è questu numeru hè previstu di aumentà postu chì e restrizioni di viaghju sò più ridutte.

Emirates operarà i voli EK931 è EK932 à Tel Aviv. I voli di ogni ghjornu parteranu à 15:50 è atterriranu à l'aeroportu di Ben Gurion à 18:00 ora locale. U volu di ritornu parterà da Tel Aviv à 19:55 è ghjunghjerà in Dubai à 23:59 (ora lucale).

I passageri chì viaghjanu cù Emirates, chì arrivanu o partenu da Tel Aviv, goderanu di l'esperienza premiata di a compagnia aerea, accumpagnata da prudutti innovatori è tocchi persunalizati in ogni classe di cabina, è ancu di l'ospitalità calda di l'equipaggiu di cabina di a cumpagnia di 130 naziunalità diverse. Prufittate ancu di pranzi kosher pre-ordinati nantu à tutti i voli, prufittà di menu preparati di novu è gode di u volu cù u sistema di divertimentu in volo di ghiaccio di Emirates, chì offre più di 5000 canali cumpresi filmi è cuntenutu in lingua ebraica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*