I Centri di Vita di u Village sò offerti à i Studienti è à i Villages

I Centri di Vita di u Village sò offerti à i Studienti è à i Villages
I Centri di Vita di u Village sò offerti à i Studienti è à i Villages

Cù l'edificazioni di e scole di u paese inutilizate, u prughjettu di i centri di vita di u paese, a kindergarten, a scola primaria, u centru di corsi, a biblioteca; Hè trasfurmatu in spazii induve si svolgeranu attività educative è suciali cum'è campi di ghjuventù, cù attelli chì servenu in diversi campi cum'è a matematica, a natura, a scienza è u disignu. I centri di vita di u paese sò offerti à i studienti è i paisani.

Cù u prugettu rializatu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, seranu creati spazi viventi accessibili. In u scopu di u prugettu, a prima applicazione hè stata fatta in Samsun. Dichjarà chì u prucessu hà iniziatu cù u centru di vita di u paese, chì hè statu riintrodutu à l'educazione sottu u nome di "Alanlı Recep Asal Scola di Matematica è Natura", u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà annunziatu chì i centri viventi chì saranu u core di i paesi sò stati custruiti. tutta a Turchia.

"U nostru scopu quì hè di pudè aduprà attivamente e scole inutilizate in i nostri paesi in qualchì modu cum'è istituzione educativa o in risposta à e diverse esigenze". Özer hà dettu, prima di tuttu, hà sottolineatu chì un cambiamentu di regulamentu hè statu fattu in modu chì e scole primarie di u paese ponu esse aperte indipendentemente da u numeru di studienti. U Ministru Mahmut Özer hà ricurdatu chì u criteriu di avè 10 studienti per l'apertura di un kindergarten in i paesi hè stata ridutta à 5, è hà dichjaratu chì cù questu cambiamentu, 12 mila zitelli in i paesi scontranu cù i kindergartens.

Özer hà spartutu l'infurmazioni seguenti nantu à a trasfurmazioni di l'edificazioni di e scole di u paese inutilizate in centri di vita di u paese: "Se ùn pò micca esse aduprata cum'è un kindergarten o una scola primaria, pò esse usata cum'è un centru di educazione publica, è soprattuttu cunducendu ogni tipu d'educazione chì I nostri paisani anu bisognu, soprattuttu di l'agricultura è di l'allevamentu di l'animali, in cuurdinazione cù u nostru Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta. In listessu tempu, s'ellu ùn ci hè bisognu di un centru di educazione publica, cuntinuemu à travaglià pè trasfurmallu in un campu di ghjuventù secondu a situazione è e cundizioni fisiche di u paese, un locu induve i nostri figlioli passanu tempu in u campu di ghjuventù. è respira l'ambienti di u paese.

Spieghendu chì u prugettu hè statu ricevutu cun grande entusiasmu in tutte e pruvince, distretti è paesi, Özer hà dettu: "I nostri pruvince anu cuminciatu à participà attivamente à stu prucessu di rinvià e scole in i so paesi. Spergu chì, finu à l'iniziu di l'annu accademicu 2022-2023, noi, cum'è u ministeru, seguiteremu da vicinu u prucessu di apertura di e scole di u paese in u campu è di mette attivamente in serviziu di i nostri citadini, inseme cù tutti i nostri culleghi. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*