Supportu di Container da Konya Metropolitan à i Pescatori in Beyşehir

Supportu di Container da Konya Buyuksehir à i Pescatori di Beysehir
Supportu di Container da Konya Metropolitan à i Pescatori in Beyşehir

A Municipalità Metropolitana di Konya hà furnitu supportu di container à i pescatori di Beyşehir per sviluppà è espansione a pesca. I pesci catturati cù u supportu seranu guardati in cundizioni più muderni è igienici è seranu pruposti à i mercati domestici è stranieri senza perdite finanziarii.

A Municipalità Metropolitana di Konya hà messu in serviziu i cuntenituri per i pescatori per sustene l'attività di pesca in u lavu Beyşehir, u più grande lavu d'acqua dolce di Turchia.

In u scopu di u travagliu realizatu per prevene 350 pescatori chì sò membri di a Cooperativa di Pesca di Beyşehir, di trasportà i pesci chì catturanu à a caserma primitiva in diverse parti di u lavu è impediscenu di cumprà in cundizioni insalubre; 6 cuntenituri chì cuntenenu uffizii, magazzini, lavandini è toilette sò stati consegnati à i piscadori chì si guadagnanu a vita da a pesca di i prudutti di a pesca da esse aduprati cum'è refugghi di piscadori.

I so cuntenituri, chì furnisce un ambiente induve i piscadori ponu travaglià più comodamente senza esse affettati da e cundizioni climatichi avversi, sò situati in u lavu Beysehir; Hè stata piazzata in i moli di Kuşluca, Çiftlik, Gölkaşı è Yeşildağ è i porti di Gölyaka. U presidente di a Cooperativa di Pesca di Beyşehir, Hasan Kurt, hà dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di i rifugi di pescatori furniti à elli è ringraziò u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay.

Cù u travagliu fattu, i pesci catturati seranu guardati in cundizioni più muderni è igienichi è seranu pruposti à i mercati domestici è stranieri senza perdite finanziarii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*