Istanbul Sacrifice Slaughter è Punti di Vendita

Istanbul Sacrifice Slaughter è Punti di Vendita
Istanbul Sacrifice Slaughter è Punti di Vendita

Durante a Festa di u Sacrificiu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà pigliatu e misure necessarie in a cità cù tutte e so unità. 5 macellazione sacrificale è punti di vendita separati sò stati stabiliti nantu à i Lati Anatoliani è Europei.

Durante a Festa di u Sacrificiu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà pigliatu e misure necessarie in a cità cù tutte e so unità. 5 macellazione sacrificale è punti di vendita separati sò stati stabiliti nantu à i Lati Anatoliani è Europei. E donazioni qurban di i filantropi renderanu felici millaie di famiglie in bisognu di novu questu annu, attraversu a Fundazione Istanbul, cù l'assicuranza di IMM. Cum'è in ogni festa, u trasportu publicu serà liberu in questa festa.

Cù l'intelligenza di a municipalità suciale ghjusta, egualitaria, trasparente è accountable, IMM; Cuntinuò a so attività senza interruzzione in ogni campu, da a pulizia à i servizii di vendita di taglio, da u trasportu à a consegna di donazioni da i filantropi à e famiglie in bisognu durante l'Eid al-Adha.

U serviziu serà furnitu in 289 posti di vendita è 16 macelli

2 da u latu europeu di IMM, Kayaşehir è Alibeyköy; Da u latu anatolianu, ci sò 3 strutture di vendita è macellazione qurbani separati in Pendik, Sancaktepe è Ataşehir. E strutture, chì anu una superficie di circa 232 mila 500 metri quadrati, furnisceranu serviziu in 289 spazii di vendita sacrificale (paddock) è 16 macelli.

A Fondazione Istanbul, una urganizazione IMM di 32 anni, furnisce ancu e donazioni di filantropi à quelli chì anu bisognu di sta festa. In a campagna lanciata cù u permessu di l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul, u prezzu di a parte di a vittima hè stata determinata cum'è 3 mila 600 TL. Quelli chì volenu participà à a campagna, chì hè fatta per mezu di u metudu di applicazione in linea, ponu donate attraversu u situ web istanbulvakfi.istanbul/.

I sacrificii sò macellati sottu a tutela di i veterinari in un ambiente igienicu, attentendu à l'obligazioni religiose. E transazzione chì cuminciaru u primu ghjornu di vacanze cuntinueghjanu finu à a sera di u terzu ghjornu di vacanze. L'operazioni di cutting sò fatte per arregistramentu visualmente in presenza di un nutariu publicu. A carne, chì hè riposu per 3 ghjorni dopu à a slaughter hè cumpletu, hè cottu cum'è cubi è poi in conserve. Quist'annu, a zuppa supplementu di trippa è di u trotteru di a testa serà aghjuntu à u prucessu di sacrificiu, in quale u caldo di colaggiu hè statu pruduttu l'annu passatu. I proventi di a vendita di pelle di sacrifiziu seranu utilizati per sustene l'educazione.

Cù e donazioni l'annu passatu, a Fundazione di Istanbul hà furnitu cibo in scatola à 231 famiglie è sucu di carne (collagenu senza additivu) à 17 mila famiglie cù zitelli. In u sondaghju publicu realizatu da l'Uffiziu di Statistiche IMM l'annu passatu, hè statu determinatu chì nisuna carne era permessa in 300 mila case in Istanbul.

U trasportu publicu hè liberu durante e vacanze.

Durante l'Eid al-Adha, u trasportu serà liberu per 4 ghjorni in tutti i veiculi di trasportu publicu affiliati à IMM. Mentre chì misure supplementari sò pigliate per prevene a congestione, e spedizioni supplementari seranu urganizate à i zoni di macellazione sacrificale di IMM in Pendik è Sancaktepe è à i cimiteri in bisognu. L'infurmazioni detallate nantu à e linee ponu esse truvate in iett.istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*