Turchia piglia passi fermi versu u scopu di u clima è u sviluppu di u 2053

Turchia piglia passi fermi versu u so scopu di u clima è u sviluppu
Turchia piglia passi fermi versu u scopu di u clima è u sviluppu di u 2053

Sicondu u "Rapportu di u Clima è u Sviluppu di u Paese Turchia", Turchia hà da pudè ghjunghje à u so scopu di u 2053 facendu cambiamenti radicali in parechji settori ecunomichi. In questu cuntestu, a decarbonizazione in u settore energeticu, l'elettrificazione di u trasportu, l'aumentu di l'efficienza energetica è a riduzione di emissioni in altri settori ghjucanu un rolu impurtante. Cumpiendu l'impegni furnisce un guadagnu ecunomicu netu à l'ecunumia di u paese.

"Rapportu di u Clima è u Sviluppu di u Paese Turchia" hà a caratteristica di esse u primu

CCDR, una nova serie di rapporti di diligenza dovuta di u paese da u Gruppu di u Bancu Mundiale, esplora i ligami trà u clima è u sviluppu per identificà azioni prioritarie per riduce l'emissioni di carbonu è custruisce a resilienza mentre prumove a crescita ecunomica è affruntà a miseria. U "Rapportu di u Clima è u Sviluppu di u Paese Turchia" hè u primu rapportu publicatu in questa nova serie di rapporti.

In linea cù l'obiettivu di u 2053, u "Rapportu di u Clima è u Sviluppu di u Paese Turchia" hè estremamente impurtante per a crescita è u sviluppu di a Turchia.

Stu rapportu serve ancu di guida in quantu à disegnu un percorsu di sviluppu chjamatu RNZP (A Resilient and Net Zero Emission Development Path), chì hè basatu annantu à a resilienza è a mitigazione in linea cù l'obiettivu di u 2053. In questu cuntestu, Turchia cuntinueghja a so strada cù passi fermi per ghjunghje à u so scopu di 2053.

I guadagni ecunomichi seranu fatti

U rapportu copre cumu l'azzione climatica affetterà u scopu di crescita è sviluppu di un paese in via di sviluppu cum'è Turchia, cumu si apprufittà di l'opportunità offerte da i settori è e tecnulugii verdi, cumu si prutegge contr'à i risichi à longu andà è cumu sustene un inclusivu è ghjustu. transizione per tutti.

In u rapportu; Hè chjaramente dichjaratu chì a Turchia pò ghjunghje à i so obiettivi di u 2053 facendu cambiamenti radicali in settori cum'è a decarbonizazione in u settore energeticu, l'elettrificazione di u trasportu, l'aumentu di l'efficienza energetica è a riduzione di emissioni in altri settori.

Mentre attirà l'attenzione à a necessità d'investimenti in u settore publicu è privatu, hè enfatizatu chì quandu a dimensione attuale di l'ecunumia turca hè evaluata, ùn ci hè micca prublema cù questi investimenti, postu chì questi investimenti sò gestibili.

U rapportu indica ancu chì a Turchia hà da ottene guadagni ecunomichi netti se i so impegni climatichi sò rispettati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*