GSK Turkey hà tenutu Workshop di Sistemi di Salute

GSK Turchia Sistemi di Salute Organizata Workshop
GSK Turkey hà tenutu Workshop di Sistemi di Salute

U Direttore di Sistemi di Salute Globale di l'Università di Harvard di GSK Turchia Prof. Dr. Rapprisintanti di istituzioni impurtanti in Turchia in u campu di a salute è a tecnulugia sò stati ospitati in u Workshop di Sistemi di Salute urganizatu cù a participazione di Rıfat Atun.

Approcci innovatori è suluzioni di salute digitale per megliu risultati di salute sò stati discututi in u workshop, chì si focalizeghja nantu à COPD è e malatie d'asma.

GSK Turchia hà urganizatu u Workshop di Sistemi di Salute in Wyndham Grand Istanbul Levent cù a participazione di diversi attori di u settore di a salute trà u 30 di ghjugnu è u 1 di lugliu. In l'attellu, induve COPD è e malatie d'asma sò stati cuncentrati, u statu attuale di u sistema di salute turcu è a trasfurmazioni di i sistemi di salute cù a digitalizazione sò stati discututi.

Durante u workshop, una valutazione di u rendiment di u sistema di salute in Turchia hè stata fatta; U pesu crescente di COPD è e malatie d'asma nantu à l'individui è l'ecunumia di a salute dopu a pandemia hè statu ancu discututu. In u risultatu di u scambiu d'idee nantu à i suluzioni futuri di salute durante l'attellu di dui ghjorni, hè statu cunclusu chì l'intelligenza artificiale è e soluzioni digitale ponu esse aduprate in modu più efficace in questi spazii.

In e valutazioni fatte in u scopu di l'attellu, hè statu enfatizatu chì Turchia ùn hè micca à u livellu desideratu trà l'altri paesi di l'OCDE in quantu à u rendiment di u sistema di salute; Hè statu discutitu cumu ottene risultati di salute megliu in tutte e malatie croniche, partendu da l'asma è a COPD.

U Prufessore di Sistemi di Salute Globale di l'Università di Harvard è u Direttore di u Laboratoriu di l'Innovazione di i Sistemi di Salute di l'Università di Harvard hà assistitu à l'attellu ospitatu da GSK Turkey cum'è invitatu d'onore. Dr. Rıfat Atun hà ancu moderatu u pannellu è a presentazione principale chì hà fattu durante l'avvenimentu. In u pannellu nantu à l'ecosistema digitale in salute moderatu da Atun, u Segretariu Generale di a Fundazione di Sviluppu Tecnologicu di Turchia Evren Bükülmez, u Fundatore di l'Innovazione RedIS Selin Arslanhan, u Partner Fundatore è CEO di Albert Health Serdar Gemici, McKinsey & Company / Life Sciences Manager Ali Üstün è l'Iniziativa di Intelligenza Artificiale Turchia A stratega Jülide Karagöz hà participatu cum'è panelist. Inoltre, i tendenzi glubale in a salute digitale è e soluzioni focalizzate nantu à i pazienti per a gestione di e malatie croniche sò stati discututi cù Zehra Çataltepe, u fundatore di Tazı, chì hà participatu à l'attellu cum'è un parlante principale.

Dichjarà ch'ellu era assai felice di esse invitatu à l'attellu, u Prof. Dr. Rıfat Atun hà dettu: "L'asma è a COPD, chì portanu un pesu ecunomicu enormu, occupanu u terzu postu trà tutte e malatie in Turchia in quantu à u pesu di a malatia è a mortalità. L'attellu è u pannellu chì aghju moderatu per dui ghjorni eranu assai preziosi in quantu à u sviluppu di suluzioni trasfurmazioni per megliu risultati di salute in queste duie malatie, chì sò di grande impurtanza per a salute publica in Turchia, è in quantu à migliurà u sistema di salute in u paese. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu attellu".

U direttore generale di GSK Turchia, Selim Giray, hà dettu ancu chì puderanu sustene l'imprendituri di Turchia in u campu di l'assistenza sanitaria in l'ultime tappe di stu viaghju, chì anu imbarcatu cù una postura innovativa, è hà dettu: "Cum'è GSK Turkey, u nostru più grande. a priorità hè di benefiziu a salute publica riunendu tutte e parti interessate pertinenti in i campi di trattamentu in quale operemu è sviluppendu soluzioni innovatrici ". Tali attività chì realizamu in questa direzzione sò assai preziose in quantu à identificà i prublemi, offre suluzioni trasfurmazioni, stabilisce coalizioni è pianificà l'azzioni chì portanu cambiamenti cù un approcciu olisticu. Prima di tuttu, u nostru stimatu scientist Prof. Dr. Vogliu ringrazià Rıfat Atun per a so preziosa participazione è a so moderazione di i nostri pannelli. Spergu chì u nostru attellu porta à cullaburazioni impurtanti in nome di u settore di a salute turca, è vogliu dì chì, cum'è GSK Turchia, simu sempre pronti à sustene i nostri imprenditori in questu campu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*